X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ράσελ: "Η Mercedes δεν ξέχασε πώς να κατασκευάζει ένα γρήγορο αυτοκίνητο"

Mercedes driver George Russell of Britain, closes his ears as he stands on the pit lane, during practice for the Formula One Abu Dhabi Grand Prix, in Abu Dhabi, United Arab Emirates Friday, Nov. 18, 2022. (AP Photo/Hussein Malla) (AP PHOTO/HUSSEIN MALLA)

Ο Τζορτζ Ράσελ υποστηρίζει ότι αναμφίβολα η πρώην πρωταθλήτρια ξεκινά το 2023 πολύ πιο ισχυρή από όσο το '22, και δεν βλέπει να επέρχεται «σύρραξη» μεταξύ του ίδιου και του Λιούις Χάμιλτον αν η Mercedes W14 είναι ικανή να κερδίζει στα φετινά GP της Formula 1.

Η Mercedes F1 μετατράπηκε σε τρεις μήνες, το χειμώνα του 2022, από πρωταγωνίστρια σε κομπάρσο της Formula 1, διότι η φιλοσοφία της περσινής της W13 ήταν εξαρχής λανθασμένη.

Αντιμετώπισε στο πρώτο μισό της σεζόν τεράστια προβλήματα με τις ανεξέλεγκτες αναπηδήσεις του μονοθεσίου, που ενίοτε έφταναν στα όρια να το κάνουν επικίνδυνο, και χρειάστηκε μήνες για να καταλάβει το αυτοκίνητό της πριν κερδίσει εντέλει -μόνο- ένα GP στα τελειώματα της χρονιάς, στη Βραζιλία με τον Τζορτζ Ράσελ.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Ο Ράσελ συμφώνησε με τα λόγια που είχε εκφράσει πριν λίγους μήνες και ο ίδιος ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, που είχε πει πως: "δεν πήραμε ξαφνικά ένα χάπι που μας έκανε χαζούς. Το να κερδίζεις το πρωτάθλημα το Δεκέμβριο και τον επόμενο Μάρτιο να μην είσαι πουθενά είναι εύκολο. Απλώς κάναμε λάθος στο concept του αυτοκινήτου". Το λάθος είχε να κάνει με την ιδιαίτερη ακαψία του δαπέδου και το χαμηλό ύψος από το έδαφος που χρειαζόταν για να δουλέψει η αεροδυναμική του.

Ενόψει της σεζόν του 2023, ο Ράσελ λοιπόν είπε για την ομάδα του: "Δεν ξέχασαν πώς να κατασκευάζουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Απλώς κάναμε ένα λάθος. Διαλέξαμε λανθασμένη φιλοσοφία [του αυτοκινήτου]. Ακολουθήσαμε έναν δρόμο που αποδείχθηκε ότι ήταν ο λάθος δρόμος. Και μερικές φορές χρειάζεσαι πολύ χρόνο για να σκάψεις και να βγεις από αυτή την τρύπα.

"ώρα αισθάνομαι ότι έχουμε βγει από την τρύπα αυτή, και χτίζουμε πάνω σε αυτό. Είμαστε ένα βήμα πίσω από τη Red Bull και τη Ferrari και πρέπει να τους κυνηγήσουμε. Αλλά, αναμφίβολα, θα είμαστε σε πολύ πιο ισχυρή θέση από τον πρώτο αγώνα", συμπλήρωσε ο Βρετανός.

Ράσελ εναντίον Χάμιλτον

Μιλώντας στο BBC Radio Norfolk της Βρετανίας, ο Ράσελ μίλησε και για τη σχέση του με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον, και για τον κίνδυνο να επέλθει ρήξη μεταξύ τους αν η φετινή Mercedes W14 αποδειχθεί ικανή να κερδίζει τους αγώνες της F1.

Ο νεαρός Βρετανός πέρσι συγκέντρωσε 35 βαθμούς περισσότερους από τον εμπειρότερο συμπατριώτη του, και έγινε μόλις ο τρίτος οδηγός που το κατάφερε στην ίδια ομάδα με τον Λιούις, στα 16 χρόνια του τελευταίου στο σπορ. Εν πολλοίς, το κατάφερε διότι ο Λιούις στο πρώτο μισό της σεζόν πάσχιζε πολύ περισσότερο από εκείνον να εντοπίσει τις ρυθμίσεις της W13 που του ταίριαζαν.

Μιλώντας για τον Χάμιλτον, ο 25χρονος Ράσελ είπε: "Χρειάζεται κάποιος χρόνος, όταν μετακινείσαι σε μια νέα ομάδα, όποιος και να είναι ο οδηγός δίπλα σου, να προσαρμόσεις τον εαυτό σου και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και τη σιγουριά μέσα σε όλο τον οργανισμό. Ήταν ένα ωραίο ταξίδι για μένα, να είμαι δίπλα του. Είναι ο σπουδαιότερος όλων των εποχών, οπότε είμαι σε μια προνομιούχο θέση να τον συναγωνίζομαι αλλά και να μαθαίνω από εκείνον.

Μαχόμασταν και οι δύο για την 4η, 5η, 6η θέση, και δεν θέλουμε να βρισκόμαστε στις θέσεις αυτές. Οπότε, δεν τελείωσα το 2022 με τεράστια υπερηφάνεια, διότι τερμάτισα τέταρτος στο πρωτάθλημα. Είμαι εδώ για να κερδίζω. Και είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το 2023. Θα εξακολουθώ να προσπαθώ να βελτιώνω την οδήγησή μου, όσα κάνω εντός και εκτός πίστας, κι ελπίζω ότι θα έχουμε ένα αυτοκίνητο για να μαχόμαστε για το πρωτάθλημα".

Για το ενδεχόμενο να υπάρξει σύρραξη μεταξύ του και του Λιούις σε περίπτωση διεκδίκησης νικών και του πρωταθλήματος του 2023, ο Ράσελ υποστήριξε: "Αν μάχεσαι για τις δύο πρώτες θέσεις, τότε θα είναι λίγο διαφορετική η δυναμική και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όμως, νομίζω πως αυτό που συμβαίνει μεταξύ μας είναι ότι βρισκόμαστε σε δύο διαφορετικά στάδια της καριέρας μας. Το αισάνομαι πως είμαστε σε όλο αυτό μαζί, ειλικρινά.

Αν ξεκινήσει η νέα χρονιά και έχουμε ένα μονοθέσιο ικανό να πετυχαίνει το 1-2 στους αγώνες, θα νιώθουμε τεράστια υπερηφάνεια αισθανόμενοι ότι βοηθήσαμε την ομάδα να το πετύχει. Και μετά θα κάνουμε τη δουλειά μας. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να φτάσουμε σε μια σύρραξη. Έχουμε καλή σχέση. Πρέπει να αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλον με σεβασμό, και νομίζω ότι ήδη έχουμε δείξει σεβασμό μεταξύ μας [στις πρώτες στροφές στο GP Μεξικού πέρσι].

Αναγνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό για όλη την ομάδα. Αν η σχέση μας αρχίσει να χαλάει, αυτό θα έχει συνέπειες και για την ομάδα, θα κάνει τον κύκλο του και εντέλει θα επηρεάσει και εμάς. Μπορούμε να συνεχίσουμε να το χτίζουμε αυτό, και αν μη τι άλλο η σχέση μας θα γίνει πιο στενή όσο περνά ο καιρός'" κατέληξε ο Τζορτζ Ράσελ.

TAGS FORMULA 1 ΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ