Νέα εποχή στο marketing
Ο Νίκος Λεπενιώτης ανέλαβε διευθυντής στον τομέα του Marketing και της Εμπορικής Ανάπτυξης της ΚΑΕ
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ:
Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει ότι νέος Διευθυντής Marketing και Εμπορικής Ανάπτυξης αναλαμβάνει ο Νίκος Λεπενιώτης.
Η νεοσύστατη Δ/νση Marketing η οποία περιλαμβάνει το Χορηγικό Πρόγραμμα, τα προγράμματα Marketing, Licensing, Entertainment & Merchandising της ΚΑΕ καθώς και την Εμπορική Ανάπτυξη του brand της ΚΑΕ Ολυμπιακός.
H KAE Ολυμπιακός θα προχωρήσει φέτος στην κατάρτιση ενός πλήρους προγράμματος marketing και εμπορικής ανάπτυξης με κεντρικό στόχο την δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για συνεργασία με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρείες της Ελλάδας και την πραγματική επιστροφή της επένδυσης που θα πραγματοποιήσουν είτε ως Χορηγοί, είτε ως Εμπορικοί συνεργάτες και προμηθευτές.
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα γίνουν και οι σχετικές ανακοινώσεις με την πλήρη παρουσίαση του προγράμματος
Who is Who
Ο Νίκος Λεπενιώτης ξεκίνησε την καριέρα του στις Η.Π.Α. όπου μετά τις σπουδές του στα Οικονομικά και την Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ, University of New Haven, Connecticut) εργάστηκε σε εταιρείες συμβούλων marketing και επικοινωνίας.
Από το 2000 ως το 2004 διετέλεσε Δ/ντης Τομέα Marketing - Χορηγιών στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004 ενώ στην συνέχεια κατείχε την θέση του Group Director στην Connective Communications World Group, μια από τις σημαντικότερες εταιρείες Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα με δραστηριότητες στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Βουλγαρία, την Αλβανία, την Ρουμανία, την Σερβία και την ΠΓΔΜ.
Έχει διατελέσει Σύμβουλος Marketing με ειδίκευση στα Χορηγικά Προγράμματα πολλών οργανισμών, εταιρειών και διοργανώσεων.
Αποτελεί βασικό εμπνευστή των πρωτοβουλίας ίδρυσης του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ , του μοναδικού επιστημονικού οργανισμού της Ευρώπης που μελετά την ανάπτυξη της αγοράς του Αθλητικού Επιχειρείν και την προώθηση της υγιούς σύνθεσης του αθλητισμού με τις ιδιωτικές εταιρείες. Είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου από την ίδρυση του και εκπροσωπεί τα μέλη του Ινστιτούτου (ιδιωτικές εταιρείες, οργανισμοί, ΠΑΕ, ΚΑΕ, εταιρείες αθλητικών ειδών, κ.λπ.) στις επαφές και την συνεργασίας με τους κρατικούς φορείς και οργανισμούς όσο και με τους Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς.
Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό ερευνών, μελετών και άρθρων αναφορικά με όλους τους τομείς του Αθλητικού Επιχειρείν ενώ συμμετέχει ως εισηγητής σε πολλά Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Forum σε σχέση με την Αθλητική Επιχειρηματικότητα και τις εμπορικές και επιχειρηματικές εξελίξεις στο Παγκόσμιο Αθλητισμό.
Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει ότι νέος Διευθυντής Marketing και Εμπορικής Ανάπτυξης αναλαμβάνει ο Νίκος Λεπενιώτης.
Η νεοσύστατη Δ/νση Marketing η οποία περιλαμβάνει το Χορηγικό Πρόγραμμα, τα προγράμματα Marketing, Licensing, Entertainment & Merchandising της ΚΑΕ καθώς και την Εμπορική Ανάπτυξη του brand της ΚΑΕ Ολυμπιακός.
H KAE Ολυμπιακός θα προχωρήσει φέτος στην κατάρτιση ενός πλήρους προγράμματος marketing και εμπορικής ανάπτυξης με κεντρικό στόχο την δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για συνεργασία με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρείες της Ελλάδας και την πραγματική επιστροφή της επένδυσης που θα πραγματοποιήσουν είτε ως Χορηγοί, είτε ως Εμπορικοί συνεργάτες και προμηθευτές.
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα γίνουν και οι σχετικές ανακοινώσεις με την πλήρη παρουσίαση του προγράμματος
Who is Who
Ο Νίκος Λεπενιώτης ξεκίνησε την καριέρα του στις Η.Π.Α. όπου μετά τις σπουδές του στα Οικονομικά και την Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ, University of New Haven, Connecticut) εργάστηκε σε εταιρείες συμβούλων marketing και επικοινωνίας.
Από το 2000 ως το 2004 διετέλεσε Δ/ντης Τομέα Marketing - Χορηγιών στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004 ενώ στην συνέχεια κατείχε την θέση του Group Director στην Connective Communications World Group, μια από τις σημαντικότερες εταιρείες Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα με δραστηριότητες στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Βουλγαρία, την Αλβανία, την Ρουμανία, την Σερβία και την ΠΓΔΜ.
Έχει διατελέσει Σύμβουλος Marketing με ειδίκευση στα Χορηγικά Προγράμματα πολλών οργανισμών, εταιρειών και διοργανώσεων.
Αποτελεί βασικό εμπνευστή των πρωτοβουλίας ίδρυσης του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ , του μοναδικού επιστημονικού οργανισμού της Ευρώπης που μελετά την ανάπτυξη της αγοράς του Αθλητικού Επιχειρείν και την προώθηση της υγιούς σύνθεσης του αθλητισμού με τις ιδιωτικές εταιρείες. Είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου από την ίδρυση του και εκπροσωπεί τα μέλη του Ινστιτούτου (ιδιωτικές εταιρείες, οργανισμοί, ΠΑΕ, ΚΑΕ, εταιρείες αθλητικών ειδών, κ.λπ.) στις επαφές και την συνεργασίας με τους κρατικούς φορείς και οργανισμούς όσο και με τους Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς.
Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό ερευνών, μελετών και άρθρων αναφορικά με όλους τους τομείς του Αθλητικού Επιχειρείν ενώ συμμετέχει ως εισηγητής σε πολλά Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Forum σε σχέση με την Αθλητική Επιχειρηματικότητα και τις εμπορικές και επιχειρηματικές εξελίξεις στο Παγκόσμιο Αθλητισμό.