Ο Σεμπάστιαν Λεμπ έκανε δοκιμές με το Ford Puma Rally1
Ο Γάλλος οδήγησε το υβριδικό πρωτότυπο που εξελίσσει η M-Sport Ford για το 2022 σε δοκιμές της ομάδας στην άσφαλτο της Ισπανίας, ωστόσο υπάρχουν αρκετά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν για να επιστρέψει -έστω και για λίγους αγώνες- στο WRC το 2022.
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ, ο πιο επιτυχημένος οδηγός ράλι της ιστορίας με 9 παγκόσμια πρωταθλήματα, φημολογείται ότι βρίσκεται ακόμα σε συζητήσεις με την M-Sport για το ενδεχόμενο να βρεθεί στο μπάκετ του Ford Puma Rally1 σε λίγους και επιλεγμένους αγώνες του WRC το 2022.
Παρότι οι συζητήσεις συνεχίζονται, όμως, η εμπειρία του είναι πολύτιμη για την εξέλιξη του ολοκαίνουργιου Puma Rally1, της νέας γενιάς των υβριδικών αυτοκινήτων στην κορυφή της πυραμίδας του WRC - τα οποία θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2022. Έτσι, ο Γάλλος πέρασε την Τρίτη (19/10) οδηγώντας το πρωτότυπο δοκιμών σε ασφάλτινες διαδρομές της Ισπανίας.
Η M-Sport δεν έχει δώσει καμία πληροφόρηση για την πορεία των επαφών με τον Λεμπ, ούτε για την έκβαση των χθεσινών δοκιμών ή τις εντυπώσεις του Γάλλου από το αυτοκίνητο. Η ομάδα της Κούμπρια έχει υπογράψει για πλήρες πρόγραμμα τον Κρεγκ Μπριν για τα δύο επόμενα χρόνια, ενώ αναμένεται να διατηρήσει στις τάξεις της και τους Αντριέν Φουρμό και Γκας Γκρίνσμιθ.
Το ενδεχόμενο που δείχνει να υφίσταται είναι ένας από τους δύο τελευταίους να μοιράζεται το 2022 το Puma R1 του με τον Λεμπ. Όμως, ο αγωνιστικός διευθυντής της M-Sport, Ρίτσαρντ Μίλενερ, λέει πως «υπάρχουν πολλά εμπόδια για να κάνουμε κάτι με τον Σεμπ, προς το παρόν, οπότε δεν είμαστε ακόμα σε θέση να πούμε αν πρόκειται να συμβεί κάτι ή όχι».
Ο Βρετανός συμπλήρωσε: "Κάτι τέτοιο θα ήταν υπέροχο, αλλά αυτή τη στιγμή ακολουθούμε άλλους δρόμους και φροντίζουμε να καθορίσουμε με τον καλύτερο τρόπο τι θα γίνει με τον Αντριέν και τον Γκας, μαζί με τον Κρεγκ, του χρόνου. Προφανώς υπάρχει μια σημαντική επένδυση για να φέρουμε τα πράγματα εις πέρας για τη νέα χρονιά, και πρέπει να διασφαλίσουμε τα πάντα πρώτα, πριν αρχίσουμε να κοιτάζουμε κάτι άλλο".
Ο Λεμπ είνναι 47 ετών, αλλά στα ράλι αυτή δεν είναι απαγορευτική ηλικία. Εξάλλου, ο Γάλλος μέχρι πέρσι αγωνιζόταν με τη Hyundai, ενώ έχει κάνει συνολικά 19 ράλι του WRC με τις Citroen και Hyundai μετά την τελευταία του πλήρη σεζόν στο σπορ, το 2012. Κι άλλωστε, εξακολουθεί να αγωνίζεται στο Ράλι Ντακάρ και στο θεσμό Extreme E.
Μετά την ημέρα δοκιμών του Λεμπ, στο μπάκετ του Puma Rally 1 θα περάσει από σήμερα (20/10) ο Κρεγκ Μπριν για δύο ακόμη ημέρες στην άσφαλτο, ενώ την Παρασκευή ο Ιρλανδός και η M-Sport θα συνεχίσουν τις δοκιμές σε χωμάτινη επιφάνεια.
Ο Μπριν, που θα έχει το ρόλο του οδηγού-ηγέτη της ομάδας, είπε για το ενδεχόμενο έλευσης του Λεμπ στην Κούμπρια: "Πάντα θα είναι προς όφελός μας αν έρθει κάποιος με περισσότερη εμπειρία από μένα. Δεν ξέρω τι πλάνα υπάρχουν, αλλά αν μείνει ο Αντριέν και ο Γκας του χρόνου θα είμαι εγώ ο πιο έμπειρος οδηγός της ομάδας - όμως δεν έχω περάσει και άπειρο χρόνο σε αυτό το σπορ. Οπότε, από αυτή την άποψη, δεν θα το έβλεπα ως κάτι αρνητικό. Τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν την εμπειρία, και η βοήθεια του [Λεμπ] θα ήταν τεράστια", τόνισε ο Ιρλανδός.