Βίβα Λεμπ!
Πρώτη φετινή νίκη για τον Σεμπαστιάν Λεμπ που κυριάρχησε στο Μεξικό. 1-2-3 για τη Citroen (vid.)
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής κυριάρχησε στον 2ο αγώνα της χρονιάς, τον πρώτο στο χώμα, κατέκτησε την πρώτη νίκη του το 2010 και οδηγεί την κούρσα στη βαθμολογία.
Ο οδηγός της Citroen εκμεταλλεύθηκε την απόφαση-ρίσκο του Πέτερ Σόλμπεργκ, τον "καθαρό" δρόμο που είχε αναλάβει την ευθύνη να σκουπίζει ο Νορβηγός στο 2ο σκέλος και εξασφάλισε την "κολλοσιαία" διαφορά των 55 δευτερολέπτων. Έτσι το μόνο που είχε να κάνει στο 3ο σκέλος ήταν να προφυλάξει το C4 WRC και να φτάσει στον τερματισμό.
" Ήταν σημαντικό μετά τη Σουηδία να νικήσουμε εδώ. Είναι μόνο η αρχή του πρωταθλήματος, αλλά είμαι ευτυχισμένος. Οδηγήσαμε καλά το Σάββατο (06/03). Τώρα όλα φαίνονται καλά (για το πρωτάθλημα)", υποστήριξε ο Γάλλος που μαζί με τον εκπληκτικό συνοδηγό του, Ντανιέλ Ελενά πανηγύρισαν, πίνοντας τοπική μπύρα την 4η πρωτιά στο Μεξικό και 55η νίκη στην καριέρα τους.
Πίσω τους έπεφταν κορμιά με τον "ιδιωτικό" Σόλμπεργκ και τον Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior) να διεκδικούν τη δεύτερη θέση. Τελικά, νικητής αναδείχθηκε ο Νορβηγός που πήρε την υπερειδική και τερμάτισε μόλις 1.1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οζιέ!
" Είμαι ενθουσιασμένος, αλλά απίστευτα εξαντλημένος", τόνισε ο "Χόλιγουντ" στο καλύτερο πλασάρισμα του μετά το Ράλι Ακρόπολις το 2008! " Μετά από όσα περάσαμε πέρυσι και στο ξεκίνημα της φετινής χρονιάς, είναι φοβερό αποτέλεσμα. Αναλύσαμε το χρόνο που θα χάναμε αν ξεκινούσαμε πρώτοι στο δρόμο και αν και καταλάβαμε ότι θα ήταν δύσκολο (να παραμείνουμε ψηλά), όλα κύλησαν τέλεια. Είναι υπέροχο συναίσθημα να βρίσκομαι ξανά στο βάθρο", κατέληξε ο Σόλμπεργκ σε ένα αποτέλεσμα που έκανε πολύ κόσμο να θυμηθεί πώς ήταν τα πράγματα, όταν πρωταγωνιστούσαν και οι "ιδιωτικές" συμμετοχές.
Ο Οζιέ ισοφάρισε την περσινή κορυφαία επίδοση του (3η θέση στο Ακρόπολις) και θα περάσει τις επόμενες ώρες, σκεπτόμενος τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν δεν καθυστερούσε εκσεμμένα το Σάββατο (06/03).
Ο νικητής στη Νορβηγία, Μίκο Χίρβονεν (Ford) έχασε πολύ χρόνο στο 1ο σκέλος και τερμάτισε 4ος σχεδόν όμως δύο λεπτά μακριά από το Λεμπ. Θα μπορούσε να ήταν και 5ος, αν δεν του παραχωρούσε τη θέση ο τιμέιτ του, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford) και Φεντέρικο Βιλάγκρα (Munchi's Ford) έκλεισαν την 8άδα.
Από αυτόν τον αγώνα κρατάμε την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι Μεξικάνοι, το τουμπάρισμα του Κίμι Ράικονεν και την ιδιαίτερη εμφάνιση του πρωτοεμφανιζόμενου Κεν Μπλοκ (Monster Ford) που έληξε άδοξα το Σάββατο (06/03).
Η τελική κατάταξη:
Βαθμολογία οδηγών
1.Λεμπ 43β.
2.Χίρβονεν 37
3.Λάτβαλα 25
-.Οζιέ 25
5.Π.Σόλμπεργκ 20
6.Χ.Σόλμπεργκ 16
Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Ford 62
2.Citroen 55
3.Citroen Junior 29
4.Stobart Ford 22
Στιγμιότυπα από το 2ο σκέλος:
Ο οδηγός της Citroen εκμεταλλεύθηκε την απόφαση-ρίσκο του Πέτερ Σόλμπεργκ, τον "καθαρό" δρόμο που είχε αναλάβει την ευθύνη να σκουπίζει ο Νορβηγός στο 2ο σκέλος και εξασφάλισε την "κολλοσιαία" διαφορά των 55 δευτερολέπτων. Έτσι το μόνο που είχε να κάνει στο 3ο σκέλος ήταν να προφυλάξει το C4 WRC και να φτάσει στον τερματισμό.
" Ήταν σημαντικό μετά τη Σουηδία να νικήσουμε εδώ. Είναι μόνο η αρχή του πρωταθλήματος, αλλά είμαι ευτυχισμένος. Οδηγήσαμε καλά το Σάββατο (06/03). Τώρα όλα φαίνονται καλά (για το πρωτάθλημα)", υποστήριξε ο Γάλλος που μαζί με τον εκπληκτικό συνοδηγό του, Ντανιέλ Ελενά πανηγύρισαν, πίνοντας τοπική μπύρα την 4η πρωτιά στο Μεξικό και 55η νίκη στην καριέρα τους.
Πίσω τους έπεφταν κορμιά με τον "ιδιωτικό" Σόλμπεργκ και τον Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen Junior) να διεκδικούν τη δεύτερη θέση. Τελικά, νικητής αναδείχθηκε ο Νορβηγός που πήρε την υπερειδική και τερμάτισε μόλις 1.1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οζιέ!
" Είμαι ενθουσιασμένος, αλλά απίστευτα εξαντλημένος", τόνισε ο "Χόλιγουντ" στο καλύτερο πλασάρισμα του μετά το Ράλι Ακρόπολις το 2008! " Μετά από όσα περάσαμε πέρυσι και στο ξεκίνημα της φετινής χρονιάς, είναι φοβερό αποτέλεσμα. Αναλύσαμε το χρόνο που θα χάναμε αν ξεκινούσαμε πρώτοι στο δρόμο και αν και καταλάβαμε ότι θα ήταν δύσκολο (να παραμείνουμε ψηλά), όλα κύλησαν τέλεια. Είναι υπέροχο συναίσθημα να βρίσκομαι ξανά στο βάθρο", κατέληξε ο Σόλμπεργκ σε ένα αποτέλεσμα που έκανε πολύ κόσμο να θυμηθεί πώς ήταν τα πράγματα, όταν πρωταγωνιστούσαν και οι "ιδιωτικές" συμμετοχές.
Ο Οζιέ ισοφάρισε την περσινή κορυφαία επίδοση του (3η θέση στο Ακρόπολις) και θα περάσει τις επόμενες ώρες, σκεπτόμενος τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν δεν καθυστερούσε εκσεμμένα το Σάββατο (06/03).
Ο νικητής στη Νορβηγία, Μίκο Χίρβονεν (Ford) έχασε πολύ χρόνο στο 1ο σκέλος και τερμάτισε 4ος σχεδόν όμως δύο λεπτά μακριά από το Λεμπ. Θα μπορούσε να ήταν και 5ος, αν δεν του παραχωρούσε τη θέση ο τιμέιτ του, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford) και Φεντέρικο Βιλάγκρα (Munchi's Ford) έκλεισαν την 8άδα.
Από αυτόν τον αγώνα κρατάμε την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι Μεξικάνοι, το τουμπάρισμα του Κίμι Ράικονεν και την ιδιαίτερη εμφάνιση του πρωτοεμφανιζόμενου Κεν Μπλοκ (Monster Ford) που έληξε άδοξα το Σάββατο (06/03).
Η τελική κατάταξη:
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΧΡΟΝΟΣ |
1. | Σεμπαστιάν Λεμπ | Citroen C4 WRC | 3:42.41.7 δευτ. |
2. | Πέτερ Σόλμπεργκ | Citroen C4 WRC | +24.2 δευτ. |
3. | Σεμπαστιάν Οζιέ | Citroen C4 WRC | +25.3 |
4. | Μίκο Χίρβονεν | Ford Focus RS WRC 09 | +1:47.5 |
5. | Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα | Ford Focus RS WRC 09 | +2:15.1 |
6. | Χένινγκ Σόλμπεργκ | Ford Focus RS WRC 08 | +2:48.0 |
7. | Φεντέρικο Βιλάγκρα | Ford Focus RS WRC 08 | +10:13.4 |
8. | Τσέβι Πονς | Ford Fiesta S2000 | +18.44.4 |
9. | Μάρτιν Πρόκοπ | Ford Fiesta S2000 | +19.02.0 |
10. | Αρμίντο Αραούζο | Mitsubishi Lanver Evo Χ | +21.32.5 |
Βαθμολογία οδηγών
1.Λεμπ 43β.
2.Χίρβονεν 37
3.Λάτβαλα 25
-.Οζιέ 25
5.Π.Σόλμπεργκ 20
6.Χ.Σόλμπεργκ 16
Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Ford 62
2.Citroen 55
3.Citroen Junior 29
4.Stobart Ford 22
Στιγμιότυπα από το 2ο σκέλος: