X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Επική νίκη Νεβίλ στη Σαρδηνία!

Ο Τιερί Νεβίλ βγήκε νικητής της συγκλονιστικής τριήμερης μονομαχίας του με τον Σεμπαστιάν Οζιέ στο Ράλλυ Σαρδηνίας και διεύρυνε τη διαφορά του από τον Γάλλο στους 27 βαθμούς, στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Ο Τιερί Νεβίλ βγήκε νικητής της συγκλονιστικής τριήμερης μονομαχίας του με τον Σεμπαστιάν Οζιέ στο Ράλλυ Σαρδηνίας, καθώς κέρδισε τον πρωταθλητή μόλις στην τελευταία Ειδική (Power Stage) για να κατακτήσει τη νίκη στον 7ο φετινό αγώνα του WRC. Έτσι, ο Βέλγος διεύρυνε τη διαφορά του από τον Γάλλο στους 27 βαθμούς, στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου του παγκόσμιου πρωταθλητή ξεκίνησαν τη σημερινή τελευταία μέρα του αγώνα στο ιταλικό νησί με διαφορά 3,9 δευτερόλεπτα, υπέρ του Οζιέ. Κερδίζοντας τις τρεις πρώτες Ειδικές σήμερα το πρωί με το Hyundai i20 WRC, ο Νεβίλ μείωσε τη διαφορά του από τον Γάλλο στα 0,8" πριν την τελευταία Ειδική του αγώνα.

Στο «θρίλερ» της τελευταίας Power Stage, που επιπλέον δίνει και ξεχωριστούς βαθμούς (5 ο πρώτος, 4 ο δεύτερος, 3,2,1 οι υπόλοιποι), ο Βέλγος ήταν και πάλι ταχύτερος από τον Οζιέ, κατά 1,5 δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα να κερδίσει τον αγώνα μετά από 20 Ειδικές Διαδρομές με διαφορά 7 δεκάτων του δευτερολέπτου! Έτσι, ο οδηγός της Hyundai συγκέντρωσε τους μέγιστους 30 βαθμούς, έναντι 22 του Οζιέ.

Πιο πίσω, ο Εσαπέκα Λάπι έκανε έναν μοναχικό αγώνα στην 3η θέση μετά την εγκατάλειψη του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα το απόγευμα του Σαββάτου με μηχανικό πρόβλημα, ενώ η μάχη του Χέιντεν Πάντον (Hyundai) με τον Μαντς Όστμπεργκ (Citroen) για την 4η θέση έληξε υπέρ του πρώτου, που ήταν ταχύτερος του Νορβηγού και στις τέσσερις σημερινές Ειδικές.

Μετά το τέλος του αγώνα εξετάστηκε η παρατυπία που έκανε το πλήρωμα Οζιέ – Ινγκρασιά, διότι στην προ-τελευταία Ειδική Διαδρομή φεύγοντας ξέχασαν να πάρουν την κάρτα από τους αγωνοδίκες και τους την πήγε αργότερα ο Τάνακ που ακολουθούσε. Αρχικά οι αγωνοδίκες αφαίρεσαν τους 22 βαθμούς που πήρε ο Οζιέ και τους 18 που πήρε η Ford, όμως μετά έθεσαν την ποινή σε αναστολή, εφόσον υποπέσει σε παράπτωμα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Πάντως θα πληρώσουν 10.000 ευρώ πρόστιμο.

Επόμενο ράλι στη Φινλανδία, 26-29 Ιουλίου. Τα πληρώματα πάνε για διακοπές…

WRC – ΡΑΛΙ ΙΤΑΛΙΑΣ-ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ 2018

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Το Ford Fiesta που οδηγεί ο Οζιέ στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής το οποίο είναι φέτος πρώτο σε πωλήσεις σε 20 χώρες της Ευρώπης και ψηφισμένο «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2018» στην Ελλάδα.

Μάλιστα, προσφέρεται και στη χώρα μας με την πιο ισχυρή του έκδοση ST, που αντλεί ισχύ από έναν νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost της Ford – τον πρώτο τρικύλινδρο που χρησιμοποιείται σε μοντέλο Ford Performance – αποδίδοντας 200 ίππους και ροπή 290 Nm για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα. Συνδυάζεται σε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Διαθέτει επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) που επιτρέπουν τη διαμόρφωση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας του νέου Fiesta ST σύμφωνα με τις ρυθμίσεις Normal, Sport και Track – μεταβάλλοντας το χαρακτήρα του οχήματος από ένα ευέλικτο, καθημερινό hatchback σε ένα ιδιαίτερα σπορ αυτοκίνητο, με το πάτημα ενός μπουτόν.

Εξάλλου, προσφέρεται με το πρώτο, προαιρετικό, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που βελτιστοποιεί την πρόσφυση στις στροφές, ενώ φέρει και τα πρώτα στην κατηγορία πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων της Ford, που προσφέρουν ταχύτερη είσοδο στις στροφές, καλύτερη απόκριση της πίσω ανάρτησης, και πιο συμπαγή αίσθηση.

Το νέο Fiesta ST διατίθεται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις αμαξώματος και τρία επίπεδα εξοπλισμού, προσφέροντας χαρακτηριστικά άνεσης και ευκολίας όπως Σύστημα συνδεσιμότητας SYNC3, ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών B&O PLAY, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού όπως Lane Keeping Aid και Traffic Sign Recognition.

Προσφέρεται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, και τιμές που αρχίζουν από τα 20.264 ευρώ, και με νέα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα της Ford Credit που προσφέρουν χαμηλό επιτόκιο από 2,99%, ελάχιστη προκαταβολή από 4.053 ευρώ και έως 60 μήνες αποπληρωμής…

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ