Βασέρ: "Ο Χάμιλτον θα συνεισφέρει με την εμπειρία του στον νέο κύκλο της Ferrari που χτίζεται"
Μιλώντας εκ νέου για την άφιξη του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο το 2025, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ είπε ότι ο Βρετανός δεν θα φέρει στη Ferrari μόνο την ταχύτητά του, αλλά και την πολύπλευρη εμπειρία του που θα συμβάλλει στο χτίσιμο του επόμενου κεφαλαίου της ιταλικής ομάδας.
Από την 1η Φεβρουαρίου που -απροσδόκητα- διέρρευσε και σε λίγες ώρες επιβεβαιώθηκε η μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ καλείται σχεδόν σε κάθε συνέντευξή του να μιλήσει για οτιδήποτε μπορεί να σχετίζεται με την επιλογή του Βρετανού και την άφιξή του στο Μαρανέλο του χρόνου.
Ο Γάλλος προσπαθεί σε κάθε περίπτωση να κρατήσει τις ισορροπίες με τον Κάρλος Σάινθ, που θα παραχωρήσει τη θέση του στον Χάμιλτον τη νέα σεζόν, αλλά παρόλα αυτά δίνει στο βαθμό που μπορεί απαντήσεις σε σχέση με το κίνητρο της ιταλικής ομάδας να εντάξει τον επτάκις πρωταθλητή στο δυναμικό της.
Έτσι συνέβη και τώρα, στη συνέντευξη του Γάλλου στην ιστοσελίδα motorsport.com. “Πιστεύω ότι είμαστε ακόμα μια νέα ομάδα. Δεν είναι θέμα ηλικίας, αλλά θέμα της συλλογικής εμπειρίας και των κοινών νικών”, είπε ο Βασέρ.
“Αυτό σημαίνει ότι είμαστε ακόμα ακατέργαστοι, ή πολύ νέοι, και το να έχουμε κάποιον στο κύκλωμα με τόσο μεγάλο υπόβαθρο και τόση πολλή εμπειρία, θα έχει την επίδρασή του σίγουρα. Έχουμε χρόνο να τα συζητήσουμε αυτά με τον Λιούις για τη διαδικασία του χτισίματος της ομάδας.
Πρέπει να έχεις μακροχρόνια οπτική και για τον επόμενο κύκλο. Δεν μιλώ για το 2024 ή το ‘25, αλλά για έναν ευρύτερο κύκλο. Και σε αυτόν ξεκάθαρα πρέπει να κάνουμε βήματα. Έχουμε ήδη κάνει βελτιώσεις νομίζω, σε σχέση με 12 μήνες πριν, ώστε να εμπλέκουμε τους οδηγούς πολύ νωρίτερα στο πρόγραμμα και να χτίζουμε τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μαζί τους. Πιστεύω ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Αλλά σίγουρα ο Λιούις θα φέρει επιπρόσθετη αξία”, πρόσθεσε ο Βασέρ.
Νωρίτερα, είχε πει: “Η συνεισφορά του Λιούις ή οποιουδήποτε άλλου οδηγού δεν έχει να κάνει μόνο με τους χρόνους που πετυχαίνει στις δοκιμές κατάταξης κ.λπ. Είναι η ολοκληρωμένη δουλειά. Σε σχέση με όσα όλοι μας βλέπουμε συγκεντρωτικά το Σάββατο ή την Κυριακή, στο τέλος της ημέρας η δουλειά του οδηγού είναι πολύ ευρύτερη.
Ξεκινά ενίοτε έξι ή οκτώ μήνες πριν αρχίσει η σεζόν, ώστε να είναι σε θέση να δουλέψεις για το επόμενο πρόγραμμα, να φέρει τη δική του εμπειρία, τη δική του οπτική σε όσα μπορούμε να κάνουμε ή πώς μπορούμε να τα κάνουμε, κ.ο.κ.”.
Τέλος, ο Γάλλος δήλωσε και την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι οι πληροφορίες της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον δεν διέρρευσαν από τη Scuderia - καθώς ο πρώην οδηγός της Ferrari F1 Ιβάν Καπέλι δήλωσε ανοιχτά ότι η διαρροή έγινε τα ξημερώματα της 1ης Φεβρουαρίου 2024 από τον διευθυντή της Mercedes F1, Τότο Βολφ.
“Δεν είχαμε διαρροές. Νομίζω ότι αυτές προήλθαν από πρόθεση από κάποιον από τη Βρετανία. Εκτίμησα δεόντως ότι ήμασταν μια μικρή ομάδα ανθρώπων, και δουλέψαμε για μήνες, και καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι το τέλος χωρίς διαρροές. Αυτό ήταν κάτι καλό”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ.