X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

"Βόμβα" Ισπανού δημοσιογράφου για τη νομιμότητα της Red Bull RB20

Μαξ Φερστάπεν, Red Bull RB20, GP Ουγγαρίας 2024 RUDY CAREZZEVOLI / GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από τους ισχυρισμούς του παρουσιαστή την ισπανικής τηλεόρασης. Αντόνιο Λομπάτο, ότι η FIA ήρθε σε συμφωνία με τη Red Bull για να αφαιρεθεί παράνομο εξάρτημα της RB20 και να αποσιωπηθεί η ιστορία.

Ο -γενικώς καλά πληροφορημένος- Λομπάτο ισχυρίστηκε, στη διάρκεια της μετάδοσης των ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, ότι “έμαθα από δύο διαφορετικές ομάδες ότι είναι πεπεισμένες πως η FIA είπε στη Red Bull να αντικαταστήσει κάποια εξαρτήματα. Η πτώση της απόδοσης [της Red Bull] οφείλεται στο ότι μία ομάδα εντόπισε κάτι παράνομο. Ναι, η FIA το επιβεβαίωσε και τους είπε να το αποσύρουν”.

Μετά από τους ισχυρισμούς αυτούς, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ομάδα που εντόπισε τη φερόμενη -αλλά φυσικά μη επιβεβαιωμένη- παρανομία της RB20 είναι η McLaren, διότι πρόκειται για ένα τεχνικό εξάρτημα που χρησιμοποιούσε και η ίδια τη δεκαετία του 1990. Ο Άντριαν Νιούι βρισκόταν τη δεκαετία του ‘90 στη McLaren.

Την ίδια στιγμή, άλλα δημοσιεύματα συνδέουν τις πρόσφατες εγκυκλίους της FIA που κλείνουν κάποια ‘παραθυράκια’ των τεχνικών κανονισμών, με την συγκεκριμένη, φερόμενη “παρανομία” της Red Bull με την RB20.

Είτε υπάρχει είτε όχι “καπνός χωρίς φωτιά” στη συγκεκριμένη περίπτωση, μια πιθανή μυστική συμφωνία για να αποσιωπηθεί το θέμα (μετά την αφαίρεση του φερόμενου παράνομου τεχνικού εξαρτήματος, φυσικά) δεν θα ήταν μια καινούρια τακτική για την Ομοσπονδία και τις ομάδες του σπορ.

Το 2020 συνέβη ακριβώς το ίδιο, όταν η FIA διαπίστωσε ότι η μονάδα ισχύος που παρουσίασε η Ferrari στο τέλος του 2019 ήταν παράνομη. Η απόσυρση του ιταλικού κινητήρα είχε ως αποτέλεσμα η Scuderia να περιοριστεί σε ρόλο κομπάρσου το 2020, που τερμάτισε στην 6η θέση της σεζόν εκείνης. Κι αυτή ίσως ήταν μια ικανοποιητική συμφωνία για τους αντιπάλους της ιταλικής ομάδας.

Αν έχει υπάρξει τέτοιου είδους συμφωνία και τώρα, είναι μάλλον απίθανο να μάθουμε αν όντως η RB20 είχε κάτι παράνομο - και αν η αφαίρεσή του εξηγεί ως κάποιο βαθμό την πτώση της απόδοσης και τα προβλήματά της από το φετινό Μάιο και μετά.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 RED BULL RED BULL RB20
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ