X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Βασέρ: "Η Red Bull δεν μπορεί πλέον να αισθάνεται άνετα"

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, στο GP του Μαϊάμι 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Οι "κανόνες του παιχνιδιού" στη Formula 1 έχουν αρχίσει να αλλάζουν, καθώς η αγωνιστική άνοδος της McLaren και αυτή που αναμένεται από τη Ferrari στο ερχόμενο GP της Ίμολα αρχίζουν να ασκούν πίεση στη Red Bull Racing, σύμφωνα με τον διευθυντή της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ.

Σε αντίθεση με το 2023, όπου φτάσαμε στα τέλη Σεπτεμβρίου για να γνωρίσει η Red Bull την πρώτη της ήττα στη Formula 1, φέτος η πρωταθλήτρια και ο Μαξ Φερστάπεν έχουν ήδη χάσει δύο από τα έξι GP που έχουν διεξαχθεί - στην Αυστραλία από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, και στο Μαϊάμι από τον Λάντο Νόρις της McLaren.

Είναι γενική και βάσιμη η εκτίμηση ότι στη Μελβούρνη η Ferrari είχε το ρυθμό αγώνα για να απειλήσει τη RBR για τη νίκη ακόμα κι αν δεν εγκατέλειπε ο Φερστάπεν με πρόβλημα στα φρένα. Και στο Μαϊάμι, αντίστοιχα, παρότι ο Νόρις στάθηκε τυχερός με το χρονισμό του οχήματος ασφαλείας, μετά την έξοδό του αύξησε και κράτησε με ευκολία τη διαφορά στην κορυφή από τον Ολλανδό και τη Red Bull RB20.

O Φρεντ Βασέρ, περιμένοντας τη μεγάλη αναβάθμιση της Ferrari SF-24 στο GP της Ίμολα (17-91 Μαΐου), μίλησε για την αντίστοιχη αναβάθμιση της MCL38 που παρουσίασε η McLaren στο Μαϊάμι και είπε ότι η ταχύτητα του αγγλικού μονοθεσίου “δεν με εξέπληξε. Στους τελευταίους αγώνες ήταν πάντα ψηλά, στην Κίνα ο ρυθμός τους ήταν καλός, και έφεραν μια αναβάθμιση αυτό το τριήμερο. Έτσι θα γίνεται μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Αλλά νομίζω πως εμείς, η McLaren κι εμείς πιθανώς, μπορούμε να προβληματίσουμε λίγο τη Red Bull. Κι έπειτα έχει να κάνει και λίγο με την κάθε πίστα, διότι είναι δύσκολο να προσπεράσεις όταν χωρίζεσαι από ένα-δύο δέκατα του δευτερολέπτου. Οπότε [το αποτέλεσμα] καθορίζεται από τη θέση του καθενός στην πίστα”, είπε ο Γάλλος στην επίσημη ιστοσελίδα της F1.

Και συγκεκριμένα για την πίεση που μπορούν να ασκήσουν οι ομάδες του Μαρανέλο και του Ουόκινγκ φέτος στη Red Bull, συνέχισε: “Πιστεύω ειλικρινά ότι η Red Bull είναι ακόμα μπροστά, και πιθανώς ο Μαξ να κέρδιζε χωρίς την ιστορία του οχήματος ασφαλείας. Δεν θέλω να αντλήσω συμπεράσματα από αυτό, αλλά είχε την πολ ποζίσιον κι ένα μικρό προβάδισμα.

Αυτό που είναι αλήθεια είναι ότι, σε σχέση με έναν χρόνο πριν, τώρα όταν μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά και τα πάντα σωστά, είμαστε εκεί. Αυτό σημαίνει ότι τους ασκούμε λίγη παραπάνω πίεση, κι έτσι πρέπει να γίνουν πιο επιθετικοί με τη στρατηγική τους.

Δεν μπορούν πια να αισθάνονται άνετα όπως πέρσι που, ό,τι και να συνέβαινε, μετά το 2ο γύρο ήταν μπροστά. Αυτό αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στη διαχείριση του αγώνα. Και νομίζω ότι είναι μια ευκαιρία για εμάς, διότι αν κάναμε άλλο ένα μικρό βήμα τότε πιστεύω ότι θα βρισκόμασταν σε αληθινά καλή θέση για να μαχόμαστε μαζί τους σε κάθε αγώνα ανεξαιρέτως”, κατέληξε ο Βασέρ.

Αυτό το μικρό βήμα θα έρθει στην Ίμολα, καθώς ο Βασέρ έχει προσδιορίσει το φετινό στόχο της ομάδας στην κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Μετά από τους 6 αγώνες μέχρι στιγμής φέτος, η RBR είναι επικεφαλής με 239 βαθμούς, με διαφορά 52 βαθμών από τη Scuderia. Η McLaren είναι τρίτη, σε απόσταση 63 βαθμών από τη Ferrari.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI RED BULL ΦΡΕΝΤ ΒΑΣΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ