WRC

WRC: Αποκάλυψη και για το Toyota Yaris Rally1 του 2023

WRC: Αποκάλυψη και για το Toyota Yaris Rally1 του 2023
HANNU RAINAMO / TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

H πρωταθλήτρια του WRC Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο της rallycar για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το νέο Yaris Rally1, με μια σειρά από μηχανικές και αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.

Η Toyota Gazoo Racing έχει ξεκάθαρο στόχο να διατηρήσει για τρίτη διαδοχική χρονιά τα σκήπτρα του πρωταθλήματος κατασκευαστών και για πέμπτη συνεχόμενη του πρωταθλήματος οδηγών, με το νέο Yaris Rally1 που παρουσίασε και επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Η προσπάθειά της αυτή θα ξεκινήσει σε έξι μέρες με τον πρώτο αγώνα του WRC 2023, το Ράλι Μόντε Κάρλο, που θα διεξαχθεί στα παγωμένα βουνά πάνω από τη γαλλική ριβιέρα στις 19-22 Ιανουαρίου 2023.

Η ομάδα οδηγών της Toyota παραμένει αναλλοίωτη σε σχέση με το 2022, με εξαίρεση της αποχώρηση του Εσαπέκα Λάπι για τη Hyundai. Κατά συνέπεια, οι Κάλε Ροβάνπερα και Έλφυν Έβανς θα κάνουν το πλήρες πρόγραμμα της σεζόν, ενώ στο τρίτο Yaris Rally1 θα εναλλάσσεται ο Σεμπαστιάν Οζιέ με τον Ιάπωνα Τακαμότο Κατσούτα.

Στο Μόντε το τρίτο Yaris Rally1 -που θα σκοράρει βαθμούς- θα βρίσκεται ο Σεμπαστιάν Οζιέ, στον πρώτο από τους λίγους και επιλεγμένους αγώνες του WRC που θα κάνει και φέτος. Σε αυτούς τους αγώνες, ο Κατσούτα θα αγωνίζεται με ένα τέταρτο αυτοκίνητο, αλλά δεν θα μπορεί να σκοράρει βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

WRC: Αποκάλυψη και για το Toyota Yaris Rally1 του 2023
TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Το νέο Yaris Rally1 δέχθηκε μια σειρά αναβαθμίσεων για το 2023. Κατ' αρχήν, η Gazoo έκανε βελτιώσεις στην υβριδική του μονάδα ισχύος, για τη βελτιώση της απόκριση της ισχύος και της ροπής - ώστε να βρει την σχετική ταχύτητα που ενίοτε της έλειπε στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν, απέναντι στο Hyundai i20 N Rally1.

Αεροδυναμικά, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η μείωση του μεγέθους των πλευρικών αεραγωγών για την ψύξη της μπαταρίας - δεδομένου ότι αυτή πέρσι ανέπτυσσε θερμοκρασίες μικρότερες του αναμενόμενου. Επίσης, ανασχεδιάστηκε πλήρως και η πίσω πτέρυγα, και ολοκληρώθηκε το πλήρες αεροδυναμικό σύνολο που η TGR ξεκίνησε να εφαρμόζει από το τέλος της σεζόν του 2022.

Χθες, ο Σεμπαστιάν Οζιέ έκανε τις πρώτες δοκιμές του νέου Yaris Rally1 στους παγωμένους αλλά στεγνούς δρόμους των βουνών πάνω από το Μόντε Κάρλο. Και ο τεχνικός διευθυντής Τομ Φάουλερ εξήγησε: "Είμαστε αισιόδοξοι για το αυτοκίνητο με το οποίο μπαίνουμε στη νέα χρονιά. Πετύχαμε κάποια οφέλη στην απόδοση και την αξιοπιστία, και συνεχίσαμε την εργασία εξέλιξής του, που ξεκινήσαμε πέρσι".

Ο Κάλε Ροβάνπερα, από την πλευρά του, είπε ότι φέτος θα προσπαθήσει να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο σε έναν τομέα που νιώθει αδύναμος: στην ασφάλτινη επιφάνεια. "Ίσως δεν προσαρμοζόμουν στο αυτοκίνητο στα ασφάλτινα ράλι με τον καλύτερο τρόπο. Όταν οδηγώ θέλω πάντοτε να έχω ένα αυτοκίνητο που να μου ταιριάζει.

Αν και πάντα υπάρχουν τομείς που μπορείς να βελτιωθείς, πέρσι ήμασταν αρκετά σταθεροί. Όταν το αυτοκίνητο δουλεύει, οδηγώ κι εγώ αρκετά γρήγορα, κι αυτό είναι σημαντικό", τόνισε ο πρωταθλητής.

TAGS WRC TOYOTA GAZOO RACING
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ