WRC: Κυριάρχησε πλήρως ο Τάνακ στο ράλι Εσθονίας
Ο αγώνας στην Εσθονία διεξήχθη το τριήμερο χωρίς προβλήματα, με τη Hyundai να κάνει το 1-2 με Τάνακ – Μπριν. Τρίτος έμεινε ο Οζιέ με Toyota. Δείτε τα ατυχήματα Κατσούτα και Νεβίλ. (VIDEOS)
Με μόλις τρεις κερδισμένες ειδικές διαδρομές, στις 17 του ράλι Εσθονίας, αλλά με καλά πλασαρίσματα στις υπόλοιπες ειδικές του αγώνα, ο Οτ Τάνακ σημείωσε των πρώτη του νίκη, φέτος.
Ο Εσθονός, ο οποίος είχε εγκαταλείψει στο πρώτο ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο και που είχε δύο δεύτερες θέσεις σε Σουηδία και Μεξικό, ήθελε όσο τίποτα άλλο τη νίκη, προκειμένου να αναρριχηθεί στη βαθμολογία και να προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον περσινό του τίτλο με την Toyota, τρέχοντας φέτος με τη Hyundai.
Ο Τάνακ, πήρε καθαρό προβάδισμα το Σάββατο και το διατήρησε την Κυριακή, ακολουθώντας τακτική ναι μεν να είναι γρήγορος, αλλά να μην ρισκάρει, αφήνοντας τους διώκτες τους να δίνουν τη δική τους μάχη για τις άλλες δύο θέσεις στο βάθρο.
Το πρωτάθλημα, επανεκκίνησε μετά τις 14 Μαρτίου, όταν είχε διακοπεί λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού, και με νέους αγώνες στο καλεντάρι μέχρι το φινάλε, το οποίο αναμένεται και φέτος συναρπαστικό.
Κι αυτό, διότι βλέπουμε πολύ βελτιωμένους οδηγούς, όπως τον Μπριν και τον Εβανς, τον γνωστό εξάκις πρωταθλητή Οζιέ να θέλει να κλείσει την καριέρα του με έναν ακόμη τίτλο, αλλά και τον νεαρό Ρόβανπερα (19 ετών) και τον πρωτοεμφανιζόμενο Κατσούτα της Toyota, ο οποίο εγκατέλειψε την Κυριακή από τουμπάρισμα.
Στο ράλι της Εσθονίας, το 600ό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 1973 που ξεκίνησε ο θεσμός, τελικά ο Μπριν με δύο κερδισμένες ειδικές, οδηγώντας ένα ακόμη Hyundai i20, έκανε το 1-2 για την κορεατική μάρκα, δίνοντας βαθμούς και τους κατασκευαστές, κρατώντας πίσω του τον Οζιέ, που ήταν ο ταχύτερος όλων σε πέντε ειδικές διαδρομές. Όμως, παραμένει επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έχοντας, πλέον, σκληρό ανταγωνισμό.
Στον εσωτερικό ανταγωνισμός της Toyota, ο Εβανς έμεινε εκτός βάθρου, όπως και ο Ροβάνπερα, που ήταν η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα. Ο νεαρός Φινλανδός, αν δεν είχε πάρει ποινή 1 λεπτού το Σάββατο, για παραβίαση κανονισμών (καπάκι ψυγείου), θα μπορούσε να διεκδικήσει μέχρι και βάθρο, καθώς κέρδισε συνολικά πέντε ειδικές, εκ των οποίων τις τέσσερις την Κυριακή!
Οι δύο οδηγοί της Ford, Σούνινεν και Λάπι, έμειναν πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό. Ατυχος, για μια ακόμη φορά ο Νεβίλ, που ήταν πλασαρισμένος ψηλά, η σπασμένη ανάρτηση το Σάββατο, τον έκανε να εγκαταλείψει και να επανέλθει σήμερα στον αγώνα, μήπως πάρει κάποιον έξτρα βαθμό στην τελευταία υπερειδική διαδρομή, κάτι που δεν κατάφερε.
Τελική κατάταξη
1 Τάνακ (Hyundai i20 Coupe WRC) 1ώρα59’.53’’.6
2 Μπριν (Hyundai i20 Coupe WRC) +22.2
3 Οζιέ (Toyota Yaris WRC) +26.9
4 Εβανς (Toyota Yaris WRC) +41.9
5 Ροβάνπερα (Toyota Yaris WRC) +01.18.7
6 Σούνινεν (Ford Fiesta WRC) +02.39.6
7 Λάπι (Ford Fiesta WRC) +02.52.0
8 Γκρίνσμπιθ (Ford Fiesta WRC) +04.53.8
9 Σόλμπεργκ (VW Polo STI) +07.38.6
10 Οστμπεργκ (Citroen C3) +08.17.3
Στο πρωτάθλημα, προηγείται ο Οζιέ με 79 βαθμούς και ακολουθούν ο Εβανς με 70, ο Τάνακ με 66, ο Ροβάνπερα με 55 και ο Νεβίλ με 42.
Στις ομάδες η κατάταξη είναι: Toyota 137, Hyundai 132, M-Sport Ford 83 βαθμοί.
Το επόμενο ράλι είναι προγραμματισμένο για την Τουρκία, 18 – 20 Σεπτεμβρίου στην περιοχή Marmaris, απέναντι από τη μύτη της Ρόδου.