X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Xίρβονεν: "Δεν ήμουν αρκετά θαρραλέος"

Μίκο Χίρβονεν

Ο Μίκο Χίρβονεν ομολόγησε ότι δεν ήταν αρκετά θαρραλέος το 2009, για αυτό και έχασε τον παγκόσμιο τίτλο

Μέρες πριν από την έναρξη της νέας σεζόν στη Σουηδία, ο Φινλανδός οδηγός της Ford ομολόγησε ότι δεν υπήρξε θαρραλέος αρκετά ή, προσθέτουμε εμείς, δεν πάτησε πόδι στο Μάλκολμ Γουίλσον.
" Σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν ήμουν αρκετά θαρραλέος για να πάρω τις αποφάσεις που έπρεπε αναφορικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου μου ή να οδηγήσω περισσότερο επιθετικά. Έμαθα από αυτό και φέτος δεν θα έχω δεύτερες σκέψεις. Η διαφορά ανάμεσα σε μένα και τον παγκόσμιο πρωταθλητή (Λεμπ) πέρυσι ήταν ένας βαθμός", τόνισε ο οδηγός της Ford που ξεκινάει την προσπάθεια με μία νίκη στο Μόντε Κάρλο που τόνωσε την αυτοπεποίθηση του.

"Ο ένας βαθμός μεταφράζεται σε μικρές αποφάσεις στις ειδικές διαδρομές και αυτά τα μικρά πράγματα είναι που κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στον πρώτο και στο δεύτερο. Όταν είσαι αρκετά θαρραλέος για να αρπάξεις την ευκαιρία, τότε μπορείς να δεις τη διαφορά", κατέληξε.

Στη Ford έβαλαν μυαλό και κατέληξαν στην απόφαση ότι ο εκπληκτικά ταλαντούχος Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα πρώτα θα πρέπει να βοηθήσει τον τιμέιτ του, τον Χίρβονεν και μετά να κοιτάξει τον εαυτό του.

Ο νεαρός Φινλανδός που έκανε σειρά λαθών το 2009, αποδέχθηκε το ρόλο που παίζει τόσα χρόνια ο Ντάνι Σόρδο στη Citroen και μιλώντας για το Ράλι Σουηδίας, τόνισε " μου αρέσει να οδηγώ στο χιόνι και μία θέση στην πρώτη τριάδα αποτελεί ρεαλιστικό στόχο. Η προτεραιότητα μου φέτος θα είναι να τερματίζω στους βαθμούς σε κάθε αγώνα για να βοηθήσω την ομάδα και το Μίκο στην προσπάθεια του να αναδειχθεί παγκόσμιος πρωταθλητής".

Ποιός ξέρει, αν παίξει το ρόλο του καλά, ίσως θα έρθει και η δική του σειρά σε λίγα χρόνια. Δύσκολα πάντως θα μείνει ήσυχος.











TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ