Super Bowl: Τα Top 5 σποτ αυτοκινήτου, με κόστος προβολής 10 εκατ. ευρώ το λεπτό περίπου!
BMW, Toyota, Nissan, GM και KIA επιστρατεύουν μεταξύ άλλων τους Schwarzenegger, Hayek, Myers, Levy και O'Hara στα πανάκριβα διαφημιστικά σποτ για το φετινό Super Bowl.
Ο τελικός του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου (NFL) αποτελεί κάθε χρόνο το κορυφαίο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να το εκμεταλλευτούν με διαφημιστικά σποτ που θυμίζουν κινηματογραφικές υπερπαραγωγές μικρής διάρκειας.
Υπολογίζεται πως οι τηλεθεατές του φετινού ματς ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια άτομα! Είναι φυσικό λοιπόν ο διαφημιστικός χρόνος να είναι πανάκριβος – υπολογίζεται σε 4,5 με 5 εκατομμύρια ευρώ για κάθε 30 δευτερόλεπτα!
Ψάξαμε και βρήκαμε τα TOP 5 TV spot αυτοκινήτων από το φετινό Super Bowl. Απολαύστε τα.
- BMW: Δίας και Ήρα
Η αυτοκινητοβιομηχανία από το Μόναχο μετέφερε τον Δία και την Ήρα, δηλαδή τον Arnold Schwarzenegger και την Salma Hayek, από τον Όλυμπο στην Καλιφόρνια για να διαφημίσουν την iX.
- Nissan: “Thrill Chaser”
Οι Eugene Levy, Catherine O'Hara, Brie Larson, Danai Gurira και Dave Bautista αναδεικνύουν την οδηγική απόλαυση του Z Coupe, ενώ στο τέλος παίρνουμε και μια μικρή δόση από το ηλεκτρικό SUV Ariya.
- Toyota: Brothers
Από τις δύο διαφημίσεις της ιαπωνικής εταιρίας, ξεχωρίζουμε αυτή με την συγκινητική ιστορία των αδερφών McKeever που έχουν κερδίσει 10 μετάλλια στους Παραολυμπιακούς Αγώνες.
- General Motors: Dr. EV-il
Ο Mike Myers επιστρέφει ως Doctor Evil και μαζί με τους Mindy Sterling (Frau Farbissna), Seth Green (Scott Evil) και Rob Lowe (Number Two) μας δείχνουν την ηλεκτροκίνητη γκάμα της GM.
- Kia: Robo Dog
Η Kia εμπλέκει το συναίσθημα με την ηλεκτρική ενέργεια, με πρωταγωνιστή το ρομποτικό της κουτάβι “Robo Dog” και το νέο EV6.