Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται με το δεύτερο σκέλος του το Σάββατο 9/9, σε τρεις από τις πλέον εμβληματικές Ειδικές Διαδρομές της ιστορίας του -Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι- στη Στερεά Ελλάδα, που θα διεξαχθούν από δύο φορές σε ένα loop το πρωί και ένα το απόγευμα με Σέρβις ενδιάμεσα στη Λαμία.
Οι Τιερί Νεβίλ της Hyundai και Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota χωρίζονται από 2,8'' στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετά την πρώτη μέρα του αγώνα, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα με τη δυσμενή του πρώτη θέση εκκίνησης έχασε πάνω από από 20'' το απόγευμα στη Λιβαδειά και την Ελάτεια.
Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai διατηρεί προβάδισμα 2,4 και 5,8 δευτερολέπτων από τους Σεμπαστιάν Οζιέ και Κάλε Ροβάνπερα της Toyota μετά τις τρεις πρώτες πρωινές Ειδικές της Παρασκευής (8/9) της περιοχής του Λουτρακίου. Μπελάδες για τον Οτ Τάνακ, εγκατέλειψε ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ.
Οι κάμερες των αγωνιστικών κατέγραψαν παρουσία θεατών σε «απαγορευμένες περιοχές» με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής “Λουτράκι 2”.
Ένα από τα εμβληματικά εργοστάσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι των δεκαετιών του 1990 και 2000, η Subaru, βρίσκεται σε συζητήσεις με τη FIA να να γυρίσει στο WRC - 15 χρόνια μετά την αποχώρησή της.
ΤΟ ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ξεκίνησε με την Υπερειδική Διαδρομή στο φαληρικό Δέλτα, στην πλατεία Νερού, στην οποία τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα της Toyota με την τριάδα Λάπι-Νεβίλ-Σόρδο της Hyundai μέσα σε μισό δευτερόλεπτο πίσω του.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 είναι προ των πυλών και όσοι δε βρεθoύν στην υπερειδική διαδρομή στην Πλατεία Νερού ή στα ελληνικά βουνά, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλη τη δράση από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Με την καλύτερή του εμφάνιση στην εποχή των Rally1 ο Έλφυν Έβανς κυριάρχησε στο Ράλι Φινλανδίας, 9ο φετινό γύρο του WRC, και με την απόλυτη συγκομιδή των 30 βαθμών μείωσε τη διαφορά του στην κορυφή του πρωταθλήματος από τον Κάλε Ροβάνπερα στους 25 βαθμούς.
Ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν πρωτοπόρος της πρώτης πλήρους ημέρας του Ράλι Φινλανδίας μέχρι την 8η ειδική του αγώνα μέχρι που ανετράπη με το Toyota Yaris Rally1 και τέθηκε εκτός αγώνα. Εκτός αγώνα και οι Τάνακ, Λάπι και Λουμπέ.
Το Ράλι Φινλανδίας -9ος φετινός αγώνας του WRC- ξεκινά σήμερα με ένα μεγάλο όνομα στη λίστα συμμετοχών: του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας της Toyota, ο οποίος θα βρίσκεται αυτό το τριήμερο στα πηδάλια του τέταρτου Yaris Rally1 στις ειδικές της πατρίδας του.
Ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Ράλι Εσθονίας -εμπρός από τους Τιερί Νεβίλ και Εσαπέκα Λάπι- και με τη δεύτερή του νίκη στους τέσσερις τελευταίους αγώνες του WRC αύξησε στους 55 βαθμούς τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε στην Κένυα το σκληρότερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, αντιμετωπίζοντας μέχρι τέλους τον Κάλε Ροβάνπερα που προέλαυνε από τη δεύτερη θέση. Στους 38 βαθμούς το προβάδισμα του Φινλανδού στην κορυφή μετά από ατυχίες των Νεβίλ, Τάνακ.
Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε το Ράλι Σαρδηνίας στο 1-2 της Hyundai με τον Εσαπέκα Λάπι, και επέστρεψε στη μάχη του τίτλου μειώνοντας τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Κάλε Ροβάνπερα της Toyota στους 25 βαθμούς.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Κάλε Ροβάνπερα κατέκτησε στην Πορτογαλία -στον 5ο φετινό γύρο του WRC- την πρώτη του νίκη για το 2023 και άνοιξε διαφορά 17 βαθμών από τον Οττ Τάνακ της M-Sport Ford στην κορυφή της βαθμολογίας.
Η οργάνωση ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δημοσίευσε το πρόγραμμα και τις Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα, πολλές εκ των οποίων έχουν τις ρίζες τους στα βάθη των επτά δεκαετιών της ιστορίας του.
Ο Έλφυν Έβανς κέρδισε μια συναισθηματικά φορτισμένη νίκη στο Ράλι Κροατίας, 4ο φετινό γύρο του WRC, που περνά σε δεύτερη μοίρα καθώς η σκέψη όλων στο σπορ παραμένει στον Κρεγκ Μπριν - δέκα μέρες μετά το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στον Ιρλανδό οδηγό.
Μετά τη νίκη του στα χιόνια του Μόντε Κάρλο, ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε για δεύτερη φορά σε τρεις αγώνες του φετινού WRC κυριαρχώντας και στη ζέστη και τη σκόνη του Ράλι Μεξικού με το Toyota Yaris Rally1, εμπρός από τους Τιερί Νεβίλ και Έλφυν Έβανς.
Το Ράλλυ Ακρόπολις θα παραμείνει για δύο επιπλέον χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, για το 2024 και 2025. H Λαμία θα φιλοξενήσει τη βάση του αγώνα και το 2023, πλήθος εκδηλώσεων για τα 70 χρόνια της ιστορίας του.
Ο Οτ Τάνακ κέρδισε την πρώτη του νίκη με το Ford Puma Rally1 στο Ράλι Σουηδίας, 2ο γύρο του φετινού WRC, αυτοανακηρύχθηκε διεκδικητής του φετινού τίτλου και επανέφερε την M-Sport Ford στην κορυφή του σπορ ένα χρόνο μετά την τελευταία της νίκη.
Κυριαρχώντας με το Toyota Yaris Rally1 σε όλη τη διάρκεια του Ράλι Μόντε Κάρλο, παρά την πίεση του Κάλε Ροβάνπερα από το μεσημέρι του Σαββάτου, ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε τον εναρκτήριο αγώνα του WRC 2023.
Η M-Sport παρουσίασε το Ford Puma Rally1 για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι που θα οδηγεί ο Οττ Τάνακ, με την M-Sports να φιλοδοξεί να προσελκύσει εκ νέου τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ
H πρωταθλήτρια του WRC Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο της rallycar για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το νέο Yaris Rally1, με μια σειρά από μηχανικές και αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.
Η Hyundai Motorsport αποκάλυψε μέσα σε λίγες ώρες το νέο της i20 N Rally1 για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τον νέο της οδηγό Εσαπέκα Λάπι και έπειτα τον νέο της διευθυντή, Συρίλ Αμπιτεμπουλ.
Δείτε το καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2023 το οποίο περιλαμβάνει 13 αγώνες - Ποια είναι η ιδιαιτερότητα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης.
Το Ράλι Ντακάρ του 2023, που θα διεξαχθεί για τέταρτη συνεχή χρονιά στη Σαουδική Αραβία, ξεκινά την παραμονή της Πρωτοχρονίας και ο Σεμπάστιαν Λεμπ δηλώνει αισιόδοξος για τη νίκη με το BRX Hunter του, απέναντι στα «τρομακτικά» ηλεκτροκίνητα Audi RS Q e-tron και τα Toyota DKR.
Το Υφυπουργείο Αθλητισμού και η Motorsport Greece διοργάνωσαν το συνέδριο ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM 2022 με αντικείμενο τη συνολική αποτίμηση του αγώνα.
Η -εν πολλοίς αναμενόμενη- μεταγραφή του Οττ Τάνακ στη βρετανική M-Sport Ford το 2023 ανακοινώθηκε σήμερα και επίσημα, και θα τον φέρει στο μπάκετ του Ford Puma Rally1 και στην ομάδα με την οποία έκανε τα πρώτα του βήματα στο WRC.
Μετά την εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας για πρώτη φορά φέτος στα νέα αγωνιστικά της κατηγορίας Rally1, που αντικατέστησαν τα WRC, η FIA ετοιμάζει νέες αλλαγές στα αυτοκίνητα από το 2025 για τον περαιτέρω εναρμονισμό τους με τις σύγχρονες τεχνολογίες της αυτοκίνησης.