Υβριδικά Αγωνιστικά WRC: Πώς είναι φτιαγμένα και πώς λειτουργούν
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC από φέτος είναι υβριδικά. Η Ford μας εξηγεί σε ένα σύντομο video την τεχνολογία που ενσωματώνουν και τη λειτουργία τους στην πράξη.
Το WRC περνά το 2022 στη νέα, υβριδική εποχή του. Τα αγωνιστικά της κορυφαίας κατηγορίας ακολουθούν πλέον τις προδιαγραφές Rally1, με βασική αλλαγή την ενσωμάτωση υβριδικής τεχνολογίας. Η υβριδική μονάδα προσθέτει μία «ένεση ισχύος» 136 PS (100kW), με αποτέλεσμα η μέγιστη απόδοση να μπορεί να φτάνει έως και τους 530 περίπου ίππους.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 εξακολουθούν να είναι τετρακίνητα, χωρίς ωστόσο να διαθέτουν κεντρικό διαφορικό, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πλέον 5 σχέσεων, με πιο απλοποιημένη τεχνολογία για χαμηλότερο κόστος.
Πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος για το 2022, αλλά και για τα υβριδικά αγωνιστικά WRC είναι το Ράλι Μόντε Κάρλο στις 20-23 Ιανουαρίου.
Εκεί θα κάνει και το επίσημο αγωνιστικό του ντεμπούτο το Ford Puma Hybrid Rally1 της M-Sport που αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος, απέναντι στα αυτοκίνητα των Hyundai, Toyota.
Με αφορμή την επικείμενη πρεμιέρα του αυτοκινήτου, ο Tim Jackson, Επικεφαλής Μηχανικός Εξέλιξης του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, μας εξηγεί στο παρακάτω βίντεο τη διάταξη αλλά και την τεχνολογία πίσω από το υβριδικό μηχανικό σύνολο του νέου "όπλου" της Ford στο WRC.