X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Βασέρ: "Η νέα Ferrari είναι πολύ καλή στα χαρτιά" -Τι χρειάζεται για να γίνει πρωταθλήτρια το ‘25

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, στο Λας Βέγκας SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το ‘project 677’, το νέο μονοθέσιο της Scuderia για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2025 -και πρώτο με το οποίο θα αγωνιστεί ο Λιούις Χάμιλτον- είναι στην τελική του φάση εξέλιξης και ο Φρεντ Βασέρ είπε ότι δείχνει αρκετά καλό - όμως ο Γάλλος πρόσθεσε ότι η ιταλική ομάδα πρέπει να βελτιωθεί “σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως” για να κατακτήσει τους τίτλους της επόμενης σεζόν.

Παρότι η Ferrari έχασε το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών από τη McLaren, ο διευθυντής της ομάδας του Μαρανέλο Φρεντ Βασέρ επανειλημμένα έχει εκφράσει την εκτίμηση ότι η ομάδα του έκανε σπουδαία δουλειά φέτος - ειδικά με τον τρόπο που αντιμετώπισε την κρίση που έφερε το προβληματικό νέο δάπεδο που εισήγαγε στην SF-24 στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού.

Από τη Μόντσα στις αρχές Σεπτεμβρίου και για δύο μήνες το cavallino ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο του σπορ, και ορισμένα λάθη στην εκτέλεση των αγώνων ήταν αυτά που κόστισαν στη Scuderia το πρώτο της πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το 2008.

Με εξαίρεση το 2022, καμία άλλη φορά την τελευταία δεκαετία η Scuderia και οι τιφόζι δεν περιμένουν το νέο πρωτάθλημα της F1 με τόσο μεγάλες προσδοκίες για την επιστροφή τους στο θρόνο του σπορ. Η Ferrari τελείωσε τη φετινή χρονιά με εξαιρετική δυναμική, ενώ δεν υπάρχει καμία ομάδα, πλέον, που να κυριαρχεί και να αποτελεί το “φόβητρο” για τις άλλες.

Μιλώντας για το ‘project 677’, το μονοθέσιο της Scuderia Ferrari για το 2025, ο Φρεντ Βασέρ είπε σε συνέντευξή του στην ιταλική εφημερίδα La Stampa: Στα χαρτιά είναι πολύ καλό, όμως στη Formula 1 όλα είναι σχετικά. Το ότι τα πας καλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι καλύτερος από τους άλλους.

Ξέρουμε ότι έχουμε πολύ ισχυρούς αντιπάλους, όπως τις Red Bull και McLaren. Κάθε πρωί εργαζόμαστε πάνω στα δεδομένα του προηγούμενου απογεύματος. Θέλουμε να αντλήσουμε το μέγιστο [της απόδοσης του μονοθεσίου] από την αρχή του πρωταθλήματος, ενώ πρέπει και να αφοσιωθούμε στο 2026 και στους νέους κανονισμούς αρκετά νωρίς”, πρόσθεσε ο Γάλλος.

Στον τερματισμό του GP του Κατάρ 2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Και συνέχισε λέγοντας ότι η Ferrari πρέπει το 2025 να βελτιωθεί “σε κάθε τομέα αγωνιστικής απόδοσης ανεξαιρέτως” για να καταφέρει να κερδίσει τις αγγλικές ομάδες το 2025 - σε μια χρονιά που ξεκινά εντελώς απρόβλεπτη, όπως ακριβώς εξελίχθηκε και η σεζόν του 2024.

Θα είναι λάθος να πιστέψουμε ότι υπάρχει μόνο ένας τομέας”, εξήγησε ο Βασέρ. “Αν θέλεις να κάνεις καλή δουλειά, θα πρέπει να επικεντρωθείς σε κάθε πυλώνα της απόδοσης, σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως.

Αυτό ισχύει για κάθε μεμονωμένο εξάρτημα του αυτοκινήτου, αλλά δεν θέλω να αραδιάσω τώρα αυτή τη λίστα, διότι δεν θέλω να δείξω με το δάχτυλο μία ομάδα εργασίας. Αλλά νομίζω ότι σε κάθε ξεχωριστό τομέα και τμήμα της εταιρείας πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά.

Δεν το λέω ως κριτική, απλώς ότι αυτή πρέπει να είναι η νοοτροπία της ομάδας, η νοοτροπία να ερχόμαστε κάθε πρωί και να προσπαθούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά από την προηγούμενη μέρα, να προσπαθούμε να κάνουμε βελτιώσεις στα εκατοστά του δευτερολέπτου. Αυτή η νοοτροπία απαιτείται γενικώς στα σπορ, κι αν δεν την έχουμε είμαστε τελειωμένοι.

Θα συνεχίσω να πιέζω. Θα πιέζω όλα τα τμήματα ώστε όλοι να πειστούν ότι αποτελούν παράγοντες για την απόδοση σε κάθε επίπεδο. Και σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά από το 2024.

Σε σχέση με πέρσι τέτοιο καιρό, έχουμε κάνει ένα τεράστιο βήμα προόδου, ήμασταν καλή αυτή τη σεζόν στα πιτ-στοπς, στη στρατηγική, στην αξιοπιστία - βελτιωθήκαμε παντού από άποψη καθαρής απόδοσης.

Στο τέλος μας έλειπαν 14 βαθμοί [για την κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών], κι αν ήταν 80 ή 100 οι βαθμοί αυτοί δεν θα αισθανόσουν τον ίδιο εκνευρισμό. Έχω άπειρες σκέψεις για το πού χάσαμε αυτούς τους 14 βαθμούς, αλλά έτσι είναι.

Η McLaren επίσης είχε κάποια θέματα, οπότε πρέπει απλά να κάνουμε καλύτερη δουλειά του χρόνου. Παράλληλα, όμως, είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά που κάναμε φέτος”, πρόσθεσε ο διοικητής της Scuderia.

Μια τεράστια αλλαγή αυτό το χειμώνα για τη Scuderia είναι η ύπαρξη νέου τεχνικού διευθυντή, του Λικ Σερά, που πήρε τη θέση του -απελθόντος για την Aston Martin- Ενρίκο Καρντίλε. Και ο Βασέρ είπε ότι αυτή η μετάβαση δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στην ιταλική ομάδα.

Η ένταξή του προχωρά φανταστικά, όπως και του υποδιευθυντή μου Ζερόμ ντ’ Αμπρόζιο, τον οποίο γνωρίζω από τις μέρες της Formula Renault. Είναι και οι δύο σημαντικά μέρη της βελτίωσής μας, η δυναμική είναι πολύ θετική”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI ΦΡΕΝΤ ΒΑΣΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ