Μπορεί να έχουν περάσει 4 δεκαετίες από την επίσημη πρεμιέρα του, ωστόσο το Uno παραμένει πάντα νέο και είναι αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της FIAT.
Το 510 ήταν το μοντέλο που χάραξε το εμπορικό “μονοπάτι” για τη Nissan στις Η.Π.Α. και άνοιξε το δρόμο της επιτυχίας στους αγώνες αυτοκινήτου για την Ιαπωνική μάρκα.
Δείτε την θεαματική καταδίωξη που γυρίστηκε στις γειτονιές του Πειραιά για την ταινία “Le Casse”, το 1971, με πρωταγωνιστές τους Ζαν Πολ Μπελμοντό και Ομάρ Σαρίφ.
Εκτός από θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, ο Κάρλο Άμπαρτ δημιούργησε και μια σειρά εξαιρετικά κομψών GT. Μόνο ένα όμως ταίριαξε απόλυτα στον ιδιοφυή, αλλά και δύσκολο χαρακτήρα του Άμπαρτ.
Από την Theta του 1913 μέχρι την Ypsilon του 1996 και από την Stratos του ‘74 μέχρι την S4 Stradale του ΄85: οι επτά δημιουργίες της Lancia που έφεραν κάτι εντελώς νέο στον κόσμο της αυτοκίνησης.
Από το μικρό τρίκυκλο που ξαναέχτισε τη Χιροσίμα μέχρι το αγωνιστικό που σχεδιάστηκε ειδικά για το game Gran Turismo, και από το διαλυμένο CX-30 μέχρι το πρωτότυπο Group C που κέρδισε το Le Mans: 10 κρυμμένοι θησαυροί στο μουσείο της Mazda στη Χιροσίμα.
Ρίχνουμε μια ματιά στο παρελθόν ενός εμβληματικού Peugeot που έγραψε ιστορία, είτε ως πολυτάλαντο αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις, είτε ως πηγή οδηγικής απόλαυσης.
Στα 112 χρόνια ιστορίας της, η Alfa Romeo έχει παρουσιάσει πολλά συναρπαστικά μοντέλα, ανάμεσά τους και τα πέντε ονειρικά σπορ αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε εδώ.
Οι SZ και RZ είναι από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα της σύγχρονης ιστορίας της Alfa Romeo, όχι μόνο λόγω των επιδόσεων και των καινοτόμων τεχνολογιών που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη σχεδίαση και παραγωγή τους, αλλά γιατί καταφέρνουν ακόμη και τώρα να προκαλούν σε κάθε εμφάνισή τους.
Η ειδική έκδοση 8C 2300 Le Mans ζύγιζε μόλις 1.000 κιλά και είχε τελική ταχύτητα άνω των 200 km/h, κερδίζοντας στον εμβληματικό αγώνα 4 νίκες στη σειρά.
Ο γνωστός παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής Gran Tour, έχει μερικά πολύ ενδιαφέροντα συλλεκτικά αυτοκίνητα στην κατοχή του. Δείτε κάποια από αυτά, εδώ.
Το τετρακίνητο όχημα που γεννήθηκε για τις ανάγκες του πολέμου και στη συνέχεια γέννησε μια μάρκα – θρύλο, αλλά και μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων.
Έκανε ντεμπούτο μισό αιώνα πριν, το 1972 και ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο επιβατικό μοντέλο της Opel με μοτέρ 2,1 λίτρων και 60 ίππων. Υπήρχε βέβαια και το Commodore GS/E με 160 ίππους.
Παρουσιάστηκε το 1965, όταν οι πελάτες ήθελαν τις Bentley τους να είναι εξωτερικά μικρότερες, αλλά να διατηρούν τον χώρο, την πολυτέλεια και την άνεση που περίμεναν.
Διαλέγουμε τα πέντε καλύτερα muscle cars που έγραψαν ιστορία στην Αμερική – και όχι μόνο – τις δεκαετίες του ‘60 και του ‘70, συν ένα σπορ κουπέ που δεν εμπίπτει ακριβώς σε αυτή την κατηγορία.
Τα ιταλικά θεωρούνται από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα στον κόσμο, και οι Alfa Romeo από τα πιο όμορφα ιταλικά αυτοκίνητα. Η 33 Stradale, είναι σίγουρα μια από τις ομορφότερες Alfa Romeo, αν όχι η ομορφότερη!
Το Civic πρωτοπαρουσιάστηκε στις 11 Ιουλίου 1972 και έχει καταγράψει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως. Ας θυμηθούμε μια προς μία τις 11 γενιές του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου.