X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EUROLEAGUE

EuroLeague: Η Παρτίζαν έχει διαλύσει τον ανταγωνισμό στην απόλυτη προσέλευση των φιλάθλων, στη 10άδα Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός

ABA LIGA

Κοντά στις 9.000 θεατές παρακολουθούν εφέτος τους αγώνες της EuroLeague, σύμφωνα με τα στοιχεία που μοίρασε η Λίγκα. Ξεπερνά το 75% η πληρότητα των γηπέδων, με την Παρτίζαν να κρατά τα πρωτεία. Η θέση των Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού.

Η Παρτίζαν είχε λείψει πολύ από την EuroLeague. Τόσο αγωνιστικά, καθώς προστέθηκε άλλος ένας ανταγωνιστικός πόλος, όσο και κυρίως εμπορικά. Διότι η ομάδα από το Βελιγράδι είναι αυτή που λίγο μετά τα μισά της σεζόν καταλαμβάνει την πρώτη θέση στη λίστα με την προσέλευση θεατών.

Ομολογουμένως τη βοηθά το μεγάλο γήπεδο που έχει δηλώσει ως έδρα (Stark Arena). Τούτο βέβαια δεν συνεπάγεται υψηλή προσέλευση. Είναι το πάθος των φιλάθλων της και οι προσδοκίες που έχουν δημιουργήσει ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και οι δαπάνες σε μεταγραφές. Θυμηθείτε μόνο πόσα τα εισιτήρια διαρκείας είχαν διατεθεί στην αρχή της χρονιάς.

Ειδάλλως τους ευρωπαϊκούς αγώνες της δεν θα τους έβλεπαν κοντά στις 16.500 θεατές ανά φορά. Μάλιστα η Παρτίζαν άφησε πίσω τη Ζάλγκιρις, που παρόλα αυτά με περισσότερους από 14.500 στις εξέδρες διεκδικεί σχεδόν το απόλυτο.

Τρίτη στη σειρά έρχεται η Αναντολού Εφές, που μετά τους δύο διαδοχικούς τίτλους της, έχει φτιάξει πυρήνα οπαδών που την ακολουθούν πλέον πιστά, με αποτέλεσμα στα εντός έδρας παιχνίδια η προσέλευση ν' αγγίζει τις 14.000.

Στην πρώτη 10άδα βρίσκουμε τόσο τον Ολυμπιακό όσο και των Παναθηναϊκό, γεγονός που αντανακλά το σταθερά έντονο ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού. Φυσικό είναι σε μια σεζόν που όλα κυλούν βάσει προγραμματισμού και στόχων οι ερυθρόλευκοι να 'ναι πολύ ψηλά (όγδοη θέση με σχεδόν 9.500 θεατές στο ΣΕΦ), συγκεντρώνοντας σχεδόν 1.000 περισσότερους από τους θεατές που πηγαίνουν στο (μεγαλύτερο) ΟΑΚΑ.

Εντύπωση δε προκαλεί πως Άλμπα και Μιλάνο διατηρούν τη δυναμική τους παρά το γεγονός πως η πορεία τους είναι αντιστρόφως ανάλογη.

EUROLEAGUE

Γενικά η EuroLeague θέλησε με τα στοιχεία που μοίρασε να πιστοποιήσει τη δυναμική της διοργάνωσης. Γι' αυτό και εστίασε επίσης στο γεγονός έχει αυξηθεί το ποσοστό νίκης των φιλοξενούμενων και σ' ένα μεγάλο μέρος τους τα ματς κρίνονται με διαφορά ίση ή μικρότερη των 3 ή 5 πόντων.

TAGS EUROLEAGUE ΠΑΡΤΙΖΑΝ ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ ΑΝΑΝΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΠΑΣΚΟΝΙΑ ΑΛΜΠΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΑΡΜΑΝΙ ΜΙΛΑΝΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ