Ο Παναθηναϊκός AKTOR προχωρά σε μία πρωτοποριακή κίνηση, καθώς από τη νέα σεζόν στο ΟΑΚΑ θα είναι εγκατεστημένο το glass floor, η καινοτόμα ιδέα της FIBA που εξαπλώνεται σε ολοένα και περισσότερα γήπεδα.
Η αρχή έγινε στο Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών U19, τον Ιούλιο του 2023. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν εξαιρετικές, όχι μόνο από τους θεατές, αλλά και από τις ίδιες τις αθλήτριες που αγωνίστηκαν. Ήδη από την πρεμιέρα του γυάλινου δαπέδου, γινόταν αντιληπτό, ότι η εξάπλωσή του σε περισσότερες διοργανώσεις δεν θα αργούσε.
Η FIBA εγκαινιάζει το γυάλινο δάπεδο στο Παγκόσμιο Γυναικών U19: Οι πρώτες εικόνες
Ακολούθησε η Μπάγερν, η οποία υιοθέτησε το γυάλινο δάπεδο στο BMW Park. Ήδη τα πρώτα βήματα είχαν πραγματοποιηθεί και το Basketball Champions League μετουσίωσε σε πράξη το πρώτο Final Four με glass floor. Στη διοργάνωση συμμετείχε και το Περιστέρι bwin, ενώ ο τίτλος κατέληξε στα χέρια της Μάλαγα. Το γυάλινο δάπεδο ξεπέρασε τα ευρωπαϊκά σύνορα και το All Star Game του NBA διεξήχθη επίσης σε glass floor.
Basketball Champions League: Εγκαταστάθηκε το εντυπωσιακό Glass Floor στη Stark Arena για το Final Four
Πλέον φαίνεται πως ήρθε η ώρα ένα ελληνικό γήπεδο να αφήσει το παραδοσιακό παρκέ και να στραφεί στη λύση του γυάλινου δαπέδου.
Το glass floor είναι δεδομένα μία καινοτομία που δεν έχουν συνηθίσει οι απανταχού φίλαθλοι, συνεπώς είναι αρκετά τα ερωτήματα που ενδεχομένως να απασχολούν τους φίλους του μπάσκετ. Ένα από αυτά είναι αν μπορούν τα LED φώτα να δημιουργήσουν αντανακλάσεις και να δυσκολέψουν τους παίκτες την ώρα του αγώνα. Κάτι τέτοιοιο ωστόσο δεν μπορεί να συμβεί, καθώς η επιφάνεια είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να “φιλτράρει” τυχόν αντανακλάσεις.
Το glass floor έχει δοκιμαστεί για την αποφυγή των κραδασμών, προκειμένου να αποφεύγονται οι συχνοί τραυματισμοί των αθλητών, ενώ υπάρχει και άλλη μία παράμετρος που χαροποιεί ιδιαίτερα τους αθλητές που αγωνίζονται.
Γιατί τα γυάλινα δάπεδα που λανσάρει η FIBA είναι η αρχή του τέλους των διαφημιστικών stickers και μια νέα πηγή εσόδων
Οι παίκτες κατά καιρούς έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για την ύπαρξη των διαφημιστικών αυτοκόλλητων στο παρκέ, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που οι πρωταγωνιστές του αθλήματος έχουν γλιστρήσει σε αυτά, υπό τον κίνδυνο τραυματισμού.
Τέτοιο ενδεχόμενο ωστόσο δεν υπάρχει στο γυάλινο δάπεδο, καθώς οποιαδήποτε διαφήμιση προβάλλεται ψηφιακά, χωρίς την τοποθέτηση αυτοκόλλητου.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR φέρνει μία νέα εποχή στο ΟΑΚΑ, το οποίο θα αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο μέσω των βελτιωτικών έργων στο κλειστό.