EuroLeague: Εκτοξεύτηκε η κινητικότητα στα social media της διοργάνωσης κατά τη διάρκεια του Final Four 2023
Τεράστια ήταν η ανταπόκριση του κοινού στο περιεχόμενο που ανήρτησε στα social media η EuroLeague κατά τη διάρκεια του Final Four 2023 στο Κάουνας.
Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν η κινητικότητα που παρατηρήθηκε σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της EuroLeague κατά τη διάρκεια του Final Four 2023.
Για την ακρίβεια η EuroLeague κατέγραψε 168 εκατομμύρια impressions και 63 εκατομμύρια προβολές στα βίντεο που αναρτήθηκαν στα social media από τις 19 έως και τις 21 Μαΐου.
Παράλληλα, η επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης είναι 44.41% περισσότερους users αυτό το διάστημα, ενώ η EuroLeague είδε τους ακόλουθούς της στα ΜΚΔ να αυξάνονται κατά 17%. Το μεγαλύτερο "κέρδος" καταγράφηκε στο TikTok εκεί που η EuroLeague είδε τους followers της να ανεβαίνουν κατά 92%, αποκτώντας δηλαδή 379 χιλιάδες νέους ακολούθους.