X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Βασέρ: "Η Ferrari μπορεί να πιέζει τη Red Bull σε λάθη, στόχος το πρωτάθλημα κατασκευαστών"

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, έμεινε προσγειωμένος μετά το 1-2 της Ferrari στο GP Αυστραλίας, όμως παραδέχθηκε ότι ο στόχος της ιταλικής ομάδας είναι να διεκδικήσει το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών - λέγοντας ότι "ίσως είναι λίγο νωρίς φέτος" για τον τίτλο των οδηγών.

Η Ferrari κέρδισε με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ το πρώτο της 1-2 στη Μελβούρνη μετά από 20 χρόνια (με τους Μίκαελ Σουμάχερ και Ρούμπενς Μπαρικέλο, τότε), και παρότι βοηθήθηκε από την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν στον 4ο γύρο του αγώνα, η απόδοσή της -κατά τον Σάινθ, αλλά και τον Σέρτζιο Πέρεζ- ήταν αρκετά καλή για να ανταγωνιστεί ακόμα και τον Ολλανδό με την κυρίαρχη Red Bull RB20.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στις ιδιαίτερες συνθήκες της πίστας του Άλμπερτ Παρκ, όπου στην ομαλή της άσφαλτο δίνεται έμφαση στην προστασία των εμπρός ελαστικών από το graining (τη φθορά της επιφάνειάς τους) αντί στη διαχείριση των πίσω ελαστικών από την κλασσική θερμική φθορά (degradation).

Η Ferrari σημείωσε το χειμώνα εντυπωσιακή πρόοδο στη διαχείριση των ελαστικών, και ειδικά στον έλεγχο του graining έδειξε στη Μελβούρνη πολύ καλύτερη από τη Red Bull - η οποία διατηρεί προς το παρόν το πάνω χέρι σε πίστες που τον κύριο ρόλο έχει η θερμική φθορά της πίσω γόμας.

Ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari SF-24 στο GP Αυστραλίας 2024 AP PHOTO/ASANKA BRENDON RATNAYAKE


Όλα αυτά κρατούν τον Φρεντ Βασέρ προσγειωμένο, όμως η αλήθεια είναι πως κανείς δεν περίμενε ότι μετά τους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς η Ferrari θα ήταν μόνο 4 βαθμούς πίσω από τη Red Bull στο πρωτάθλημα κατασκευαστών - όπως και ο Λεκλέρ πίσω από τον Φερστάπεν στη μάχη τίτλου των οδηγών. Αυτό είναι κάτι που δίνει κίνητρο στη Scuderia.

Ναι, αυτός είναι ο στόχος”, απάντησε ο Βασέρ σε ερώτηση Ιταλού δημοσιογράφου αν η Ferrari μπορεί να είναι ανταγωνιστική φέτος για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. “Επίσης, θέλουμε να διεκδικήσουμε και τον τίτλο των οδηγών. Ίσως φέτος όμως να είναι λίγο νωρίς για αυτό, αλλά θα δούμε”, πρόσθεσε ο Γάλλος.

Κι ενόψει των υπόλοιπων 21 GP του φετινού πρωταθλήματος της F1, συμπλήρωσε: “Δεν θα είναι κάθε αγωνιστικό τριήμερο όπως της Μελβούρνης. Αλλά αυτό που ζητάω από την ομάδα είναι να μην κάνει λάθη, να βελτιώνεται βήμα-βήμα, και να διατηρήσει την ίδια αποφασιστικότητα.

Δεν εστιάζω καθόλου στην απόδοση της Red Bull, είμαι αφοσιωμένος στην απόδοση του δικού μας αυτοκινήτου. Κάναμε ένα βήμα προόδου. Η αυτοπεποίθηση είναι μια τεράστια παράμετρος για τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς, και πιστεύω ότι τον τελευταίο μήνα χτίζουμε την αυτοπεποίθησή μας. Όπως συνέβη και στο τελείωμα της περσινής χρονιάς.

Αυτό το τριήμερο [στη Μελβούρνη] καταφέραμε τα πάντα καλά -χωρίς να νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση να το πετυχαίνουμε σε κάθε τριήμερο- και όταν το κάνουμε αυτό τους βάζουμε [τη Red Bull] υπό πίεση. Κι όταν είναι υπό πίεση μπορούν να κάνουν λάθη, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Ήμασταν γρήγοροι από την πρώτη στιγμή [στην Αυστραλία], από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, και νομίζω ότι έχουμε κάνει ένα καλό βήμα προόδου σε σχέση με το σημείο που βρισκόμασταν πριν από έναν χρόνο, φεύγοντας από τη Μελβούρνη χωρίς να έχουμε κερδίσει ούτε έναν βαθμό.

Δεν απογοητευτήκαμε με τα αποτελέσματά μας στο Μπαχρέιν και στη Σαουδική Αραβία, ούτε παρασυρόμαστε από αυτό το 1-2. Πρέπει να συνεχίσουμε να έχουμε αυτή την προσέγγιση στους επερχόμενους αγώνες, διότι μόνο έτσι θα πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε”, πρόσθεσε ο Γάλλος.

Τέλος, μιλώντας για τη νίκη του Κάρλος Σάινθ στο Άλμπερτ Παρκ μόλις δύο εβδομάδες μετά τη σκωληκοειδεκτομή του, ο Βασέρ έπλεξε το εγκώμιο του Ισπανού: “Ο Κάρλος αξίζει να ιδιαίτερη αναφορά, διότι πριν από δύο εβδομάδες υπεβλήθη σε εγχείρηση. Τώρα είναι σαν αυτό να μην συνέβη ποτέ, και κατάφερε να κρατήσει τη συγκέντρωσή του σε όλη τη διάρκεια για να κλείσει ένα εκπληκτικό τριήμερο.

Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Κάρλος, και ως οδηγό και ως άνθρωπο. Όταν του είπα για την επιλογή να υπογράψουμε τον Λιούις Χάμιλτον, υποσχεθήκαμε ο ένας στον άλλον ότι θα πιέσουμε μέχρι την τελευταία στροφή του τελευταίου GP”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI ΦΡΕΝΤ ΒΑΣΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ