X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

NBA

NBA: Ο Τζέιλεν Μπράουν απέρριψε πρόταση 50 εκατ. δολαρίων από γνωστό brand και έφτιαξε δική του εταιρεία παπουτσιών

Boston Celtics guard Jaylen Brown AP

Ο Τζέιλεν Μπράουν είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με μεγάλη εταιρεία και πιθανότατα να έχει παπούτσι με το όνομά του, ωστόσο επέλεξε να απορρίψει πρόταση 50 εκατ. δολαρίων που έπεσε στο τραπέζι και να δημιουργήσει δική του εταιρεία.

Ο Τζέιλεν Μπράουν απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι σκέφτεται διαφορετικά από τον μέσο NBA. Αυτό φαίνεται και από ακόμα μία απόφαση που πήρε, που έδειξε πόσο πιστεύει στον εαυτό του, αλλά και το brand που μπορεί να χρησιμοποιήσει.

Όπως έγινε γνωστό, ο φόργουορντ των Σέλτικς - και MVP των πρόσφατων NBA Finals - είχε πρόταση από γνωστή εταιρεία ένδυσης αξίας 50 εκατ. δολαρίων, η οποία λογικά περιλάμβανε και την ευκαιρία να έχει το πρώτο παπούτσι με το όνομά του. Παρά το ύψος της προσφοράς όμως, επέλεξε να την απορρίψει και να φτιάξει δική του εταιρεία, λανσάροντας ήδη το πρώτο δικό του παπούτσι, το οποίο ο κόσμος μπορεί να προπαραγγείλει.

Το brand που έφτιαξε ο Μπράουν λέγεται ""741" και - σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του - κάθε αριθμός σημαίνει και κάτι διαφορετικό. Το "7" - που είναι και το νούμερό του - αντιπροσωπεύει την κατανόηση και την σοφία, το "4" την σταθερότητα και την σκληρή δουλειά και το "1" την δημιουργία και την ανεξαρτησία.

TAGS NBA ΗΠΑ ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ