X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ABARTH

Abarth 2400 Coupé Allemano: Η μεγάλη αγάπη του Κάρλο Άμπαρτ

Abarth 2400 Coupe Allemano 1961 STELLANTIS

Εκτός από θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, ο Κάρλο Άμπαρτ δημιούργησε και μια σειρά εξαιρετικά κομψών GT. Μόνο ένα όμως ταίριαξε απόλυτα στον ιδιοφυή, αλλά και δύσκολο χαρακτήρα του Άμπαρτ.

Δέκα χρόνια μετά την ίδρυση της Abarth, το 1959, ο Κάρλο Άμπαρτ, αποφάσισε πως είχε έρθει η κατάλληλη ώρα να λανσάρει μια σειρά μοντέλων GT που θα ξεχώριζαν για την κομψότητα και τη φινέτσα τους, αλλά παράλληλα θα είχαν την γνωστή, υψηλή απόδοση του ονόματος Abarth.

Η ίδια η έννοια του “Gran Turismo” κρύβει μέσα της την ταχύτητα και την σπορ αίσθηση που όμως συνδυάζεται με το στιλ και τη φινέτσα, στοιχεία που διαχρονικά χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες της Abarth.

Αφετηρία για το νέο εγχείρημα του Άμπαρτ αποτέλεσαν και πάλι τα μοντέλα της Fiat. Αρχικά δημιούργησε τέσσερις κομψές εκδόσεις βασισμένες στη ναυαρχίδα της μάρκας, το Fiat 2100. Τα 850 Coupé Scorpione, 850 Spider Riviera και τα 2200 Coupé και Cabriolet βασίζονταν σε μηχανικό επίπεδο στο 6κυλινδρο Fiat, αλλά για το σχεδιασμό του αμαξώματος, ο Κάρλο επέλεξε τον θρυλικό Τζιοβάνι Μικελότι και για την παραγωγή το studio Allemano.

Abarth 2400 Coupe Allemano 1961 STELLANTIS

Το 1961, η Fiat, παρουσίασε το νέο 2300 και ο Abarth δεν έχασε την ευκαιρία να αναβαθμίσει τη σειρά των GT αυτοκινήτων του δημιουργώντας το Abarth 2400 Coupé Allemano. Η αύξηση της χωρητικότητας του 6κυλινδρου κινητήρα στα 2.323 κ.εκ., η τοποθέτηση ενός εντελώς ανασχεδιασμένου συστήματος εξαγωγής και η εφαρμογή τριών διπλών καρμπυρατέρ της Weber ανέβασαν την ιπποδύναμη στους 142 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. χαρίζοντας τελική ταχύτητα άνω των 200 km/h στο κομψό κουπέ που σχεδίασε επίσης ο Μικελότι.

Κανείς δεν γνωρίζει πόσα ακριβώς Abarth 2400 Coupé Allemano κατασκευάστηκαν, πάντως ο αριθμός είναι σίγουρα διψήφιος.

Abarth 2400 Coupe Allemano 1961 STELLANTIS / ELIOT BLONDET (ABACAPRESS.COM)

Ένα από αυτά ο Κάρλο Άμπαρτ το κράτησε για προσωπική του χρήση και αποτέλεσε το αγαπημένο αυτοκίνητο παραγωγής για τον ιδρυτή της θρυλικής μάρκας. Το χρησιμοποιούσε για τις καθημερινές του μετακινήσεις στο Τορίνο, αλλά και για όταν πήγαινε διακοπές, με την τρίτη σύζυγο του Ανελίζ, στη γενέτειρα του Αυστρία.

Η αγάπη του δύστροπου Άμπαρτ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν τόσο μεγάλη που αποφάσισε να το εκθέσει στο περίπτερο της μάρκας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1964, δύο χρόνια αφού είχε ολοκληρωθεί η παραγωγή του μοντέλου.

Abarth 2400 Coupe Allemano 1961 STELLANTIS
TAGS ABARTH CLASSIC CAR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ