X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EUROLEAGUE

Εξωφρενική έκρηξη στα social media της EuroLeague: Η άνοδος του Παναθηναϊκού και το Βελιγράδι

ΚΑΜΣΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ / INTIME SPORTS

Τεράστια αύξηση στο ενδιαφέρον του κοινού για τη EuroLeague, η οποία καταγράφει απίθανη έκρηξη στους λογαριασμούς της στα social media.

Η επιστροφή του Παναθηναϊκού στην ελίτ της Ευρώπης, σε συνδυασμό με την πολύ καλύτερη δουλειά της ίδιας της EuroLeague στα social media, τις σπουδαίες μεταγραφές, την αντιπαλότητα των ομάδων του Βελιγραδίου και του γενικότερου ανταγωνισμού σε κάθε αγώνα, έχουν οδηγήσει σε εξωφρενική έκρηξη στις πλατφόρμες της διοργάνωσης.

Συγκεκριμένα, η EuroLeague καταγράφει αύξηση 92% στα impressions, +110% στα views, +93% στο engagement, την ώρα που οι followers έχουν αυξηθεί μόλις κατά 18%. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος που ακολουθούσε τη διοργάνωση είναι φέτος πιο ενεργός από ποτέ, βλέπει το content που του προσφέρεται, σχολιάζει και κάνει like και γενικώς συνδέεται περισσότερο με το προϊόν. Στην ιστοσελίδα του πρωταθλήματος υπάρχει αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 170%, στο application αύξηση κατά 60%, ενώ στο EuroLeague TV καταγράφεται αύξηση 45% στις συνδρομές, +225 στα συνολικά views και +114% στα συνολικά λεπτά τηλεθέασης.


TAGS EUROLEAGUE ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ