X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Βολφ: "Ο Χάμιλτον θέλει ακόμα να βρίσκεται εδώ"

Ο Τότο Βολφ MERCEDES AMG F1 MEDIA

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, είπε ότι δεν υφίστανται σκέψεις αποχώρησης του Λιούις Χάμιλτον από τη F1 λόγω της φτωχής φετινής απόδοσης της W13 - αλλά παραδέχθηκε ότι τα χρονικά περιθώρια της πρωταθλήτριας για τους τίτλους του 2022 στενεύουν.

Ο Τότο Βολφ, ενορχηστρωτής των οκτώ διαδοχικών παγκόσμιων πρωταθλημάτων κατασκευαστών και επτά οδηγών της Mercedes F1 την τελευταία οκταετία, ξεκαθάρισε ότι ο Λιούις Χάμιλτον δεν έχει σκεφτεί την αποχώρηση από τη Formula 1 εξαιτίας των -άλυτων, προς το παρόν- σοβαρών προβλημάτων της φετινής W13, και τόνισε ότι "πιθανότατα δεν θα καταφέρουμε να διεκδικήσουμε το φετινό πρωτάθλημα".

Η Mercedes W13 είναι ένας δυσεπίλυτος γρίφος για την ομάδα του Μπράκλεϊ, κυρίως λόγω του προβλήματος αναπηδήσεων (porpoising) που δεν της επιτρέπει να ρυθμιστεί όπως πρέπει και να βγάλει στην επιφάνεια την πλήρη ταχύτητά της. Ο Χάμιλτον δήλωσε πρόσφατα ότι η οδήγησή της "δεν είναι καθόλου διασκεδαστική".

Και συνέχισε: "Καμία αλλαγή που κάνουμε στο αυτοκίνητο δεν επιφέρει αποτέλεσμα προς το παρόν. Αυτό είναι το πιο δύσκολο. Αισιοδοξούμε για κάτι, κάνουμε την αλλαγή, και το αυτοκίνητο δεν δείχνει να θέλει να βελτιωθεί. Δεν υπάρχουν πολλά που να μπορούμε να κάνουμε - πρέπει απλά να οδηγούμε έτσι. Προσπαθείς πολύ και όταν κάνεις έναν αξιοπρεπή γύρο, είσαι 1,2 δευτερόλεπτα πίσω".

Η Mercedes στη Formula 1 MERCEDES AMG F1 MEDIA


Ο Τότο Βολφ επιβεβαίωσε ότι ο Λιούις Χάμιλτον είναι πολύ απογοητευμένος, αλλά σε ερώτηση -από την αυστριακή εφημερίδα "Osterreich"- αν ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής σκέφτεται την αποχώρηση από τη F1, ο διευθυντής της ομάδας απάντησε: "Βλέπω έναν εύθυμο Λιούις όταν ξεκινάμε την ημέρα και έπειτα έναν κατηφή Λιούις όταν οι δοκιμές έχουν εξελιχθεί χειρότερα από το αναμενόμενο.

Αλλά ο Λιούις το αντιμετωπίζει θετικά. Προσπαθούμε να σηκώσουμε ο ένας τον άλλον. Μπορείς να φύγεις μόνο όταν δεν σου αρέσει κάτι πια, αλλά ο Λιούις λατρεύει να αγωνίζεται. Βρίσκεται σε φανταστική φυσική κατάσταση, ο τρόπος ζωής του είναι απόλυτα πειθαρχημένος και έχει πολλά, πολλά χρόνια ακόμα μπροστά του".

Οι αναπηδήσεις δεν είναι το μόνο πρόβλημα

Ο Αυστριακός εξήγησε, παράλληλα, ότι το porpoising δεν είναι το μόνο μειονέκτημα της Mercedes W13. Και ο Τζορτζ Ράσελ υποστήριξε ότι στην Αυστραλία το φαινόμενο ήταν εντονότερο από ποτέ φέτος.

Ξεκινώντας με αυτό, ο Βολφ εξήγησε: "Οι δικές μας αναπηδήσεις είναι χειρότερες [από της Ferrari] διότι εμείς τις κουβαλάμε και στις στροφές. Η διαφορά είναι πως η Ferrari αναπηδά μόνο στις ευθείες. Αυτό είναι εξαντλητικό για τον οδηγό, αλλά δεν του κοστίζει παρά ελάχιστο χρόνο. Αμέσως μόλις η Ferrari στρίβει, είναι και πάλι σταθερή".

Η Mercedes στη Formula 1 MERCEDES AMG F1 MEDIA


Ο Βολφ συνέχισε λέγοντας ότι υπάρχουν κι άλλα προβλήματα με τη W13. "Το αυτοκίνητο είναι σοβαρά υπέρβαρο, και επίσης δεν το έχουμε καταλάβει πλήρως. Και δεν έχει νόημα να φέρουμε αναβαθμίσεις, διότι είναι πιθανόν η μεγαλύτερη άντωση να επιδεινώσει το πρόβλημα των αναπηδήσεων".

Κι ο Αυστριακός παραδέχθηκε ότι είναι πλέον πολύ πιθανό ότι το 2022 θα μπει τέλος στην κυριαρχία της Mercedes στην υβριδική εποχή της F1: "Τώρα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους αγώνες σαν ένα είδος δοκιμών, ώστε να εξελίξουμε το αυτοκίνητο για να είμαστε στην κορυφή του χρόνου. Η εξέλιξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι μια επιστήμη, προηγμένη φυσική, και κάπου πήραμε λάθος δρόμο.

Έπαψα να σκέφτομαι σε επίπεδο δοκιμών ή αγωνιστικών τριημέρων, και σκέφτομαι σε επίπεδο ετών. Αυτό πρέπει να είναι μια κακή παρένθεση, και όχι μια ανεξέλεγκτη καθοδική πορεία. Πρέπει να είναι μια παρένθεση, και γι' αυτό πρέπει να το διευθετήσουμε τώρα - όχι στο χρονόμετρο, αλλά πνευματικά", κατέληξε ο Βολφ.

TAGS FORMULA 1 F1 MERCEDES F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ