Κινέζικο ριάλιτι σόου για μία θέση στο... NBA!
Ξεκινά στις 22 Μαΐου κινέζικο ριάλιτι, με το νικητή να έχει την ευκαιρία να κυνηγήσει το όνειρο του... NBA!
Στόχος του ριάλιτι που θα έχει την ονομασία "Mengniu Nba Basketball Disciple" και το οποίο θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Αυγούστου; Να βρεθεί -αν είναι δυνατόν- ο νέος Γιάο Μινγκ η Γι Τζιανλιάν, με το νικητή να λάμβάνει ένα δελεαστικό πακέτο για τις Ηνωμένες Πολιτείες: ταξίδι, διαμονή και την δυνατότητα να κάνει το "αγροτικό" του στην D-League, το πρωτάθλημα μέσα από το οποίο βγαίνουν παίκτες για το NBA.
Συνεργάτες της εκπομπής, πρώην παίκτες, προπονητές και σκάουτς θα μετακινηθούν στην ασιατική χώρα για να λάβουν μέρος στο ριάλιτι σόου, με το πρόγραμμα αυτούς του είδους να είναι το έκτο κατά σειρά που "παράγει" το NBA, αλλά που για πρώτη φορά θα λάβει χώρα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Αυτό που θα πρέπει επίσης να σημειωθεί είναι πως σε μία εποχή οικονομικής κρίσης για τις ΗΠΑ (το τελευταίο διάστημα το NBA έχει απολύσει το 9% των υπαλλήλων του), η Κίνα έχει μετατραπεί στην μεγαλύτερη αγορά της Αμερικανικής Επαγγελματικής Ένωσης: οι τηλεθεατές των 51 καναλιών που μεταδίδουν παιχνίδια NBA έχουν αυξηθεί κατά 34%, οι "επισκέψεις" στο σάιτ της Λίγκας έχει αυξηθεί κατά 50%, ενώ τα μαγαζιά που πουλούν αξεσουάρ που αφορούν το NBA παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 70%.
"Η δημοτικότητα του NBA στην Κίνα έχει φτάσει στο μάξιμουμ. Εκεί η αναμονή για τα πλέι-οφ είναι ίδια με οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ", τόνισε χαρακτηριστικά ο εμπορικός διευθυντής της Λίγκα, Χέιντι Ούμπεροθ.
Συνεργάτες της εκπομπής, πρώην παίκτες, προπονητές και σκάουτς θα μετακινηθούν στην ασιατική χώρα για να λάβουν μέρος στο ριάλιτι σόου, με το πρόγραμμα αυτούς του είδους να είναι το έκτο κατά σειρά που "παράγει" το NBA, αλλά που για πρώτη φορά θα λάβει χώρα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Αυτό που θα πρέπει επίσης να σημειωθεί είναι πως σε μία εποχή οικονομικής κρίσης για τις ΗΠΑ (το τελευταίο διάστημα το NBA έχει απολύσει το 9% των υπαλλήλων του), η Κίνα έχει μετατραπεί στην μεγαλύτερη αγορά της Αμερικανικής Επαγγελματικής Ένωσης: οι τηλεθεατές των 51 καναλιών που μεταδίδουν παιχνίδια NBA έχουν αυξηθεί κατά 34%, οι "επισκέψεις" στο σάιτ της Λίγκας έχει αυξηθεί κατά 50%, ενώ τα μαγαζιά που πουλούν αξεσουάρ που αφορούν το NBA παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά 70%.
"Η δημοτικότητα του NBA στην Κίνα έχει φτάσει στο μάξιμουμ. Εκεί η αναμονή για τα πλέι-οφ είναι ίδια με οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ", τόνισε χαρακτηριστικά ο εμπορικός διευθυντής της Λίγκα, Χέιντι Ούμπεροθ.