"Να μη χαθεί η χρυσή ευκαιρία"
Η ημερίδα με θέμα «Αθλητικό marketing και management» έτυχε πλήρους αποδοχής
Υποστήριξε δε, ότι οι ομάδες πρέπει να βρουν τρόπους να συγκεντρώνουν χρήματα και να περιμένουν διαρκώς την οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία, ενώ επισήμανε ότι ρόλος των τμημάτων μάρκετινγκ είναι να εξηγήσουν απλά και κατανοητά το όφελος που θα έχει ένας εν δυνάμει χρηματοδότης-διαφημιζόμενος για την ενασχόλησή του με τον αθλητισμό και να του φουντώσουν το κίνητρο.
Εν συνεχεία το λόγο πήρε η κα. Μπέτυ Καζακοπούλου (διευθύνων σύμβουλος ASSET-OGILVY PR.) και αναφέρθηκε στην αθλητική χορηγία, τις πιθανές απειλές και ευκαιρίες.
Ξεκίνησε, λοιπόν, λέγοντας ότι η χορηγία είναι ένα εργαλείο που διαθέτει μία επιχείρηση για την προβολή των προϊόντων της και την επικοινωνία της με τον καταναλωτή. Είπε ότι η αθλητική χορηγία έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια και μετά από οργανωμένη προσπάθεια των παγκόσμιων φορέων, όπως είναι η FIFA, η UEFA και η FIBA. «Από έρευνες που έχουν γίνει διαπιστώθηκε ότι έχει αυξηθεί η τηλεθέαση των αθλητικών γεγονότων και του μπάσκετ, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι οι μεταδόσεις του μπάσκετ πέρασε στην κρατική τηλεόραση και δεν παρέμειναν σε συνδρομητικά δίκτυα. Μετά τις επιτυχίες της εθνικής ομάδας έχει αναζωπυρωθεί το ενδιαφέρον του κόσμου, ενώ τεράστιο ρόλο έχει παίξει η μείωση των επεισοδίων στους χώρους του μπάσκετ» είπε μεταξύ άλλων.
Από τη δική του πλευρά ο Κώστας Τσοτσουμάνος, διευθύνων σύμβουλος του ICBS Business School), αναλύοντας την ενότητα «Στρατηγικές κινήσεις και καινοτομικές μέθοδοι για τη δημιουργία μίας ανταγωνιστικής και κερδοφόρας ΚΑΕ» κατέθεσε πρόταση με την οποία εισηγείται να αλλάξει το ηλικιακό όριο για την υπογραφή συμβολαίων στους νέους παίκτες και αντί από τα 18, να υπογράφουν συμβόλαια στο 21ο έτος της ηλικίας τους. Στόχος αυτή της πρότασης είναι η ανάπτυξη των τμημάτων υποδομής εκ μέρους των ομάδων, ώστε να μην καταφεύγουν διαρκώς σε έτοιμες λύσεις.
Πρόσθεσε, ότι είναι πολύ σημαντικό οι ομάδες να αναπτύξουν τη σχέση τους με την τεχνολογία, το internet, όπου χιλιάδες φίλοι θα μπορούν να επισκέπτονται τους δικτυακούς τόπους των ομάδων με στόχο να προμηθεύονται τα επίσημα προϊόντα αυτών.
Τέλος, κ.Χρήστος Μαλαβάκης (Ακαδημαϊκός Διευθυντής ICBS Business School) ανέλυσε το τρίπτυχο Διοίκηση-Προπονητής-Αθλητής, υπογραμμίζοντας την ανάγκη κατανομής ρόλων σε μία ομάδα που εξυπηρετήσει την ομαλή λειτουργία της.
Η ημερίδα έκλεισε με την τοποθέτηση του προέδρου του ΕΣΑΚΕ, Βασίλη Οικονομίδη, ο οποίος, αφού ευχαρίστησε θερμά όλους τους ομιλητές, επισήμανε την ανάγκη επιμόρφωσης σε κάθε επίπεδο και προς κάθε κατεύθυνση, κάτι που ο ΕΣΑΚΕ έχει καθιερώσει σε όλους τις εκδηλώσεις του τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα στο All Star Game.
Καταλήγοντας ο κ.Οικονομίδης έστειλε μήνυμα λέγοντας ότι δεν πρέπει επ ουδενί να χαθεί η χρυσή ευκαιρία των εθνικών διακρίσεων και ο ΕΣΑΚΕ θα συνεχίσει τα έργο του προς την κατεύθυνση της συζήτησης-επίλυσης των θεμάτων που απασχολούν το ελληνικό μπάσκετ με στόχο την ανάπτυξη και την ώθησή του σε ακόμα πιο υψηλό επίπεδο.