X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Προβάδισμα Μικ στην Ουαλία

Ott Tänak won his third consecutive ADAC Rallye Deutschland on August 25 to take another huge stride towards a maiden FIA World Rally Championship title. He survived a late scare to claim his fourth victory in five rounds, leading Toyota to their first clean sweep of the podium since 1993 and the first in the WRC since this rally four years ago. Brake problems on his Toyota Yaris in the penultimate speed test forced Tänak to drive cautiously through the closing Wolf Power Stage, but he had enough in hand to head Kris Meeke by 20.8sec with Jari-Matti Latvala a further 15.2sec behind. The Estonian extended his championship lead to 33 points with four rounds remaining. The four-day encounter was fought out on bumpy vineyard tracks in the Mosel, gruelling multi-surface tank training roads and smooth country lanes in the Saarland countryside. // Ott Tänak (winner, EST) and Martin Jarveoja (EST) of team Toyota Gazoo Racing WRT race during World Rally Championship Germany in Bostalsee, Germany on August 25, 2019. // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool via AP Images // For more content, pictures and videos like this please go to http://www.redbullcontentpool.com RED BULL VIA AP IMAGES

Ο αγώνας ξεκίνησε με δύσκολες συνθήκες. Ο Κρις Μικ με Toyota Yaris, έκανε τον καλύτερο χρόνο, έχοντας προηγουμένως κάνει επίσης τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές.

Ο 12ος αγώνας, από τους 14 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ξεκίνησε με δύσκολες καιρικές συνθήκες και λασπωμένο έδαφος. Στην Ουαλία, μετά την τελετή έναρξης στην πόλη του Λίβερπουλ και την πρώτη ειδική διαδρομή στο Oulton Park, ο Κρις Μικ με Toyota Yaris, έκανε τον καλύτερο χρόνο, έχοντας προηγουμένως κάνει επίσης τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές.

Η κατάσταση στο Oulton Park, χαρακτηρίστηκε από ένα μείγμα ασφάλτου και χώματος, με δύσκολες συνθήκες μετά τη βροχή. Τον Μικ ακολούθησε ο Νεβίλ με το Hyundai i20, ενώ τρίτο χρόνο έκανε ο παλιός παγκόσμιος πρωταθλητής Πέτερ Σόλμπεργκ, που επέστρεψε και τρέχει με ένα Polo μικρότερης κατηγορίας.

Εκτός του Νεβίλ που είναι τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και θέλει οπωσδήποτε να πάει καλά στον αγώνα για να παραμείνει "ζωντανός" στο κυνήγι του τίτλου, ο δεύτερος της βαθμολογίας Οζιέ, έκανε τέταρτο χρόνο με το Citroen C3, ενώ ο επικεφαλής της βαθμολογίας Τάνακ, έχασε χρόνο, όντας 13ος. Οσον αφορά τους υπόλοιπους, ο Meeke ήταν 2,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από οποιονδήποτε άλλον για να πάρει πρόωρο προβάδισμα. Η Latvala τελείωσε το όγδοο, ενώ ο Tänak ήταν 13ος μετά από μια σύντομη στάση στη σκηνή.

Σήμερα, το πρόγραμμα της δεύτερης ημέρας περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές, με περίπου 120 αγωνιστικά χιλιόμετρα, στα βουνά της Snowdonia.

"Σταματήσαμε τον κινητήρα και χάσαμε αρκετά δευτερόλεπτα. Τα φώτα μου έδειχναν στα δέντρα και έχασα τη στροφή. Ελπίζουμε ότι θα έχουμε καλύτερη συνέχεια. Το πιο σημαντικό εδώ, είναι να έχεις εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και να είσαι σε θέση να διαβάζεις το δρόμο και τα επίπεδα πρόσφυσης, καθώς είναι πάντα ασυμβίβαστα", ανέφερε ο Τάνακ, ενώ ο Μικ, που είχε κάνει δοκιμές στην περιοχή πριν από 10 ημέρες, ήξερε τι κατάσταση θα αντιμετωπίσει, θεωρώντας ότι το Yaris θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αγώνα.

Κατάταξη στην 1η ημέρα

1 Μικ - Toyota Yaris WRC 2’.47’’.4

2 Νεβίλ - Hyundai i20 Coupe WRC +2.1

3 Σόλμπεργκ - Volkswagen Polo GTI R5 +3.3

4 Οζιέ - Citroen C3 WRC +3.8

5 Μίκελσεν - Hyundai i20 Coupe WRC +4.1

6 Λάπι - Citroen C3 WRC +4.7

7 Εντουαρντς - Hyundai i20 R5 +5.4

8 Λάτβαλα - Toyota Yaris WRC +5.7

9 Ροβάνπερα - Skoda Fabia R5 Evo +5.8

10 Κατεγιάνοβιτς - Hyundai i20 Coupe WRC +6.1

13 Τάνακ - Toyota Yaris WRC +8.8

Photo Credits: Red Bull Content Pool via AP Images

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ