X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Βολφ: "Η αποχώρηση του Χάμιλτον θα ήταν καταγγελία για τη F1"

AP IMAGESD

Λάδι στη φωτιά της πιθανής αποχώρησης του Λιούις Χάμιλτον έριξε ο Τότο Βολφ, υποστηρίζοντας ότι "θα ήταν μια καταγγελία για τη F1 αν έφευγε ο καλύτερός της οδηγός λόγω εξωφρενικών αποφάσεων". Φήμες περί συνάντησης του Αυστριακού με τον πρόεδρο της FIA.

Ο Τότο Βολφ, διευθυντής της Mercedes F1, επανέλαβε -μιλώντας τώρα στη γερμανική εφημερίδα Kronen Zeitung- την αρχική δήλωση που έκανε για τον Λιούις Χάμιλτον μετά το GP του Άμπου Ντάμπι, πως "ειλικρινά ελπίζω ότι θα τον δούμε ξανά".

Ο Βρετανός φέρεται να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να μην αγωνιστεί το 2022 στη Formula 1, εξαιτίας των παράτυπων αποφάσεων σχετικά με το όχημα ασφαλείας στο φινάλε του 2021 στο Άμπου Ντάμπι, που του στέρησαν το όγδοο πρωτάθλημα-ρεκόρ της καριέρας του.

Ο 37χρονος Χάμιλτον διατηρεί διετές συμβόλαιο -μέχρι το τέλος του 2023- με τη Mercedes, και ο Βολφ συνέχισε λέγοντας πως ο Άγγλος "είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του σπορ μας. Θα ήταν καταγγελία για όλη τη F1 αν ο καλύτερος οδηγός αποφάσιζε να τα παρατήσει λόγω εξωφρενικών αποφάσεων".

Ο ισχυρός άνδρας της Mercedes F1 συνέχισε λέγοντας πως το συμβάν στο Άμπου Ντάμπι "δεν θα ξεχαστεί ποτέ, διότι αυτό που συνέβη στον Λιούις ήταν απλά λάθος. Εκείνη τη μέρα ήταν ανίκητος, ώσπου οι αγωνοδίκες έχασαν τον έλεγχο και πήραν αποφάσεις με τρεις παραβιάσεις των κανονισμών. Είναι δύσκολο να το κατανοήσουμε. Πάντα θα μας ακολουθεί αυτό, παρότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι άξιος πρωταθλητής με βάση όλη τη χρονιά. Αλλά, εκείνη η μέρα ο ένας ήταν καλύτερος από τον άλλον, όμως δεν κέρδισε".

Τέλος, μιλώντας για την ομάδα του υπό τη σκιά αυτών των γεγονότων και ενόψει του 2022, κατέληξε: "Το 2022 θέλουμε να δώσουμε τις σωστές απαντήσεις στην πίστα, και αυτό θα είναι αρκετά δύσκολο με τους νέους κανονισμούς. Ό,τι εμπόδιο κι αν [ο Χάμιλτον] έχει συναντήσει στο δρόμο του, ξέρει όλη του τη ζωή ότι πρέπει να πει ό,τι έχει να πει στην πίστα".

Η απόφαση του Χάμιλτον, θυμίζουμε, φέρεται πως θα εξαρτηθεί εν πολλοίς από τα συμπεράσματα της έρευνας που διεξάγει η FIA σχετικά με τα γεγονότα του Άμπου Ντάμπι. Προφανώς, οι σχέσεις μεταξύ της Mercedes και της Διεθνούς Ομοσπονδίας είναι υπό του μηδενός, όμως τελευταίες φήμες αναφέρουν ότι επίκειται συνάντηση μεταξύ του Βολφ και του νέου προέδρου της FIA, Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ.

Χθες, το BBC είχε γράψει πως η Mercedes συμφώνησε να μην πάει το θέμα στο διεθνές αθλητικό δικαστήριο -όπου, σύμφωνα με τον Βολφ, η νίκη θα ήταν σχεδόν βέβαιη- δεχόμενη ανταλλάγματα από τη FIA, που μεταξύ άλλων περιλάμβαναν την απομάκρυνση του αγωνιστικού διευθυντή των GP Μάικλ Μάσι και -για αδιευκρίνιστους λόγους- του τεχνικού διευθυντή μονοθεσίων Νικόλα Τομπάζη.

Η Mercedes το διέψευσε, ενώ σήμερα βγήκαν στο φως νέα στοιχεία. Τα αρχικά δημοσιεύματα περιλάμβαναν και τον ισχυρισμό ότι το νέο οργανόγραμμα της FIA για το 2022 δεν περιλάμβανε τα ονόματα του Αυστραλού και του Έλληνα, αλλά νέο δημοσίευμα σήμερα αναφέρει ότι το συγκεκριμένο οργανόγραμμα εκδόθηκε αποκλειστικά και μόνο για την αλλαγή στο προεδρείο, και ότι δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση που να αφορά στον Μάσι και τον Τομπάζη.

Το δημοσίευμα συνεχίζει πως η μόνη αλλαγή είναι πως ο αντιπρόεδρος των Σπορ στη FIA, Πίτερ Μπάγερ, θα αναλάβει την ηγεσία του τμήματος μονοθεσίων -μία θέση που έμεινε κενή μετά την απώλεια του Τσάρλι Ουίτινγκ το 2019- και πως (παρότι δεν φαίνεται στο οργανόγραμμα) υφιστάμενοι του Μπάγερ θα είναι ο Μάσι στην αγωνιστική διεύθυνση και ο Τομπάζης στην τεχνική.

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ