WRC: Κάηκε ολοσχερώς το Hyundai του Ντάνι Σόρδο στο Ράλι Ιαπωνίας
Απίστευτο σκηνικό στην πρώτη ειδική του Ράλι Ιαπωνίας, καθώς το Hyundai i20 N Rally1 τυλίχθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.
Στην πρώτη ειδική διαδρομή του Ράλι Ιαπωνίας, 13ου και τελευταίου φετινού αγώνα του WRC, μια διαρροή καυσίμου του Hyundai i20 N Rally1 προκάλεσε πυρκαγιά που το κατέστρεψε ολοσχερώς. Καλά στην υγεία του ο Ισπανός και ο συνοδηγός του, Καντίντο Καρέρα.
Ο Σόρδο σταμάτησε το αυτοκίνητο μέσα στην πρώτη ειδική της ημέρας και δεύτερη του αγώνα όταν άρχισε να μυρίζει ο καπνός από την φωτιά που είχε ήδη ξεκινήσει. Ο Ισπανός και ο Καρέρα βγήκαν από το i20 N Rally1 και δεν ήταν αρκετή καμία από τις αγωνιώδεις τους προσπάθειες να κατασβέσουν τη φωτιά.
Οι φλόγες ξεκίνησαν από το πίσω δεξί άκρο του αυτοκινήτου, και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και έφτασαν στη μπαταρία και στον ηλεκτροκινητήρα 100 kW του υβριδικού συστήματος.
Αργότερα ο Σόρδο εξήγησε πως μπορούσε να αισθανθεί τη μυρωδιά του καυσίμου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από χθες κιόλας. "Ανέφερα στην ομάδα από το πρωί κιόλας ότι μύριζε πολύ έντονα, το καύσιμο, πάρα πολύ. Δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο. Χθες επίσης υπήρχε αρκετός καπνός αλλά δεν το ξέραμε, και σήμερα δάκρυζαν τα μάτια μου και πάλι από τον καπνό, διότι καιγόταν καύσιμο.
Η φωτιά άρχισε καίει όλο και περισσότερο, και κάποια στιγμή είδαμε φλόγες μέσα στο αυτοκίνητο. Όταν φρενάραμε για αυτή τη στροφή είδαμε τις φλόγες να εισβάλλουν μπροστά, στο σημείο που βριοσκόμασταν εμείς. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, το αυτοκίνητο είχε γεμίζει καπνούς και έτσι τράβηξα το χειρόφρενο και βγήκαμε για να προσπαθήσουμε να σβήσουμε τη φωτιά".
Ο Ισπανός συνέχισε: «Είχε φουντώσει ήδη από κάποια μέτρα νωρίτερα η φωτιά κάτω από το αυτοκίνητο, στη μπαταρία ή κάπου εκεί. Δεν μπόρεσα να τη σβήσω με το μικρό μας πυροσβεστήρα, αλλά μετά ερχόταν ο Γκας [Γκρίνσμιθ, της M-Sport Ford] και του ζήτησα και τον δικό του πυροσβεστήρα. Αλλά όταν ξεκινά μια φωτιά, είναι πολύ δύσκολο να τη σβήσεις.
Προσπαθούσα όσο μπορούσα να σβήσω τη φωτιά, αλλά ήταν αδύνατον. Λυπάμαι πολύ για την ομάδα που χάσαμε το αυτοκίνητο. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι μπορούσε ένα αυτοκίνητο να καεί ολοσχερώς".
Η πρώτη πλήρης ημέρα του Ράλι Ιαπωνίας, που κλείνει το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, συνεχίζεται με επικεφαλής τον Έλφυν Έβανς της Toyota, με διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Τιερί Νεβίλ της Hyundai και 5,1'' από τον φετινό πρωταθλητή Κάλε Ροβάνπερα με το έτερο Toyota Yaris Rally1.