X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Περίπατος του Νεβίλ στην Ισπανία, κράτησε ζωντανές τις ελπίδες τίτλου ο Έβανς

Ο Νεβίλ μετά το ράλι Ισπανίας HYUNDAI MOTORSPORT GMBH / AUSTRA

Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε διά περιπάτου το Ράλι Ισπανίας, ενώ ο Έλφυν Έβανς με τη δεύτερη θέση μείωσε τη διαφορά του στη μάχη του τίτλου από τον Σεμπαστιάν Οζιέ στους 17 βαθμούς, έναν αγώνα πριν το τέλος του πρωταθλήματος.

Ο Τιερί Νεβίλ δεν είχε ποτέ την αρτιότητα των ρυθμίσεων του Hyundai i20 WRC στο Ράλι Ισπανίας, 11ο φετινό αγώνα του WRC, αλλά ήταν ανίκητος από το απόγευμα της Παρασκευής και όλο το Σάββατο. Κερδίζοντας οκτώ Ειδικές σε αυτό το διάστημα, άνοιξε διαφορά ασφαλείας από τον Έλφυν Έβανς, που επίσης δεν κατάφερε ποτέ να βρει το στήσιμο του Toyota Yaris WRC που θα ήθελε.

Ο Νεβίλ συνέχισε και σήμερα τον κορυφαίο του ρυθμό, αλλά λίγο έλειψε να τα χάσει όλα εξαιτίας ενός προβλήματος ανάφλεξης του κινητήρα που προέκυψε πριν από την τελευταία Ειδική. Ωστόσο, το πρόβλημα λύθηκε, και ο Βέλγος έφτασε αγχωμένος στην Power Stage Riudecanyes - που διεξήχθη υπό βροχή.

Όμως ο πρωταγωνιστής της ημέρας ήταν ο ομόλογός του στη Hyundai, Ντάνι Σόρδο. Ο Ισπανός κέρδισε και τις 4 Ειδικές της ημέρας, συμπεριλαμβανομένης της Power Stage, και έτσι βγήκε νικητής της μονομαχίας με τον Σεμπαστιάν Οζιέ για την 3η θέση στο βάθρο.

Έτσι, σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Έβανς στην Power Stage και την τέταρτη του Οζιέ, που τους χάρισαν 3 και 2 βαθμούς αντίστοιχα, ο Ουαλός έφυγε από την Ισπανία με επτά περισσότερους βαθμούς από τον Γάλλο - και οι δύο θα έχουν την τελική τους μονομαχία για το φετινό πρωτάθλημα στο φινάλε του Ράλι Μόντσα σε έναν μήνα (19-21 Νοεμβρίου).

Μετά τη δεύτερη φετινή του νίκη (έπειτα από Ράλι Υπρ της χώρας του) και τη δεύτερη συνεχόμενή του στο Ράλι Ισπανίας, ο Νεβίλ δήλωσε ανακουφισμένος, μετά το πρόβλημα στο τέλος, και συνέχισε: "Ήταν ένα δύσκολο τριήμερο, αλλά παλέψαμε πολύ σκληρά. Είχαμε έναν καθαρό αγώνα, χωρίς απρόοπτα, και σχεδόν μέχρι τέλους όλα ήταν τέλεια. Δυστυχώς είχα πολύ άγχος πάλι πριν την τελευταία Ειδική. Χωρίς αυτό, το τριήμερο θα ήταν πολύ καλό για εμάς. Δεν ξέρω τι να πω".

Με τη νίκη του Βέλγου και την τρίτη θέση του Σόρδο, η Hyundai διατήρησε τις ελπίδες της για το πρωτάθλημα κατασκευαστών ενόψει του Ράλι Μόντσα, αλλά με υστέρηση 47 βαθμών από την Toyota αυτές μάλλον φαντάζουν ισχνές.

Όσο για τη μάχη του τίτλου, ο Έβανς είπε: "Είμαι ικανοποιημένος από μια άποψη, αλλά αρκετά εκνευρισμένος από μια άλλη. Δεν ήταν ένα τέλειο τριήμερο. Εντάξει, κάναμε αξιόλογη δουλειά, αλλά μαχόμασταν και για έναν διαφορετικό σκοπό εδώ. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, αλλά συνεχίζουμε έτσι".

Κι από την πλευρά του Οζιέ, που βελτίωσε λίγο τις ρυθμίσεις του Yaris WRC το μεσημέρι του Σαββάτου αλλά ποτέ δεν βρήκε τον κορυφαίο ρυθμό σε αυτό τον αγώνα, συμπλήρωσε: "Πήραμε κάποιους βαθμούς για το πρωτάθλημα. Ερχόμενος εδώ είχα υψηλότερους στόχους, αλλά για κάποιο λόγο δεν τους πέτυχα. Πάντως, πήραμε όσα χρειαζόμασταν για το πρωτάθλημα".

Ο Κάλε Ροβάνπερα ποτέ δεν κινήθηκε στο ρυθμό των κορυφαίων όλο το τριήμερο και έκανε μοναχικό αγώνα στην 5η θέση, ενώ την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Γκας Γκρίνσμιθ της M-Sport Ford.

Ο ομόλογός του Αντριέν Φουρμό πλήρωσε μια πρόσκρουση στη μπαριέρα το Σάββατο, αλλά σημείωσε ορισμένους κορυφαίους χρόνους και σήμερα. Οι Οττ Τάνακ και Τακαμότο Κατσούτα εγκατέλειψαν με σφοδρά ατυχήματα την Παρασκευή, και μόνο ο Ιάπωνας επέστρεψε στον αγώνα.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ