X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Βασέρ: Η Ferrari "σε άλλο πλανήτη" σε ρυθμό αγώνα σε σχέση με το 2023

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, στο GP του Λας Βέγκας @ FERRARI SPA

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε ότι η ιταλική ομάδα έχει κάνει με τη φετινή SF-24 ένα μεγάλο βήμα βελτίωσης στο μεγάλο περσινό της μειονέκτημα, που ήταν η διαχείριση των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του αγώνα.

Μια προσομοίωση αγώνα του Κάρλος Σάινθ την Πέμπτη (22/02) στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν άφησε τις πρώτες ενδείξεις ότι η Ferrari προόδευσε σημαντικά -αν όχι εντυπωσιακά- σε αυτόν τον τομέα, και τώρα το επιβεβαίωσε και ο Φρεντ Βασέρ.

Θυμίζουμε ότι η περσινή Ferrari SF-23 ήταν συχνά ανταγωνιστική της Red Bull στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης, κερδίζοντας 6 πολ ποζίσιονς, αλλά στη μεγάλη πλειοψηφία των αγώνων δεν ήταν σε θέση να κρατά κάθε τύπο γόμας μέσα στο ιδανικό παράθυρο θερμικής λειτουργίας - με αποτέλεσμα τις Κυριακές να μην είναι, συνήθως, ανταγωνιστική.

Η Ferrari, βάσει της γενικής εικόνας των δοκιμών του Μπαχρέιν, φαντάζει να έχει το δεύτερο πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο του 2024 μετά τη Red Bull RB20, αλλά η διαφαινόμενη διόρθωση του προβλήματος της διαχείρισης των ελαστικών της γεννά αισιοδοξία για τη συνέχεια.

Σχετικά με τη σταθερότητα [της απόδοσης] και τον αγωνιστικό μας ρυθμό, η φθορά [των ελαστικών] που είχαμε χθες στη μεγαλύτερή μας συστοιχία γύρων ήταν σε άλλο πλανήτη σε σχέση με πέρσι”, είπε ο Βασέρ, μιλώντας στο F1 TV.

Τουλάχιστον σε αυτό κάναμε ένα βήμα, αλλά τώρα το θέμα δεν είναι μόνο να είμαστε σταθεροί σε απόδοση, αλλά και γρήγοροι. Ξέρουμε ότι πρέπει πάντα να δίνουμε προσοχή στα συμπεράσματα που θα αποκομίσουμε μετά τις δοκιμές. Αν δείτε την κατάταξη από τη δεύτερη ή τρίτη ημέρα των δοκιμών, πιστεύω ότι δεν έχει καμία σχέση με την κατάταξη που θα έχουμε το Σάββατο του αγώνα.

Το πιο σημαντικό είναι να εμπιστευθούμε τους οδηγούς, διότι η πληροφόρηση που παρείχαν ήταν θετική και έχει υπάρξει αρκετή εξέλιξη, αναμφίβολα. Πιστεύω ότι η Red Bull είναι ακόμα μπροστά, αλλά ας συνεχίσουμε την πίεση και θα δούμε πού θα βρισκόμαστε την άλλη εβδομάδα”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ