X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Ο Παναθηναϊκός AKTOR αγόρασε με 3.2 εκατ. ευρώ το κορυφαίο glass floor

Το Glass Floor στη Stark Arena για το Final Four του BCL SPORT24.GR

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR θα αγοράσει το κορυφαίο glass floor της ASB, το οποίο κοστολογείται στα 3.2 εκατομμύρια ευρώ.

Σε οριστική συμφωνία με τη γερμανική εταιρία ASB ήρθε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR για την αγορά του κορυφαίου glass floor που υπάρχει στην αγορά, η τιμή του οποίου θα ανέλθει στα 3.2 εκατομμύρια ευρώ. Οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια την Πέμπτη (11/7).

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Στόχος είναι αυτό το glass floor να έχει εγκατασταθεί στο ανακαινισμένο ΟΑΚΑ μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου, προκειμένου να μπορούν οι πράσινοι να αγωνιστούν σε αυτό από το πρώτο κιόλας ματς που θα δώσουν στην EuroLeague την προσεχή αγωνιστική περίοδο.

Θυμίζουμε πως η FIBA λάνσαρε το glass floor στο Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών U19 που διεξήχθη τον Ιούλιο του 2023, ενώ αργότερα το χρησιμοποίησε και στο Final Four του Basketball Champions League τη σεζόν που μας πέρασε. Το αποτέλεσμα ήταν άκρως εντυπωσιακό, τόσο για τους αθλητές που αγωνίστηκαν πάνω σε αυτό, όσο και για το κοινό που παρακολούθησε τα event, δια ζώσης ή τηλεοπτικά.

Μέσα από το LED glass floor ο Παναθηναϊκός AKTOR θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλει τους χορηγούς του, να κάνει tracking κάποια βοηθητικά στοιχεία για τους αθλητές του, αλλά και να προβάλλει ενδιαφέροντα στατιστικά κατά τη διάρκεια των αγώνων, περιορίζοντας παράλληλα τον κίνδυνο τραυματισμών που κρύβουν πάντα τα διαφημιστικά stickers που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο παρκέ.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ EUROLEAGUE STOIXIMAN GBL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ