X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

NBA

Ο Στεφ Κάρι απέκτησε τη δική του εταιρεία για να σώσει την Under Armour

Στεφ Κάρι και Κλέι Τόμπσον πανηγυρίζουν σε αγώνα των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς AP PHOTO/MARY ALTAFFER

Στον αέρα θα βρίσκεται τις επόμενες ημέρες η Curry Brand, η νέα εταιρεία της Under Armour και του Στεφ Κάρι που θέλει να ανταγωνιστεί την Jordan Brand.

Μια νέα σελίδα άνοιξαν τη Δευτέρα (30/11) η Under Armour κι ο Στεφ Κάρι, καθώς ανακοίνωσαν τη δημιουργία της Curry Brand, μιας εταιρείας που στόχο έχει να ανταγωνιστεί την Jordan Brand που όλο και μεγαλώνει στις ΗΠΑ, αλλά και σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Αυτή η νέα εταιρεία θα βρίσκεται online στη διάρκεια της εβδομάδας στο CurryBrand.com, με μια σειρά από παπούτσια και ρούχα που θα έχουν την υπογραφή του σούπερσταρ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς.

"Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι λίγο πριν από την έναρξη της σεζόν του ΝΒΑ, το καταφέραμε μεταξύ της Black Friday και των γιορτών. Δώσαμε την ευκαιρία στον Στεφ να ασχοληθεί με κάτι σημαντικό, θα έχει λόγο σε όλα, στην ανάπτυξη των προϊόντων και είμαστε ενθουσιασμένοι που ένας από τους αθλητές μας είναι τόσο αποφασισμένος σε αυτό το πρότζεκτ" δήλωσε υψηλόβαθμό στέλεχος της Under Armour που έχει πληγωθεί σημαντικά από τον κορονοϊό, αλλά προσπαθεί να κοιτάξει με περισσότερο αισιοδοξία το μέλλον.

Η Nike παραμένει το νούμερο 1 στις ΗΠΑ εδώ και μια δεκαετία, ενώ μέσα στο 2020 η Under Armour ήταν η εταιρεία που επέλεξαν οι περισσότεροι στην κατηγορία "σταμάτησα να αγοράζω". Είναι επίσης 11η σε πωλήσεις παπουτσιών, οπότε η κίνησή της να ενεργοποιήσει ακόμη περισσότερο τον Στεφ Κάρι μοιάζει με μεγάλη προσπάθεια για να επιβιώσει στην αγορά.

TAGS NBA ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΣΤΕΙΤ ΓΟΥΟΡΙΟΡΣ ΜΑΙΚΛ ΤΖΟΡΝΤΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ