X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ

Μάρκετινγκ για πολλά μπράβο

Μαλάκος

Το τμήμα μάρκετινγκ της Ολύμπιας Λάρισας πρωτοπορεί και αυτό αναγνωρίζεται μέσω έρευνας

Σκοπός της έρευνας ήταν να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των χορηγικών προγραμμάτων, όσον αφορά στους επικοινωνιακούς και επιχειρησιακούς στόχους των χορηγών.
Οι στόχοι που μετρήθηκαν στην παρούσα έρευνα είχαν σχέση με:

Αύξηση αναγνωρισιμότητας
Αύξηση πωλήσεων
Κοινωνική διείσδυση
Ενίσχυση εταιρικής εικόνας
Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πολύ θετικά τόσο για τους χορηγούς της ΚΑΕ που φαίνεται ότι τελικά επενδύουν στην ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ όσο και για την ίδια την ΚΑΕ που αποδεικνύεται ότι η δουλειά των τελευταίων ετών φέρνει αποτέλεσμα. Πιο συγκεκριμένα παραθέτονται πιο κάτω αποτελέσματα ανά κατηγορία:

Αναγνωρισιμότητα χορηγών

Σχετικά με το αν οι φίλαθλοι της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ γνωρίζουν κάποιους χορηγούς και ποιοί είναι αυτοί οι απαντήσεις έδειξαν ότι το 69,8% γνωρίζει κάποιον χορηγό ενώ το 87,6% γνωρίζει τη σωστή εταιρεία ως χορηγό της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ.

Πρόθεση αγοράς

Ένα στοιχείο πολύ σημαντικό για την αξιολόγηση των χορηγικών προγραμμάτων ήταν η διερεύνηση της πρόθεσης αγοράς.

Τα χορηγικά προγράμματα της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων και ως εκ τούτου τα αποτελέσματα της μέτρησης είναι πολύ χρήσιμα τόσο για την ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ όσο και για τους ίδιους τους χορηγούς που εντάσσονται στα χορηγικά προγράμματα.

Αναφορικά με την πρόθεση αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών χορηγών της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ τα στοιχεία είναι τόσο ενθαρρυντικά που αποδυκνείουν ότι ο στόχος για αύξηση των πωλήσεων μέσω της χορηγίας είναι κάτι που στην ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ επιτυγχάνεται. Πιο συγκεκριμένα το 81% δήλωσε ότι είναι πιθανό να σκεφτεί να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσιες χορηγών της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ, ενώ το 85% δήλωσε πιθανότητα να αγοράσει:

Εικόνα – αντίληψη φιλάθλων για χορηγούς

Σημαντικά αποτελέσματα προκύπτουν και από την μέτρηση της αντίληψης των φιλάθλων για τις εταιρείες που γίνονται χορηγοί της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ. Εδώ το 61,9% συμφωνεί ότι οι εταιρείες που συμμετέχουν στα χορηγικά πρόγράμματα της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ προσφέρουν στην κοινωνία.

Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ εφαρμόζει κοινωνική πολιτική ενισχύοντας ιδρύματα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και αυτό είναι κάτι που έχει σαφώς επηρεάσει θετικά και την εικόνα των χορηγών της.

Ενδιαφέρον εταιρείας για την ομάδα

Στην άποψη των φιλάθλων για το εάν οι εταιρείες – χορηγοί ενδιαφέρονται πραγματικά για την αγωνιστική πορεία της ομάδας, θετική γνώμη έχει το 52,5%. Κάτι που σίγουρα μετράει θετικά και στην τάση για αγορά, που αυξάνει τις πωλήσεις των χορηγών της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ.

Στάση φιλάθλων απέναντι στις εταιρείες – χορηγούς

Μια ενδιαφέρουσα άποψη εξετάστηκε σχετικά με το αν το χορηγικό πρόγραμμα της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ έκανε τους φιλάθλους να έχουν πιο θετική άποψη απέναντι στις εταιρείες – χορηγούς και στα προϊόνται / υπηρεσίες τους. Στο ερώτημα αυτό συμφώνησε το 46%, ενώ για το αν τα χορηγικά προγράμματα βελτίωσαν την εικόνα που είχαν για τις εταιρείες – χορηγούς και τα προϊόντα / υπηρεσίες τους θετικά απάντησε το 50,7%

Συμπεράσματα

Τα αποτελέσματα της έρευνας συνολικά έδειξαν ότι οι παράμετροι (στόχοι) που εξετάστηκαν είχαν θετική ή πολύ θετική ανταπόκριση. Αυτό σύμφωνα με τον ερευνητή κ. Σαμπάνη «υποδεικνύει ότι οι περισσότεροι επικοινωνιακοί και και επιχειρησιακοί στόχοι των χορηγών επιτεύχθηκαν. Συνεπώς μπορούμε να καταλήξουμε ότι μια υποψήφια εταιρεία – χορηγός, η οποία σκοπεύει να επενδύσει στην ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ και παράλληλα κάνει ακριβώς τις ίδιες ευρύτερες προωθητικές ενέργειες (διαφημίσεις κλπ, ανεξάρτητα από την χορηγία) στην ίδια αγορά με τις εταιρείες – χορηγούς της ΟΛΥΜΠΙΑ, θα πρέπει να περιμένει παρόμοια οφέλη, στην αναγνωρισιμότητα, την εταιρική εικόνα, την στάση από τους φιλάθλους και την πρόθεση αγοράς, με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας».





































TAGS ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ