X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΣΚΕΤ

Κινέζικο ριάλιτι σόου για μία θέση στο... NBA!

Γιοάο Μινγκ-Χιούστον

Ξεκινά στις 22 Μαΐου κινέζικο ριάλιτι, με το νικητή να έχει την ευκαιρία να κυνηγήσει το όνειρο του... NBA!

Στόχος του ριάλιτι που θα έχει την ονομασία "Mengniu Nba Basketball Disciple" και το οποίο θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Αυγούστου; Να βρεθεί -αν είναι δυνατόν- ο νέος Γιάο Μινγκ η Γι Τζιανλιάν, με το νικητή να λάμβάνει ένα δελεαστικό πακέτο για τις Ηνωμένες Πολιτείες: ταξίδι, διαμονή και την δυνατότητα να κάνει το "αγροτικό" του στην D-League, το πρωτάθλημα μέσα από το οποίο βγαίνουν παίκτες για το NBA.
Συνεργάτες της εκπομπής, πρώην παίκτες, προπονητές και σκάουτς θα μετακινηθούν στην ασιατική χώρα για να λάβουν μέρος στο ριάλιτι σόου, με το πρόγραμμα αυτούς του είδους να είναι το έκτο κατά σειρά που "παράγει" το NBA, αλλά που για πρώτη φορά θα λάβει χώρα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.

Αυτό που θα πρέπει επίσης να σημειωθεί είναι πως σε μία εποχή οικονομικής κρίσης για τις ΗΠΑ (το τελευταίο διάστημα το NBA έχει απολύσει το 9% των υπαλλήλων του), η Κίνα έχει μετατραπεί στην μεγαλύτερη αγορά της Αμερικανικής Επαγγελματικής Ένωσης: οι τηλεθεατές των 51 καναλιών που μεταδίδουν παιχνίδια NBA έχουν αυξηθεί κατά 34%, οι "επισκέψεις" στο σάιτ της Λίγκας έχει αυξηθεί κατά 50%, ενώ τα μαγαζιά που πουλούν αξεσουάρ που αφορούν το NBA παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 70%.

"Η δημοτικότητα του NBA στην Κίνα έχει φτάσει στο μάξιμουμ. Εκεί η αναμονή για τα πλέι-οφ είναι ίδια με οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ", τόνισε χαρακτηριστικά ο εμπορικός διευθυντής της Λίγκα, Χέιντι Ούμπεροθ.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ