Βολφ: "Δεν έχουμε plan B, το πλάνο για το 2024 είναι ο Χάμιλτον"
Το σίριαλ για το μέλλον του Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1 και στη Mercedes μετά το 2023 καλά κρατεί, αλλά ο διευθυντής της ομάδας Τότο Βολφ λέει πως δεν σκέφτεται -ούτε μιλά με- κάποιον πιθανό αντικαταστάτη του Βρετανού.
Η Mercedes και ο Λιούις Χάμιλτον προγραμμάτιζαν αρχικά να ανανεώσουν το συμβόλαιό τους πέραν του 2023 κατά τη διάρκεια του 2022, αλλά αυτό δεν συνέβη - και δεν έχει συμβεί ακόμα. Κατά συνέπεια, εντείνονται οι φήμες πως είτε ο Βρετανός σκέφτεται να αποχωρήσει από την ομάδα ή και από το σπορ, είτε η Mercedes επιθυμεί την αντικατάστασή του.
Προς το παρόν, και οι δύο πλευρές υποστηρίζουν δημοσίως ότι είναι απολύτως αποφασισμένες να συνεχίσουν τη συνεργασία τους. Ο Χάμιλτον στο πλαίσιο του GP Σαουδικής Αραβίας ότι δεν αποσκοπεί ούτε να τα παρατήσει -σε μια δύσκολη περίοδο για τη Mercedes F1- ούτε να πάει σε άλλη ομάδα της Formula 1, εν μέσω φημολογίας περί ανταλλαγής με τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
Από την άλλη πλευρά, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι επιθυμεί την ανανέωση του συμβολαίου του 38χρονου και πέραν του 2023, και τώρα το ισχυρίστηκε ξανά μιλώντας στο motorsport.com: "Μπορεί να ακουστεί αφελές, όμως δεν καταφέρνω να σκεφτώ ένα εναλλακτικό πλάνο αν το πρώτο μου πλάνο είναι αυτό που προτιμώ", είπε ο Αυστριακός.
"Δεν θέλω να εμπλακώ σε συνομιλίες με άλλους οδηγούς διότι είμαι ικανοποιημένους με αυτούς που βρίσκονται ήδη στην ομάδα, αυτό είναι σίγουρο. Προς το παρόν δεν έχουμε plan B, το πλάνο είναι ο Λιούις", συμπλήρωσε ο Βολφ. Και κατέληξε: "Πιστεύω ότι θα μας το έλεγε αρκετά νωρίς. Δεν νομίζω ότι ποτέ ο Λιούις θα έλεγε 'δεν μπορώ να το κάνω αυτό άλλο, αύριο το πρωί φεύγω.
Θα ένιωθε σε κάθε περίπτωση την ευθύνη για την ομάδα. Δεν θα την άφηνε μόνη. Οι οδηγοί πάντα θα παίρνουν τέτοιες αποφάσεις, αλλά δεν θα μας απογοήτευε. Από την άλλη, αν πιστεύεις ότι έχεις μια ομάδα που είναι ελκυστική για τους άλλους, πάντα θα μπορείς να βρίσκεις λύσεις".
Βάσει όλων των παραπάνω, το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι η Mercedes και ο Χάμιλτον επιθυμούν μεν να ανανεώσουν τη συνεργασία τους, αλλά ακόμη δεν έχουν κατασταλάξει στους όρους του νέου του συμβολαίου. Ο Χάμιλτον, θυμίζουμε, είναι επί σειρά ετών στους δύο πιο ακριβοπληρωμένους οδηγούς της F1.
Έτσι, ενδεχομένως να κρύβεται εκεί η άρνηση του Χάμιλτον να δεσμεύσει, ακόμα, το μέλλον του στη Mercedes - παρότι στο πλαίσιο του αγώνα της Τζέντα είπε πως "αγαπώ αυτή την ομάδα, δεν βλέπω τον εαυτό μου σε κάποια άλλη, ούτε με βλέπω να τα παρατάω - δεν νιώθω πως είμαι από αυτούς που τα παρατάνε".