Επιτυχία στο συμπόσιο μάρκετινγκ
Ολοκληρώθηκε το συμπόσιο με θέμα το μάρκετινγκ και την επικοινωνία που διογάνωσε η Ευρωλίγκα
Αρκετά μέλη του Τύπου, καλεσμένοι του Final Four και φοιτητές του πανεπιστημίου της Βενετίας, που κάνουν το μάστερ τους στο Αθλητικό μάρκετινγκ και επικοινωνία, παρακολούθησαν το συνέδριο στο οποίο τρεις ειδικοί πάνω στον τομέα, μοιράστηκαν τις στρατηγικές τους.
Ο Πολ Σάντεν, μάνατζερ της Nike για ποδόσφαιρο και μπάσκετ σε κεντρική και ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, έδωσε μία σύντομη οπτική από την ιστορία της εταιρίας του, μιλώντας για τη στρατηγική "bottom up": " Ψαρεύεις εκεί που υπάρχουν ψάρια", είπε για να εξηγήσει πως η Nike νοιώθει ότι είναι σημαντικό να συνδέεται με τους ανθρώπους που φορούν τα προϊόντα της, όπως με τους μεγάλους αθλητές. Μίλησε επίσης για τον τύπο των ιδεών που χρησιμοποιεί η Nike για να παραμείνει στην κορυφή, είτε στις ΗΠΑ, είτε στην Ευρώπη.
Ο Μπένεντικτ βον Ντοχνάνι, διευθυντής της "Infront Sports and Media", αναφέρθηκε στη "σύνθεση" που πρέπει να γίνει για να εφαρμοστεί η γνώση της Ευρωλίγκας και τον αμερικανικών σπορ, καθώς η "Infront" βοηθάει την ομοσπονδία μπάσκετ και την Εθνική ομάδα της Κίνας, να αναπτυχθεί ενόψει Ολυμπιακών αγώνων. Ο Βον Ντοχνάνι, είπε: " Ο τρόπος με τον οποίο οι φίλαθλοι "αγκάλιασαν" το παιχνίδι, είναι κάτι το οποίο πρέπει να καταφέρουμε και στην Κίνα".
Η Σόφι Γκόλντσμιθ, αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ των Συνεργατών και της εξέλιξης του ΝΒΑ, μίλησε για την εξέλιξη του ΝΒΑ και τα σχέδια επέκτασής του, στα επόμενα 5-10 χρόνια. Στάθηκε ιδιαίτερα στη συμμετοχή στο ΝΒΑ Europe Live: " Υπήρξαν 84 ξένοι παίκτες στο ΝΒΑ πέρυσι", είπε για να δώσει έμφαση στην προσπάθεια των Αμερικανών, να κάνουν αίσθηση στο εξωτερικό.
Τέλος, ο Φεράν Μάρκεθ, σύμβουλος της Ευρωλίγκας, ένοιωσε ότι το συμπόσιο ήταν πολύ χρήσιμο για τους φοιτητές, του Πανεπιστημίου της Βενετίας: " Μετά από τέσσερις μήνες στους οποίους έμαθαν τις θεωρίες του sports marketing, ήταν σπουδαίο για τους φοιτητές διότι είχαν μία ευκαιρία να καταλάβουν, πως λειτουργούν τρεις από τους κορυφαίους οργανισμούς στον τομέα του παγκόσμιου αθλητισμού".
Ο Πολ Σάντεν, μάνατζερ της Nike για ποδόσφαιρο και μπάσκετ σε κεντρική και ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, έδωσε μία σύντομη οπτική από την ιστορία της εταιρίας του, μιλώντας για τη στρατηγική "bottom up": " Ψαρεύεις εκεί που υπάρχουν ψάρια", είπε για να εξηγήσει πως η Nike νοιώθει ότι είναι σημαντικό να συνδέεται με τους ανθρώπους που φορούν τα προϊόντα της, όπως με τους μεγάλους αθλητές. Μίλησε επίσης για τον τύπο των ιδεών που χρησιμοποιεί η Nike για να παραμείνει στην κορυφή, είτε στις ΗΠΑ, είτε στην Ευρώπη.
Ο Μπένεντικτ βον Ντοχνάνι, διευθυντής της "Infront Sports and Media", αναφέρθηκε στη "σύνθεση" που πρέπει να γίνει για να εφαρμοστεί η γνώση της Ευρωλίγκας και τον αμερικανικών σπορ, καθώς η "Infront" βοηθάει την ομοσπονδία μπάσκετ και την Εθνική ομάδα της Κίνας, να αναπτυχθεί ενόψει Ολυμπιακών αγώνων. Ο Βον Ντοχνάνι, είπε: " Ο τρόπος με τον οποίο οι φίλαθλοι "αγκάλιασαν" το παιχνίδι, είναι κάτι το οποίο πρέπει να καταφέρουμε και στην Κίνα".
Η Σόφι Γκόλντσμιθ, αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ των Συνεργατών και της εξέλιξης του ΝΒΑ, μίλησε για την εξέλιξη του ΝΒΑ και τα σχέδια επέκτασής του, στα επόμενα 5-10 χρόνια. Στάθηκε ιδιαίτερα στη συμμετοχή στο ΝΒΑ Europe Live: " Υπήρξαν 84 ξένοι παίκτες στο ΝΒΑ πέρυσι", είπε για να δώσει έμφαση στην προσπάθεια των Αμερικανών, να κάνουν αίσθηση στο εξωτερικό.
Τέλος, ο Φεράν Μάρκεθ, σύμβουλος της Ευρωλίγκας, ένοιωσε ότι το συμπόσιο ήταν πολύ χρήσιμο για τους φοιτητές, του Πανεπιστημίου της Βενετίας: " Μετά από τέσσερις μήνες στους οποίους έμαθαν τις θεωρίες του sports marketing, ήταν σπουδαίο για τους φοιτητές διότι είχαν μία ευκαιρία να καταλάβουν, πως λειτουργούν τρεις από τους κορυφαίους οργανισμούς στον τομέα του παγκόσμιου αθλητισμού".