WRC

WRC: Ρήξη του Τάνακ με τη Hyundai, οδεύει προς την M-Sport Ford το 2023

WRC: Ρήξη του Τάνακ με τη Hyundai, οδεύει προς την M-Sport Ford το 2023
HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA

Κερδίζουν διαρκώς έδαφος οι φήμες περί επιστροφής του Οτ Τάνακ στην M-Sport Ford στο WRC του 2023. Ο Εσθονός έχει συμβόλαιο με τη Hyundai και για τη νέα σεζόν, όμως και οι δύο πλευρές άφησαν να εννοηθεί ότι εξετάζουν τις επιλογές τους.

Η φημολογία ότι ο Οτ Τάνακ μπορεί του χρόνου να βρίσκεται στο μπάκετ του Ford Puma Rally1 έχει ενταθεί τις τελευταίες ημέρες, καθώς η σχέση του με τη Hyundai δείχνει να καταρρέει - ειδικά μετά την απόφαση της ομάδας να μην επιτρέψει στον Εσθονό να καταδιώξει τον Τιερί Νεβίλ για τη νίκη στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις.

Ενδεχομένως αυτή να ήταν και η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι μεταξύ των δύο πλευρών, η οποία φθίνει διαρκώς τους τελευταίους μήνες. Ο Εσθονός δεν δίστασε πολλές φορές φέτος να κατηγορήσει την ομάδα για τη φτωχή αξιοπιστία του i20 N Rally1 στο πρώτο μισό της σεζόν, αλλά και για οργανωτικά προβλήματα.

WRC: Ρήξη του Τάνακ με τη Hyundai, οδεύει προς την M-Sport Ford το 2023
HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA

Επίσης, στο Ράλλυ Υπρ δήλωσε ανοιχτά ότι ο νυν διευθυντής της ομάδας Ζουλιέν Μονσέ δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για τη θέση αυτή, την οποία κατείχε μέχρι πέρσι ο Αντρέα Αντάμο. Κι έπειτα ήρθε η εντολή του προέδρου της Hyundai Motorsport, Σιν Κιμ, προς την τριάδα οδηγών της ομάδας -Νεβίλ, Τάνακ και Ντάνι Σόρδο- να μην μονομαχήσουν στο τέλος του Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε να διασφαλίσουν το ιστορικό πρώτο 1-2-3 της ομάδας στο WRC.

Η απόφαση αυτή αντιμετωπίστηκε με δυσθυμία από τον Τάνακ, την οποία δεν έκρυψε, καθώς ο Εσθονός εκτιμά ότι έπρεπε να κερδίσει εκείνος αντί του Νεβίλ - μιας και βρισκόταν σε πιο κοντινή βαθμολογική απόσταση από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Κάλε Ροβάνπερα της Toyota, για τις -έτσι κι αλλιώς περιορισμένες- ελπίδες κατάκτησης του φετινού τίτλου.

Στο τέλος του Ακρόπολις, ο Τάνακ απάντησε σε ερώτηση αν θα οδηγεί και του χρόνου για τη Hyundai με την αινιγματική φράση «θα δούμε του χρόνου», ενώ ο Μονσέ άφησε να εννοηθεί ότι η ομάδα εξετάζει τις επιλογές της για τους οδηγούς ενόψει του 2023.

WRC: Ρήξη του Τάνακ με τη Hyundai, οδεύει προς την M-Sport Ford το 2023
HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA

Ο Μονσέ, που είχε δηλώσει μετά το Ράλι Υπρ ότι "ακόμα κι αν ένας οδηγός έχει συμβόλαιο μπορεί να φύγει, όπως γίνεται στο ποδόσφαιρο", μετά το Ακρόπολις τόνισε: "Έχουμε συμβόλαιο (με τον Τάνακ) και θα συζητήσουμε μαζί του το μέλλον, όπως κάνουμε με όλους μας τους οδηγούς. Είναι κάτι φυσιολογικό. Προφανώς, όταν γίνει επίσημη η ομάδα οδηγών μας για το 2023 θα την ανακοινώσουμε. Κοιτάξουμε όλες τις επιλογές μας για του χρόνου και δεν μπορώ να πω πολλά περισσότερα".

Σε περίπτωση αποχώρησης του Τάνακ από τη Hyundai, η μόνη του πιθανή επιλογή είναι η επιστροφή στη M-Sport - καθώς η Toyota φέρεται να έχει αποφασίσει να διατηρήσει αναλλοίωτη την ομάδα οδηγών της του χρόνου. Ο Τάνακ χαρακτήρισε «φήμες» τα περί επιστροφής στην M-Sport, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο Μάλκομ Ουίλσον έχει την ανάγκη ενός οδηγού της εμπειρίας και της ικανότητας του Τάνακ για τη νέα σεζόν.

Η ομάδα της Κούμπρια είχε φέτος σε πλήρες πρόγραμμα τον Κρεγκ Μπριν (με τον οποίο έχει συμβόλαιο και για το 2023), τον Γκας Γκρίνσμιθ και τον Αντριέν Φουρμό, ενώ ένα τέταρτο Puma Rally1 μοιράζονται οι Σεμπάστιαν Λεμπ και Πιέρ-Λουί Λουμπέ.

Ο Ουίλσον, ιδιοκτήτης της M-Sport, είπε ότι πέραν του Μπριν η ομάδα έχει ανοικτές όλες τις άλλες επιλογές της για τους οδηγούς του 2023: "Μετά από τόσα χρόνια σε αυτό το σπορ, πρέπει να πω ότι η προτεραιότητά μου είναι να προσπαθήσω να βρω έναν κορυφαίο οδηγό. Δεν έχουμε συγκεκριμένα πλάνα ακόμα για τη νέα χρονιά, συνεπώς όλα είναι ανοιχτά", τόνισε πρόσφατα ο Βρετανός.

TAGS WRC HYUNDAI ΡΑΛΙ ΟΤ ΤΑΝΑΚ ΤΙΕΡΙ ΝΕΒΙΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ