X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΣΚΕΤ

Κόμπι Μπράιαντ: Η εταιρία του ελικοπτέρου δεν είχε άδεια να πετάει υπό τέτοιες συνθήκες

AP Photo/Mark J. Terrill AP PHOTO/MARK J. TERRILL

Με ρεπορτάζ τους οι New York Times αναφέρουν ότι η εταιρία που ανήκε το ελικόπτερο που έπεσε και επέβαινε ο Κόμπι δεν είχε άδεια για να εκτελεί δρομολόγια με χαμηλή ορατότητα.

Κάθε μέρα που περνάει, γίνεται γνωστό και κάτι καινούριο σχετικά με την υπόθεση του Κόμπι Μπράιαντ, που σκοτώθηκε μαζί με την κόρη του και άλλους 7 ανθρώπους σε πτώση ελικοπτέρου. Η καινούρια είδηση, η οποία έγινε γνωστή από τους New York Times, δημιούργησε νέα δεδομένα.

Όπως λοιπόν αναφέρεται στο δημοσίευμα, η εταιρία στην οποία ανήκε το ελικόπτερο δεν έχει την άδεια να εκτελεί δρομολόγια υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την διάρκεια του δυστυχήματος.

Συγκεκριμένα, βάσει οδηγιών, η εταιρία έχει το δικαίωμα να εκτελεί δρομολόγια αρκεί να υπάρχει ορατότητα τουλάχιστον τριών μιλίων και με το ύψος των σύννεφων να μην είναι χαμηλότερο από τα 1.000 πόδια. Αν επιθυμούσε να εκτελεί δρομολόγια με χειρότερες συνθήκες (με ορατότητα δηλαδή μικρότερη των 3 μιλίων) θα έπρεπε να έχει την σχετική άδεια, την οποία οι "Island Express Helicopters" - η εταιρία που είχε το ελικόπτερο που συνετρίβη - δεν την είχε. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι ο πιλότος, Άρα Ζομπάγιαν, είχε την άδεια να πετάει υπό τέτοιες συνθήκες.

Στις ΗΠΑ αναφέρουν πάντως ότι αυτή η απουσία της σχετικής άδειας είναι κάτι σύνηθες, αφού πολλές εταιρίες δεν μπαίνουν στον κόπο να πάρουν την σχετική άδεια επειδή ο καιρός στο Λος Άντζελες είναι καλός. Για την ακρίβεια, σε ένα άλλο σημείο του δημοσιεύματος αναφέρει ότι καμία εταιρεία δεν έχει άδεια να πετάει χρησιμοποιώντας μόνο τα όργανα ενός ελικοπτέρου όταν η ορατότητα είναι χαμηλή.

Για την ιστορία, όταν το ελικόπτερο που επέβαινε ο Κόμπι και άλλοι 8 άνθρωποι απογειώθηκε, υπήρχε ορατότητα 4 μιλίων, ωστόσο όσο εξελισσόταν η πορεία του η ορατότητα έπεσε κάποια στιγμή στα 2.5 μίλια. Κάποια στιγμή το πρόβλημα φάνηκε να διορθώνεται, αλλά στην συνέχεια φαίνεται ότι η ορατότητα μειώθηκε ξανά και ενδέχεται αυτό να οδήγησε και στο δυστύχημα. Προς το παρόν πάντως οι αρχές έχουν ξεκαθαρίσει ότι τα αίτια του δυστυχήματος δεν είναι ακόμα γνωστά και θα χρειαστεί αρκετός καιρός για να γίνουν.

AP Photo/Mark J. Terrill

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ