Νο 2 το ΟΑΚΑ, Νο 8 το ΣΕΦ
Η Ζάλγκιρις είναι η μοναδική ομάδα της EuroLeague που "έκοψε" 200.000+ εισιτήρια, με τον Παναθηναϊκό Superfoods να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Στην όγδοη θέση ο Ολυμπιακός, αναλυτικά η κατάταξη των "16".
Το φινάλε της regular season βρήκε τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό Superfoods να κερδίζουν το πλεονέκτημα έδρας στα playoffs. Οι "ερυθρόλευκοι" τα είχαν καταφέρει εδώ και αρκετό καιρό, βοήθησαν όμως -με τον τρόπο τους- και τους "πράσινους" να.. τρυπώσουν στην τετράδα, μετά την εντός έδρας ήττα τους από τη Ζάλγκιρις στην αυλαία της κανονικής περιόδου.
Το Final Four περνάει, λοιπόν, από το ΣΕΦ και το ΟΑΚΑ, στα οποία οι "αιώνιοι" θα επιχειρήσουν να επιβάλλουν τους κανόνες τους και να πάρουν το εισιτήριο για το Βελιγράδι.
Η έδρα από μόνη της δεν λέει κάτι βέβαια, αν δεν συμβούν δύο τινά: αφενός να γεμίσει το γήπεδο, αφετέρου να αποδώσουν οι παίκτες στο υψηλότερο επίπεδο. Κι αν το δεύτερο είναι κάτι που ουδείς γνωρίζει, για το πρώτο θα πρέπει να είμαστε αρκετά πιο σίγουροι.
Στη regular season πάντως, οι φίλοι του Ολυμπιακού δεν παρουσιάστηκαν εξίσου... πιστοί με εκείνους του Παναθηναϊκού Superfoods. Το "τριφύλλι" είχε πολύ μεγαλύτερη προσέλευση, όντας η δεύτερη ομάδα της EuroLeague σε προσέλευση. Οι "πράσινοι" είδαν το ΟΑΚΑ να γεμίζει ουκ ολίγες φορές, βοηθώντας σημαντικά σε παιχνίδια όπου χρειάστηκαν μεγάλες ανατροπές, όπως αυτά απέναντι σε Ρεάλ Μαδρίτης, Φενέρμπαχτσε και Ζάλγκιρις.
Βάσει των επίσημων αριθμών της EuroLeagsue, με 184.477 εισιτήρια στο σύνολο της κανονικής περιόδου, ο Παναθηναϊκός Superfoods βρέθηκε πίσω μόνο από τη Ζάλγκιρις. Η ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους ήταν η μοναδική που έσπασε το φράγμα των 200.000 εισιτηρίων φέτος (με 201.762), σημειώνοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο τους τελευταίους τρεις μήνες. Από την στιγμή που αυξήθηκαν οι πιθανότητες παρουσίας στα playoffs, οι φίλοι της Ζάλγκιρις άρχισαν να γεμίζουν όλο και περισσότερο τη Zalgirio Arena, φτάνοντας στο σημείο να αποτελούν τη Νο1 δύναμη -σε προσέλευση- στη διοργάνωση. Είναι χαρακτηριστικό πως ουδέποτε καταγράφηκε προσέλευση μικρότερη των δέκα χιλιάδων στο Κάουνας.
Από την άλλη, αρκετά διαφορετική ήταν η κατάσταση στον Ολυμπιακό. Οι "ερυθρόλευκοι" βρίσκονται στην όγδοη θέση της κατάταξης για τα εισιτήρια, έχοντας πουλήσει περισσότερα μόνο από τη Χίμκι μεταξύ των οκτώ που προκρίθηκαν στα playoffs. Τα 123.142 εισιτήρια που πούλησαν στα εντός έδρας παιχνίδια τους στην EuroLeague είναι συγκομιδή μικρή για το μέγεθος του συλλόγου και τις επιτυχίες που έχει σημειώσει τα τελευταία χρόνια η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου.
Η ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η Ρεάλ Μαδρίτης είναι οι ομάδες απέναντι στις οποίες προέκυψαν οι περισσότερες μεγαλύτερες προσελεύσεις φέτος στη διοργάνωση (από 5 έκαστη), ενώ τρεις ομάδες κατέγραψαν τη χειρότερη φετινή τους προσέλευση απέναντι στην Αρμάνι Μιλάνο, που έχει τα σχετικά αρνητικά... πρωτεία. Το οξύμωρο της ιστορίας είναι ότι η Μπάμπεργκ είχε season low απέναντι στην ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη!
Όσον αφορά στους "αιωνίους", απέναντι στον Ολυμπιακό κατέγραψε τη χειρότερη φετινή της προσέλευση η Ουνικάχα Μάλαγα κι απέναντι στον Παναθηναϊκό Superfoods η Μακάμπι Τελ Αβίβ. Αμφότερες ήταν οι τελευταίες εντός έδρας αναμετρήσεις των δύο ομάδων.
Αναλυτικά τα εισιτήρια που πούλησαν οι δεκαέξι (16) ομάδες της EuroLeague, όπως επίσης τα παιχνίδια στα οποία είχαν τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη προσέλευση:
Η Μακάμπι Τελ Αβίβ είχε επτά (7) sold out στη Menora Mivtachim Arena, ενώ η Μπάμπεργκ είχε δώδεκα (12) sold out στην Brose Arena.
Photo Credits: Tourette Photography