X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EUROLEAGUE

Black-out πριν το sold-out

οακα ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Χαμός για ένα εισιτήριο! Η αυξημένη ζήτηση προκάλεσε προβλήματα στην Ευρωλίγκα...

Από τις 02.36 το πρωί της Παρασκευής (22/12) το SPORT 24 είχε ενημερώσει τους αναγνώστες του ότι επρόκειτο να η "Euroleague Basketball" επρόκειτο να κηρύξει την επίσημη διαδικασία 11,5 ώρες αργότερα και αρκετοί είχαν στηθεί μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή επιχειρώντας να κάνουν... ενέδρα στα πρώτα εισιτήρια που θα ξεπρόβαλλαν μέσω του "euroleague.net".

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των υπευθύνων της εταιρείας "Tickethour", η οποία έχει αναλάβει τη διαχείρισή των εισιτηρίων του Φάιναλ Φορ, "το μέγεθος της ζήτησης ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και κάθε λογική πρόβλεψη"...

Αριθμούς δεν θέλησαν να ανακοινώσουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, τα εισιτήρια που πωλήθηκαν ηλεκτρονικά για τους ημιτελικούς της 4 ης Μαϊου και τον μικρό και μεγάλο τελικό της 6ης Μαϊου του 2007 έχουν τετραψήφιο αριθμό και μάλιστα μέσα σε ελάχιστες ώρες, ενώ στους κόλπους της εταιρείας συζητείται ότι αν συνεχιστεί η διαδικασία με τόσο έντονους ρυθμούς, τότε είναι πολύ πιθανόν έως το τέλος του 2006 να έχουν εξαντληθεί και τα 8.000-10.000 κομμάτια που διατίθενται μέσω του Διαδικτύου.



TAGS EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ