X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΣΚΕΤ

Κόμπι Μπράιαντ: Η ομίχλη μπέρδεψε τον πιλότο του μοιραίου ελικοπτέρου

AP Photo/Mark J. Terrill AP PHOTO/MARK J. TERRILL

Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών συνεχίζει να καταγράφει όλα όσα οδήγησαν στη συντριβή του ελικοπτέρου του Κόμπι Μπράιαντ, με τα νέα στοιχεία να "δείχνουν" την ομίχλη ως αιτία απώλειας προσανατολισμού του πιλότου.

Η έρευνα για τα αίτια της συντριβής του ελικοπτέρου που κόστισε τη ζωή στον Κόμπι Μπράιαντ, την κόρη του Τζίτζι, κι ακόμη επτά άτομα συνεχίζεται στις ΗΠΑ. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών προχωράει για να βγάλει το πόρισμα, προς το παρόν όμως αυτά που προκύπτουν είναι καταγεγραμμένα γεγονότα. Σύμφωνα λοιπόν με τη νεότερη ενημέρωση που υπάρχει από αυτό, η ομίχλη φαίνεται πως μπέρδεψε τον Άρα Ζομπάγιαν με αποτέλεσμα να αποπροσανατολιστεί και να χάσει την κατεύθυνσή του, εν ώρα πτήσης.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται σε μια σειρά από έγγραφα που είδαν το φως της δημοσιότητας την Τετάρτη 17 Ιουνίου, ο πιλότος της μοιραίας πτήσης, λίγο πριν από τη συντριβή, ενημέρωσε στον ασύρματο πως είχε ξεκινήσει την άνοδο στα 4.000 πόδια προκειμένου να ξεφύγει από την ομίχλη και να βρεθεί πάνω από τα σύννεφα που υπήρχαν στην περιοχή. Αυτό που όμως έγινε στην πράξη ήταν να κατευθυνθεί προς τον λόφο, στον οποίο έγινε η πρώτη πρόσκρουση, που έφερε τη συντριβή.

Παρότι ακόμη δεν υπάρχει επίσημο πόρισμα (θα αργήσει για λίγους μήνες ακόμη), η έκθεση που έχει ήδη ετοιμάσει Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών περιλαμβάνει 1.700 σελίδες, μέσα από τις οποίες εξηγείται και καταγράφεται κάθε κίνηση, πριν από την πτώση του ελικοπτέρου.

Ένας εκ των συμβούλων ασφαλείας της αεροπορίας, ο Τζον Κοξ, εξήγησε πως η κατεύθυνση που πήρε το ελικόπτερο στα τελευταία λεπτά πριν από τη συντριβή καταδεικνύει πως ο πιλότος είχε χάσει πλήρως τον προσανατολισμό του και την αίσθηση του πού βρίσκεται το έδαφος.

Η τελική πρόσκρουση του ελικοπτέρου δημιούργησε μάλιστα έναν τεράστιο κρατήρα, με τα κομμάτια του να εκτοξεύονται σε μία έκταση που είναι ίση με το μέγεθος ενός γηπέδου του NFL (περί τα 100 μέτρα μήκος), με τη φωτιά που ξέσπασε να διαλύει επί της ουσίας ό,τι είχε απομείνει...

AP Photo/Mark J. Terrill

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ