FORMULA 1

Βολφ: "Το μεγάλο πλεονέκτημα που μπορεί να κάνει τη Ferrari 1-2 δέκατα ταχύτερη το 2022"

Ο ισχυρός άνδρας της Mercedes F1, Τότο Βολφ
Ο ισχυρός άνδρας της Mercedes F1, Τότο Βολφ FERRARI MEDIA / MERCEDES F1 MEDIA

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, μίλησε για το μεγάλο πλεονέκτημα με το οποίο η Scuderia ξεκινά τη σεζόν του 2022, και μπορεί να την κάνει το νέο μονοθέσιο του Μαρανέλο ακόμα και ένα ως δύο δέκατα ταχύτερο από τη Mercedes W13.

Ο ισχυρός άνδρας της Mercedes F1, Τότο Βολφ, έδωσε για πρώτη φορά μια σαφή τάξη μεγέθους για τις διαφορές που περιμένει στο ξεκίνημα της σεζόν του 2022, λέγοντας πως η Scuderia μπορεί να είναι 1-2 δέκατα ταχύτερη από τη Mercedes χάρη στο πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του επιπλέον διαθέσιμου χρόνου στην αεροσήραγγα που είχε το 2021 για την εξέλιξη της νέας Ferrari F1-75.

Τα τελευταία χρόνια η FIA έχει θεσπίσει συγκεκριμένους περιορισμούς του χρόνο που διαθέτει κάθε ομάδα στην αεροσήραγγα, λόγω του τεράστιου κόστους λειτουργίας της τελευταίας. Ωστόσο, ο χρόνος για κάθε ομάδα είναι κλιμακωτός από την τελευταία ως την πρώτη της κατάταξης του πρωταθλήματος της προηγούμενης σεζόν: η τελευταία έχει στη διάθεσή της τον περισσότερο χρόνο, ενώ η πρωταθλήτρια τον λιγότερο.

Η νέα Ferrari F1-75
Η νέα Ferrari F1-75 FERRARI MEDIA / MERCEDES F1 MEDIA

Η Ferrari στο πρωτάθλημα του 2020 τερμάτισε στη φτωχή έκτη θέση, με τη χειρότερή της επίδοση τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Σε σχέση με την πρωταθλήτρια Mercedes, το γεγονός αυτό της χάρισε πολύ περισσότερο χρόνο στην αεροσήραγγα το 2021, που έγινε ακόμα κρισιμότερος δεδομένου ότι οι ομάδες σχεδίασαν εν λευκώ -βάσει των νέων κανονισμών- τα μονοθέσια του 2022.

Επιπλέον, η Scuderia εξέλιξε από πολύ νωρίς -από το περασμένο Φθινόπωρο, εισάγοντάς το στα περσινά GP- το υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος της, που πλέον θεωρείται ισοδύναμη των Mercedes και Honda (Red Bull) - αν όχι αποδοτικότερη, χάρη στη νέα τεχνολογία των βιοκαυσίμων Ε10 που έχει εξελίξει η Shell, όπως φημολογείται.

Ο Βολφ δεν έκρυψε δημοσίως ότι θεωρεί τη Ferrari ορατή απειλή για τις βλέψεις του ένατου διαδοχικού τίτλου της Mercedes, το 2022: "Η δυνατότητα περισσότερου χρόνου στην αεροσήραγγα είναι κάτι που οπωσδήποτε πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Το πλεοκέκτημα της έκτης θέσης στο πρωτάθλημα σε σχέση με την πρώτη αξίζει ένα-δύο δέκατα - και μετά, φυσικά, θα πρέπει να βρεθούμε σε θέση να κυνηγάμε".

Η νέα Ferrari F1-75
Η νέα Ferrari F1-75 FERRARI MEDIA / MERCEDES F1 MEDIA


Ο Αυστριακός συμπλήρωσε: "Είμαστε κι εμείς μέρος αυτών των κανονισμών και πιστεύω ότι είναι καλό να ευνοούμε τον ανταγωνισμό, οπότε θα δούμε που βρίσκεται ο καθένας". Αυτό θα αρχίσει να διαφαίνεται αχνά στις χειμερινές δοκιμές της F1 που ξεκινούν αύριο (23/2) στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, και λίγο περισσότερο στο πρώτο GP του 2022 - στις 20 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.

Δεδομένου πως κάθε ριζική αλλαγή κανονισμών κρύβει το ενδεχόμενο μιας σπουδαίας ανακάλυψης από μόνο μία ομάδα, που μπορεί να την κάνει κυρίαρχη (όπως έγινε με τον διπλό διαχύτη της Brawn GP, πριν η ομάδα μετονομαστεί σε Mercedes GP, το 2009) ο Βολφ συμπλήρωσε: "Υπολογίζω όλες τις ομάδες. Καθεμία μπορεί να βρεθεί ψηλά στην κατάταξη στο ξεκίνημα της χρονιάς, διότι κάτι τέτοιο είδαμε και το 2009 με το διπλό διαχύτη".

TAGS FORMULA 1 F1 MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ