Η ΚΑΕ Ολυμπιακός προτείνει να μπορούν οι κάτοχοι διαρκείας να μεταπωλούν το εισιτήριό τους σε ματς που δεν πηγαίνουν
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός προχώρησε σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία, ζητώντας σε επικοινωνία που είχε με το Υφυπουργείο Αθλητισμού και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να βρεθεί ένα νομοθετικό πλαίσιο προκειμένου οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας να μπορούν να μεταπωλούν τα εισιτήριά τους για τα ματς που δεν θα πηγαίνουν στο γήπεδο.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός πήρε μία σημαντική πρωτοβουλία. Συγκεκριμένα, η "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ επικοινώνησε με τους υπουργούς Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ.κ. Βρούτση και Παπαστεργίου, ζητώντας να θεσπιστεί ένα νομοθετικό πλαίσιο στον επαγγελματικό αθλητισμό, που θα δίνει την ευκαιρία στους κατόχους των εισιτηρίων διαρκείας να μεταπωλούν την θέση τους για τα παιχνίδια που δεν θα πηγαίνουν στο γήπεδο.
Το συγκεκριμένο γεγονός είναι κάτι που γίνεται ήδη στο εξωτερικό, με το NBA να αποτελεί το πλέον τρανό παράδειγμα (όπως και την Μπαρτσελόνα), αφού οι κάτοχοι διαρκείας έχουν ειδική πλατφόρμα στην οποία και μπορούν να παραχωρούν την θέση τους στο γήπεδο για τα ματς που δεν πηγαίνουν, έναντι ενός αντιτίμου που συμφωνείται με τον αγοραστή.
Στην Ελλάδα ωστόσο δεν υπάρχει ένα αντίστοιχο νομικό πλαίσιο, με αποτέλεσμα συχνά να παρατηρούνται φαινόμενα που ομάδες ανακοινώνουν Sold Out, αλλά υπάρχουν άδεια καθίσματα στο γήπεδο, αφού κάποιοι κάτοχοι διαρκείας έμειναν σπίτι τους. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η πρόταση του Ολυμπιακού, με τους "ερυθρόλευκους" μάλιστα να έχουν ήδη σχεδιάσει τον τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό μέσω ειδικής πλατφόρμας.
Με βάση αυτό το σκεπτικό, αυτή η πώληση/αγορά των εισιτηρίων θα πραγματοποιείται με την βοήθεια της εταιρίας ticketing που συνεργάζεται κάθε ΚΑΕ ή ΠΑΕ, στο επίσημο κανάλι πώλησης μίας ομάδας. Με αυτό τον τρόπο τα κέρδη θα είναι πολλαπλά, τόσο για τον κάτοχο του εισιτηρίου διαρκείας, όσο και για τον σύλλογο - που θα κρατάει ένα ποσοστό από την μεταπώληση - και κατ' επέκταση την πολιτεία μέσω των σχετικών φόρων.
Παράλληλα, με αυτό τον τρόπο θα γίνει ακόμα ένα βήμα στην καταπολέμηση του φαινόμενου της μαύρης αγοράς των εισιτηρίων, στο πλαίσιο του οποίου έχει μπει βέβαια και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που απαιτεί ταυτοπροσωπία μέσω gov.
Με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά, τόσο το Υφυπουργείο Αθλητισμού, όσο και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχουν δείξει θετική διάθεση σε αυτή την πρόταση και είναι πολύ πιθανό να εφαρμοστεί ακόμα και την νέα χρονιά, αρκεί βέβαια πρώτα να γίνει μία σχετική νομοθετική ρύθμιση.