Ο Στεφ Κάρι απέκτησε τη δική του εταιρεία για να σώσει την Under Armour
Στον αέρα θα βρίσκεται τις επόμενες ημέρες η Curry Brand, η νέα εταιρεία της Under Armour και του Στεφ Κάρι που θέλει να ανταγωνιστεί την Jordan Brand.
Μια νέα σελίδα άνοιξαν τη Δευτέρα (30/11) η Under Armour κι ο Στεφ Κάρι, καθώς ανακοίνωσαν τη δημιουργία της Curry Brand, μιας εταιρείας που στόχο έχει να ανταγωνιστεί την Jordan Brand που όλο και μεγαλώνει στις ΗΠΑ, αλλά και σε κάθε γωνιά του κόσμου.
Αυτή η νέα εταιρεία θα βρίσκεται online στη διάρκεια της εβδομάδας στο CurryBrand.com, με μια σειρά από παπούτσια και ρούχα που θα έχουν την υπογραφή του σούπερσταρ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς.
"Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι λίγο πριν από την έναρξη της σεζόν του ΝΒΑ, το καταφέραμε μεταξύ της Black Friday και των γιορτών. Δώσαμε την ευκαιρία στον Στεφ να ασχοληθεί με κάτι σημαντικό, θα έχει λόγο σε όλα, στην ανάπτυξη των προϊόντων και είμαστε ενθουσιασμένοι που ένας από τους αθλητές μας είναι τόσο αποφασισμένος σε αυτό το πρότζεκτ" δήλωσε υψηλόβαθμό στέλεχος της Under Armour που έχει πληγωθεί σημαντικά από τον κορονοϊό, αλλά προσπαθεί να κοιτάξει με περισσότερο αισιοδοξία το μέλλον.
Η Nike παραμένει το νούμερο 1 στις ΗΠΑ εδώ και μια δεκαετία, ενώ μέσα στο 2020 η Under Armour ήταν η εταιρεία που επέλεξαν οι περισσότεροι στην κατηγορία "σταμάτησα να αγοράζω". Είναι επίσης 11η σε πωλήσεις παπουτσιών, οπότε η κίνησή της να ενεργοποιήσει ακόμη περισσότερο τον Στεφ Κάρι μοιάζει με μεγάλη προσπάθεια για να επιβιώσει στην αγορά.