WRC: Ο Τιερί Νεβίλ απόλυτος κυρίαρχος της δεύτερης μέρας στην Ισπανία
Ο Τιερί Νεβίλ κυριάρχησε όλη τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Ισπανίας και απέκτησε διαφορά 16,4 δευτερολέπτων από τον Έλφυν Έβανς. Ανέβασε το ρυθμό του ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που κέρδισε δύο Ειδικές το απόγευμα - αλλά έχασε χρόνο στην τελευταία Υπερειδική.
Χωρίς να έχει λύσει απόλυτα τα προβλήματα υποστροφής του Hyundai i20 WRC ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε 6 από τις 7 Ειδικές Διαδρομές της δεύτερης μέρας του Ράλι Ισπανίας, 11ου φετινού γύρου του WRC, άνοιξε διαφορά 16,4'' από τον Έλφυν Έβανς και έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για τη νίκη στον προτελευταίο φετινό αγώνα του WRC.
Ο Έλφυν Έβανς δεν ήταν σε θέση να καλύψει το απόγευμα τη διαφορά από τον Νεβίλ διότι μια σειρά από αλλαγές που έκανε στο στήσιμο του Yaris WRC όχι μόνο δεν απέδωσε, αλλά το έκανε και λίγο πιο δύστροπο - ειδικά στο θέμα των υπερστροφικών του τάσεων. "Ήταν ένα εκνευριστικό απόγευμα. Πήραμε το ρίσκο να αλλάξουμε κάποια πράγματα για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο το μεσημέρι, αλλά δυστυχώς δεν απέδωσε, είχε το αντίθετο αποτέλεσμα", είπε.
Παρόλα αυτά, ο Ουαλός κατάφερε να κρατήσει διαφορά ασφαλείας από τους διεκδικητές της 3ης θέσης Σεμπαστιάν Οζιέ και Ντάνι Σόρδο, καθώς πρέπει να τερματίσει μπροστά από τον Γάλλο για να πάει στο φινάλε της Μόντσα με ελπίδες για την κατάκτηση του φετινού τίτλου.
Την ίδια στιγμή, ο Σεμπαστιάν Οζιέ αντιμετώπισε το απόγευμα την ολομέτωπη επίθεση του Ντάνι Σόρδο για τη δεύτερη θέση κερδίζοντας δύο Ειδικές - και αν δεν σας βγαίνουν τα μαθηματικά με τις νίκες του Νεβίλ, είναι επειδή στη δεύτερη απογευματινή μοιράστηκε τον πρώτο χρόνο με τον Βέλγο.
Ο πρωταθλητής έκανε ορισμένες καίριες αλλαγές στις ρυθμίσεις του Yaris WRC στο μεσημεριανό Σέρβις, και αυτές απέδωσαν καλά. "Προσπάθησα λίγο πιο πολύ, σίγουρα, και έκανα νέες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο που το έκαναν να δουλεύει λίγο καλύτερα", είπε ο Γάλλος.
Παρόλα αυτά, ένα στολάρισμα του κινητήρα του στην τελευταία Υπερειδική είχε ως αποτέλεσμα να χάσει σε αυτήν 5,7 δευτερόλεπτα από τον Σόρδο, και το προβάδισμα του Γάλλου στο τέλος της ημέρας από τον Ισπανό της Hyundai να συρρικνωθεί στο δευτερόλεπτο.
Ο Κάλε Ροβάνπερα έκλεισε την ημέρα χωρίς να καταφέρει, στο πρώτο του Ράλι Ισπανίας, να κινηθεί στο ρυθμό των πρωτοπόρων. Παραμένει στη μοναχική του 5η θέση, καθώς στην 6η ανέβηκε ο Γκας Γκρίνσμιθ της M-Sport Ford κάνοντας την αντεπίθεσή του μετά το πρωινό του κλατάρισμα.
Τη θέση αυτή κατείχε ο ομόλογός του στην ομάδα της Κούμπρια, Αντριέν Φουρμό, όμως ο Γάλλος έχασε χρόνο όταν, μετά από την επαφή του με μια μπαριέρα, κατέστρεψε στο εμπρός αριστερό μέρος του Fiesta WRC. Έχασε 7 λεπτά μέσα στην Ειδική για να αλλάξει τον τροχό, και έπειτα συνέχισε με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς επειδή χρειάστηκε να αφαιρέσει ένα ημιαξόνιο. Έτσι, έπεσε στην 20η θέση.
Το Ράλι Ισπανίας τελειώνει το μεσημέρι της Κυριακής (17/10) μετά από τέσσερις Ειδικές, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας Power Stage που με τους βαθμούς της είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τους διεκδικητές του τίτλου Οζιέ και Έβανς - που χωρίζονται, προς το παρόν, από 24 βαθμούς.
WRC - ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2021 -ΗΜΕΡΑ 2
1. Νεβίλ (Hyundai) 2:03:45.7
2. Έβανς (Toyota) +16.4
3. Οζιέ (Toyota) +38.7
4. Σόρδο (Hyundai) +39.9
5. Ροβάνπερα (Toyota) +1:12.3
6. Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +3:45.2
7. Σόλμπεργκ (Hyundai) +3:45.0
8. Σολάνς (Hyundai) +3:53.8
9. Καμιλί (Citroen / WRC2) +7:52.8
10. Γκριάζιν (Skoda / WRC2) +8:02.5