X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Υπό διερεύνηση η πολ ποζίσιον του Ρόζμπεργκ

Οι αγωνοδίκες εξετάζουν αν ο Γερμανός προχώρησε εσκεμμένα στο οδηγικό λάθος που «χάλασε» τον ταχύτερο γύρο του Λιούις Χάμιλτον. Δείτε το video.

Οι αγωνοδίκες του GP του Μονακό διεξάγουν έρευνα σχετικά με τις συνθήκες του οδηγικού λάθους του Νίκο Ρόζμπεργκ στο τέλος των δοκιμών κατάταξης, που στέρησε από τον Λιούις Χάμιλτον την ευκαιρία να κάνει τον τελευταίο γύρο του και έτσι άφησε τον Γερμανό στην κορυφή της σειράς εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής (25/05).

Ο Ρόζμπεργκ έχασε το φρενάρισμα προσεγγίζοντας τη φουρκέτα Μιραμπό και κινήθηκε προς το δρόμο διαφυγής. Ο Χάμιλτον, που ακολουθούσε, αναγκάστηκε να μειώσει ταχύτητα στο σημείο, όπως όφειλε εξαιτίας της κίτρινης σημαίας που κυμάτιζε για το συμβάν του Ρόζμπεργκ.

Η έρευνα των αγωνοδικών, που εξετάζουν την τηλεμετρία της Mercedes W05 του Ρόζμπεργκ, έχει να κάνει τόσο με το ενδεχόμενο να προχώρησε ο Γερμανός οδηγός σε αυτή την πράξη εσκεμμένα, κάτι που ο ίδιος κατηγορηματικά αρνείται, όσο και με την πράξη του να κινηθεί αντίθετα προς τη φορά της πίστας στην προσπάθειά του να επιστρέψει σε αυτή.

Μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης, και πριν πληροφορηθεί για την έρευνα των αγωνοδικών, ο Ρόζμπεργκ τόνισε: « Προσπάθησα να στρίψω, αλλά βγήκα [στην έξοδο διαφυγής] γιατί διαφορετικά θα χτυπούσα στον τοίχο. Ήταν οριακό, αλλά κατάφερα να βγω στο δρόμο διαφυγής. Ήξερα ότι μέχρι τότε ήταν καλός ο γύρος μου, συνεπώς προσπάθησα να πιέσω λίγο ακόμα και πέρασα το όριο».

« Πίστεψα ότι όλα τελείωσαν, ότι κάποιος άλλος θα σημείωνε έναν [καλύτερο] χρόνο. Φυσικά λυπάμαι για ό,τι συνέβη στον Λιούις. Δεν ήξερα ακριβώς που βρισκόταν, μέχρι που γύριζα πίσω και τον είδα να έρχεται. Βεβαίως αυτό δεν είναι κάτι καλό, αλλά έτσι είναι», κατέληξε ο Γερμανός.

Δείτε το video:

Μόλις πληροφορήθηκε για την έρευνα, ο Ρόζμπεργκ τόνισε: « Όλα θα ξεκαθαρίσουν από την τηλεμετρία. Απλώς φρέναρα λίγο πιο αργά και μπλοκάρισαν οι τροχοί. Δεν ήταν έτσι ο τρόπος που ήθελα να εξελιχθούν τα πράγματα, μου αφαιρεί λίγη από τη χαρά, αλλά στο τέλος η πρώτη θέση είναι η πρώτη θέση και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή».

Ο Χάμιλτον, αντίθετα, είπε ότι δίχως το συμβάν θα κέρδιζε την πολ ποζίσιον και σε ερώτηση αν ο Ρόζμπεργκ μπορεί να έκανε το λάθος εσκεμμένα, ο Άγγλος απάντησε: « Ποιος ξέρει; Δεν λέω τίποτα. Δεν μπορώ να πω ότι έχω ξαναβρεθεί σε αυτή τη θέση. Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν».

« Ο Νίκο ήταν ταχύς όλο το τριήμερο και εγώ προσπαθούσα όλο το τριήμερο. Ήξερα, ξεκινώντας τον τελευταίο γύρο, ότι τώρα έπρεπε να γίνουν όλα και ήμουν δύο δέκατα ταχύτερος. Ήταν ο γρήγορος γύρος μου, αλλά φαντάζομαι δεν έχει σημασία», κατέληξε ο Χάμιλτον.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ