Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσαν το 1-2 στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές του Αυστριακού GP, λίγο πριν από τον αγώνα Sprint το απόγευμα του Σαββάτου, με διαφορά περίπου δύο δεκάτων από τον Μαξ Φερστάπεν και τις δύο Alpine των Αλόνσο και Οκόν.
Η ζημιά πίσω αριστερό άκρο του δαπέδου της Mercedes W12 του Λιούις Χάμιλτον στη διάρκεια του GP Αυστρίας ήταν αρκετά σημαντική, και η αιτία για την οποία ο Βρετανός έχασε μια δεύτερη θέση που ο ίδιος είπε ότι "θα ερχόταν με αρκετή ευκολία".
Ο Σέρχιο Πέρεθ υπερασπίστηκε τον τρόπο και κυρίως την ηθική της οδήγησής του για τα δύο συμβάντα με τον Σαρλ Λεκλέρ, στα οποία ώθησε τη Ferrari του Μονεγάσκου εκτός πίστας. Την ίδια στιγμή, ο Λάντο Νόρις χαρακτήρισε "ανόητη" την κίνηση του Μεξικανού να τον περάσει από την εξωτερική της στροφής 4.
Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Αυστρίας, αλλά χωρίς την άνεση που θα περίμενε κανείς - μόνο που αυτή τη φορά δεν ήταν ο Χάμιλτον και η Mercedes που τον δυσκόλεψαν, αλλά ο Λάντο Νόρις και η McLaren.
Ο Χάμιλτον έμεινε για πρώτη φορά μετά τις αρχές του 2018 για τέταρτο διαδοχικό αγώνα χωρίς νίκη, ανήμπορος να απειλήσει τον Μαξ Φερστάπεν στο GP της Στυρίας, και είπε ότι μόνο μια αναβάθμιση του μονοθεσίου της Mercedes θα του επιτρέψει να πιέσει την RB-Honda.
Περισσότερο από τη νίκη στο GP της Στυρίας, ο Φερστάπεν δήλωσε ικανοποιημένος από τη διαχείριση των ελαστικών από την RB-Honda, ειδικά σε σχέση με τη μεγάλη φθορά που αντιμετώπισε στους τελευταίους γύρους του αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W12.
Οι 20 οδηγοί της Formula 1 ετοιμάζονται να πατήσουν το πόδι στο γκάζι στην πίστα του Μπαχρέιν και το SPORT 24 σας φέρνει στην οθόνη σας όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα χρονιά και όχι μόνο. Οι ομάδες και οι οδηγοί, το πρόγραμμα, οι νέοι κανονισμοί και το ρεκόρ με 23 GP μέσα σε μία χρονιά.