Βασέρ: "Η Ferrari θα είναι 8 δέκατα ταχύτερη μέχρι το 2024"
Το μονοθέσιο της Ferrari θα είναι κατά 0,4'' στο γύρο ταχύτερο το Φθινόπωρο και άλλα τόσα το 2024, είπε ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ εξηγώντας του στόχους της ομάδας στη Formula 1 για το προσεχές εξάμηνο.
Μετά από όλες τις αναβαθμίσεις της Ferrari SF-23 που ξεκίνησαν από το GP Ισπανίας το Μάιο, η Red Bull RB19 έδειξε στο τελευταίο GP του Βελγίου να παραμένει τουλάχιστον 8 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από κάθε άλλο μονοθέσιο - καθώς η ομάδα του Μίλτον Κινς συνεχίζει αήττητη στους 12 μέχρι στιγμής αγώνες του πρωταθλήματος της Formula 1.
Παρότι το πολύ φιλόδοξο πλάνο εξέλιξης της φετινής SF-23 απέδωσε καρπούς, βελτιώνοντας το cavallino κυρίως στο ρυθμό αγώνα της Κυριακές -οπότε και έπασχε από την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών-, η τελευταία αναβάθμιση της RB19 στην Ουγγαρία ανέβασε και πάλι τη διαφορά ταχύτητας του μονοθεσίου του Μίλτον Κινς στο δυσθεώρητο επίπεδων των 0,8'' / γύρο.
Η βελτίωση της Ferrari SF-23 στους τρεις τελευταίους αγώνες έστειλε τους Ιταλούς στις διακοπές με ένα σχετικό χαμόγελο, καθώς κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από τις Aston Martin και Mercedes, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η διαφορά της RBR στην κορυφή είναι χαώδης.
Ο Φρεντ Βασέρ, ωστόσο, δήλωσε αισιόδοξος ότι η διαφορά αυτή θα μικρύνει τόσο με την περαιτέρω εξέλιξη της SF-23, όσο και με το ιταλικό μονοθέσιο του 2024. Ο Γάλλος δήλωσε βέβαιος ότι η Scuderia βρίσκεται πλέον στη σωστή κατεύθυνση για την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου της.
"Έχουμε ένα πλάνο εξέλιξης που μας λέει ότι το αυτοκίνητό μας θα είναι δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο το Σεπτέμβριο, άλλα δύο δέκατα τον Οκτώβριο και ακόμη 4 δέκατα το 2024" είπε ο Βασέρ, μιλώντας στο ιταλικό περιοδικό Autosprint.
Ο Γάλλος συμπλήρωσε: "Έχουμε το πλάνο μας πάνω στο οποίο δουλεύουμε, και δεν μπορούμε να σπαταλούμε το χρόνο μας προσπαθώντας να συγχρονιστούμε με τους άλλους, τους οποίους δεν γνωρίζουμε".
Για τον Βασέρ αυτή η περίοδος είναι κομβικής σημασίας, καθώς η Ferrari του 2024 θα είναι το πρώτο μονοθέσιο που θα έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί υπό τη δική του επίβλεψη και ηγεσία της ομάδας.
Η αναδόμηση της Ferrari
Την ίδια στιγμή, θυμίζουμε, ο Γάλλος καταβάλλει λυσσαλέα προσπάθεια αναδόμησης της ομάδας, με την προσέλκυση κορυφαίων αεροδυναμιστών και μηχανικών μετά την αποχώρηση των επιμέρους επικεφαλής των τμημάτων της εποχής του Ματία Μπινότο - συμπεριλαμβανομένου του διευθυντή σχεδιασμού Νταβίντ Σάντσεζ, που δέχθηκε την πρόταση του Αντρέα Στέλα της McLaren.
Σε αυτό το κλίμα, κυκλοφορεί έντονη φημολογία ότι ο Μπινότο θα αναλάβει τη διεύθυνση της Alpine F1 το Σεπτέμβριο, και θα θελήσει να προσελκύσει παλιούς του γνώριμους από τη Scuderia.
Ωστόσο, από το περιβάλλον της ιταλικής ομάδας διαρρέει ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσει από το Μαρανέλο ούτε ο σχεδιστής του μονοθεσίου του 2024 Ενρίκο Γκουαλτριέρι, ούτε ο Βολφ Τσίμερμαν που σχεδιάζει και εξελίσσει τη μονάδα ισχύος της Ferrari για το 2026. Παρόλα αυτά, άλλοι μηχανολόγοι της ομάδας δεν αποκλείεται να βρουν ιδιαίτερα ελκυστική την προσφορά για τη μετακόμισή τους στο Παρίσι.