X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ξανά ταχύτεροι Λεκλέρ και Ferrari στις δεύτερες δοκιμές της Ίμολα, γρίφος η Red Bull για τον Φερστάπεν

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco prepares for the first free practice at the Dino and Enzo Ferrari racetrack, in Imola, Italy, Friday, May 17, 2024. The Italy's Emilia Romagna Formula One Grand Prix will be held on Sunday. AP PHOTO/LUCA BRUNO

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο GP της Εμίλια Ρομάνια ήταν καρμπόν της πρώτης, με τον ταχύτερο γύρο του Σαρλ Λεκλέρ και τα συνεχιζόμενα προβλήματα του Μαξ Φερστάπεν στη ρύθμιση της Red Bull RB20. Δεύτερος ο Όσκαρ Πιάστρι με τη McLaren, δύο δέκατα πίσω από τον Μονεγάσκο.

Ο Σαρλ Λεκλέρ με την αναβαθμισμένη Ferrari SF-24 έριξε κατά περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο τον πρωινό του χρόνο, κατά τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP της Εμίλια Ρομάνια, 7ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1.

Στις δοκιμές αυτές οι οδηγοί αφοσιώθηκαν περισσότερο στις συστοιχίες γύρων -και έτσι στην προσομοίωση αγώνα- με τους τρεις τύπους γόμας και με βαρύτερα φορτία καυσίμων, και κυνήγησαν τον απόλυτο χρόνο για τον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης μόνο στο μέσον, περίπου, της ωριαίας διαδικασίας.

Τότε ο Λεκλέρ κατέβασε τον ταχύτερο γύρο κάτω από το 1:16 και ο Όσκαρ Πιάστρι τον πλησίασε στα 192 χιλιοστά του δευτερολέπτου - έχοντας πλέον, ο Αυστραλός, το πλήρες πακέτο αναβάθμισης της McLaren MCL38 που είχε στη διάθεσή του ο Λάντο Νόρις στο Μαϊάμι.

Ο Σαρλ Λεκλέρ με την αναβαθμισμένη Ferrari SF-24 στην Ίμολα AP PHOTO/ANTONIO CALANNI


Ο Νόρις έκανε μόνο έναν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, ήταν ταχύτερος όλων στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας, αλλά ανοίχτηκε στη γραμμή του στην έξοδο των δύο κατηφορικών στροφών Rivazza, έχασε χρόνο και ματαίωσε το γύρο του. Διαφορετικά, ενδέχεται να ήταν και επικεφαλής της αποψινής κατάταξης, καθώς αργότερα αφοσιώθηκε στη συλλογή δεδομένων με τη μέση γόμα.

Και περνάμε στον Φερστάπεν. Μετά τις δύο εξόδους που είχε στην πρώτη περίοδο των δοκιμών, η Red Bull RB20 του Ολλανδού δεν έδειχνε περισσότερο σταθερή ή καλορυθμισμένη ούτε σε αυτήν την περίοδο. Και πάλι πάσχιζε στο μεσαίο από τα τρία τμήματα της πίστας, και η πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργή από τον χρόνο του Λεκλέρ.

Στη δεύτερή του προσπάθεια, ο Ολλανδός αναγκάστηκε να ματαιώσει τον γρήγορο γύρο του όταν ο Λιούις Χάμιλτον άθελά του βρέθηκε πάνω στην αγωνιστική γραμμή του πρωταθλητή στο σικέιν Βιλνέβ. Ο Φερστάπεν έκανε αισθητό τον εκευρισμό του στον Βρετανό, καθώς ο Λιούις εξέτεινε μια απολογιτική χειρονομία.

Το συμβάν χάλασε τον γρήγορο γύρο και του Σέρτζιο Πέρεζ που τον ακολουθούσε, οπότε δεν έχουμε σαφή εικόνα για την ταχύτητα της Red Bull. To μόνο σαφές είναι ότι ο Φερστάπεν δεν είναι ικανοποιημένος από το στήσιμο της RB20, καθώς λίγα λεπτά αργότερα βγήκε ξανά στην αμμοπαγίδα ανάμεσα στις δύο στροφές Rivazza κατά τη διάρκεια προσομοίωσης αγώνα με βαρύ φορτίο καυσίμου.

Έτσι, ο χώρος στην κορυφή άνοιξε διάπλατα για τον ανταγωνισμό, αλλά ήταν ο εντυπωσιακός Γιούκι Τσουνόντα με τη VCARB 01 που έφερε την έκπληξη της τρίτης θέσης στους χρόνους - πιθανώς και με λίγο χαμηλότερο φορτίου καυσίμου στο γρήγορό του γύρο με τη μαλακή γόμα.

Ο Ιάπωνας ήταν άλλα δύο δέκατα μακριά από τη McLaren και τον Πιάστρι, αλλά μόλις 11 και 14 χιλιοστά από τις δύο Mercedes πίσω του, καθώς ο Χάμιλτον κινήθηκε οριακά ταχύτερα από τον Τζορτζ Ράσελ.

Ο Κάρλος Σάινθ με την έτερη Ferrari βρέθηκε στο τέλος της πρώτης εξάδας, καθώς στο δεύτερό του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα βγήκε στην αμμοπαγίδα της Variante Alta, και φυσικά τον ματαίωσε. Όσο για τον Νόρις, μετά τη ματαίωση του δικού του γύρου δεν επανέλαβε το εγχείρημα, κι έτσι έμεινε στην 12η θέση.

Δείτε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα του επόμενου διημέρου στο GP της Εμίλια Ρομάνια.

GP Εμίλια Ρομάνια 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 2 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΕΜΙΛΙΑ ΡΟΜΑΝΙΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ